Η δουλεια ενος popkiller ειναι ουσιαστικα απλη και..διπλη!
Απο τη μια προστατευει τα μικροφωνα μεγαλου διαφραγματος απο τα ενοχλητικα "π" ( και λιγοτερο απο τα "σ" ) του τραγουδιστη. Ετσι εχουμε ενα καθαρο αποτελεσμα, χωρις εντονα "π".
Απο την αλλη προστατευει τα μικροφωνα μεγαλου διαφραγματος απο την καταστροφη! Μπορει να ακουγεται παραξενο, αλλα το 60-70% των μικροφωνων αυτων, εχουν διαφραγματα που στηριζονται σε μεταλλικα υλικα ( κυριως με επιχρυσισμο ) και με το σαλιο επιταχυνεται η οξειδωση τους!
Το δευτερο pop killer που εδειξες iny anos, ειναι κυριως για live, σε μικροφωνα δυναμικα τραγουδιστων ( πχ Shure 58 ). Σε συνθηκες live τοσο το σαλιο, οσο και ο ιδρωτας, ειναι καταστροφικος για ενα μικροφωνο. Ετσι, με αυτο τον τροπο γλυτωνεις την αμεση επαφη του τραγουδιστη με το μικροφωνο και συγχρονως τα ενοχλητικα "σ" που εμφανιζονται απο τις υψηλες συχνοτητες! Πολλοι τραγουδιστες φερνουν μαζι τους ενα set απο pop killers ( εαν δεν εχουν δικο τους μικροφωνο ).
Ενδεχομενως ο ηχος με το 2ο pop killer να ειναι πιο μουντος, λογω του περιορισμου των υψηλων συχνοτητων μεσα στο αφρωδες υλικο του.