Τα παρακάτω είναι απο ένα e-mail που μου έστειλαν σήμερα.
Aπ' τους 4ΤΡΟΧΟΥΣ Ιουλίου 2008 :
1. Γεµίστε το όχηµά σας νωρίς το π ρ ωί . Γιατί η θερµοκρασία εδάφους είναι χαµηλή. Σ' όλα τα πρατήρια ßενζίνας οι δεξαµενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο µεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α
του καυσίµου.Αν γεµίσετε απόγευµα, ή ßράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριßώς 1 –ένα- λίτρο.
2. Όταν γεµίζετε ο ίδιος-ίδια σε selfservice-πρατήριο, µην ßάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαµηλό στάδιο,µεσαίο κι υψηλό,- το χ α µ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατµούς πουδηµιουργούνται απ' την ßενζίνη. Σ' όλες οι µάνικες προκαλείται µιαεπιστροφή ατµού. Εάν γεµίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα µέρος του καυσίµου, που πηγαίνει στο ρεζερßουάρ γίνεται ατµός ßενζίνης. Αυτός ο ατµός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαµενή του ßενζινάδικου κι έτσι στην πραγµατικότητα παραλαµßάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιµο.
3. Ένα απ' τα σηµαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασµό, όταν το απόθεµα ßενζίνης σας είναι περίπου στη µ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιµο έχετε στο ρεζερßουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιµο χώρο του. Η ßενζίνη εξατµίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι µπορείτε να φανταστείτε.
4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασµός του ßενζινάδικου από ßυτιοφόρο, µ η ν γεµίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιµο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασµό και να πάρετε µαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαµενής.
Τι άλλο σχετικό με τη βενζίνη και τα πρατήρια γνωρίζετε-έχετε διαβάσει αλλά και διαπιστώσει απο προσωπικές σας εμπειρίες;