Εγώ ένα πράγμα δεν κατάλαβαίνω...
Από πότε έγινε μέτρο σύγκρισης της μουσικότητας μιας φράσης η ταχύτητα...

Σε αυτό το θέμα έχουν γραφεί από αρκετούς εντελώς κουλά πράγματα κατ' εμέ...
Και συμφωνώ απόλυτα με τον Βρετό, το μόνο που ξέρουμε να κάνουμε είναι να κράζουμε τη μέταλ...
Η ταχύτητα υπήρχε και θα υπάρχει και θα εξελίσσεται. Όπως και στα blues τόλμησαν να μπλέξουν τις ματζόρε με τις μινόρε και βγάινει αυτός ο οργασμός μουσικότητας τέλος πάντων έτσι και στη μέταλ τόλμησαν να ανέβουν στο 200bpm. Και πάλι θα σας παραπέμψω στα instructional vids του Ζήρα. Ο ίδιος λέει
" I can do it faster, but there is no point. There is no musicality in this."
Μια χαρά ξέρουν οι τεχνίτες που τους παίρνει και που όχι, τι είναι μουσικό και τι όχι.
Τώρα για τις παραγωγές, λυπάμαι αλλά τα δικά μου βασιλικά αυτάκια αρνούνται να ακούσουν οτιδήποτε είναι εντελώς βουλωμένο και μπουκωμένο και χρούτσου-χρούτσου και κόντρα βινταζ κλπ κλπ κλπ. Προτιμώ κάτι που είναι κρυστάλλινο, πεντακάθαρο, διαυγές με το καλό του το μάστερινγκ κλπ κλπ κλπ. Πείτε με ηλίθιο, αλλά αυτό προτιμώ. Όχι ότι αφορίζω την αδυναμία της εποχής να κάνει καλές παραγωγές. Ένα αριστούργημα δε χρειάζεται την παραγωγή να το αναδειξει. Και σε αυτό είμαι κάθετος. Το αριστούργημα είναι αριστούργημα.-
Αλλά εάν εν έτει 2008 εσύ πας να γράψεις δίσκο με γραμμόφωνο με γεια σου με χαρά σου, εσύ είσαι ο περίεργος και όχο εγώ που απαιτώ την όσο γίνεται πιο καθαρή αναμετάδοση του ήχου μου. Αυτά.

Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, μια χαρά είναι κα τα βίνταζ απλά θέλω να τονίσω λίγο κάποια πράγματα...

Τώρα για το θέμα των ριφφς, αντί για 5 νότες στα 4/4 φτάσαμε στις 16 στα 2135/536. Ε και τι να κάνουμε? Άντε πείστε με ότι οι Opeth δεν είναι ένα από τα πιο μελωδικά πράγματα στον κόσμο. Άδικος κόπος.
