Αποστολέας Θέμα: Ποσος ογκος και τεχνικη ακομα στο μεταλ ρε παιδια?  (Αναγνώστηκε 12673 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Καποτε εβγαιναν απλες συνθεσεις kai εβγαιναν κομματαρες με πολυ συναισθημα χωρις υπερφορτομενες συνθεσεις, χωρις να χρειαστει να κουρδισουν τις κιθαρες 1000 ταστα κατω, χωρις να προσθεσουν ενα σωρο χορδες για βγαλουν εξτρα ογκο. Μηπως ολα αυτα συμβαλουν στην καλυψη του γεγονοτος οτι δεν υπαρχει εμπνευση σημερα?
« Τελευταία τροποποίηση: 28/10/08, 11:39 από washburner »

Αποσυνδεδεμένος armagedon

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 923
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Διχως να ειναι εδω και χρονια το ειδος που θα επελεγα να ακουσω,με τη συνδρομη του internet φυσικα,ειδα και ακουσα ασυληπτες τεχνικες,ακουσα καινουρια κομματια λιγο-πολυ διαφορετικα απο της εποχης μου.εστιαζοντας τις διαφορες πιστευω,οτι εμπνευση υπαρχει οσον αφορα τη μουσικη αυτη- καθαυτη.Απλως υπαρχει μια μεγαλη ταση προς την υπερβολη,του στυλ(θα γεμισω το κομματι με τοσο δυσκολα σχηματα,που ολοι θα εντυπωσιαστουν με τις δυνοτοτητες μου).αυτο βεβαια παντα υπηρχε,αλλα τωρα...
sweet music of my soul...
http://www.myspace.com/449782115

Αποσυνδεδεμένος faser

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2017
  • Φύλο: Άντρας
  • Life is too short for bad tone
    • Προφίλ
    • faser
Washburner, μα πως να υπάρχει πλέον η έμπνευση που αναφέρεις :); Οι καημένες οι νότες, 12 είναι στο σύνολο και οι συνδυασμοί τους είναι πεπερασμένοι.. Κατά τη γνώμη μου οι περισσότεροι "συνδυασμοί" (μελωδίες) έχουν παιχτεί ξανά και ξανά (γι'αυτό και ακούμε συχνά-πυκνά σχεδόν 2 ή περισσότερες ίδιες μελωδίες).. Το θέμα τώρα είναι ποιος θα παίξει καλύτερα και όχι ποιος θα παίξει κάτι νέο.. Ευτυχώς όμως τα συγκροτήματα βελτιώνονται και σε τεχνικές και σε ήχους οπότε απέχει πολύ η ημέρα όπου θα βαρεθούμε να ακούμε rock/metal μουσική..

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Κανεις δεν προκειται ευκολα να παιξει κατι νεο για τον απλουστατο λογο του οτι καποιοι κανουν ξερες αντιγραφες αντι να κανουν κατι καινουργιο και δικο τους.

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6350
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Οι καημένες οι νότες, 12 είναι στο σύνολο και οι συνδυασμοί τους είναι πεπερασμένοι..
faser διαφωνώ σ αυτό....

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Επισης χωρις να μαι κατα των 7χορδων και των 8χορδων οργανων αλλα δεν θεωρω καινοτομια να προσθετεις μια χορδη για εξτρα ογκο. Θα μου πειτε πες στα στον vai αυτα. Ποσο καιρο ο vai επαιζε με αυτη και μετα το ξαναριξε στις 6 χορδες?

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6350
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
παιδιά...δν είναι αναγκαίο να έχεις 7 χορδη για να παίξεις με όγκο...
όμως αν ακούσεις ένα τραγούδι και πεις: "Ωπ! το θέλω κι εγώ αυτόν τον ήχο!"
κ αυτός ο ήχος βγαίνει από την 7η χορδή τότε θα την επιστρατεύσεις...
δν έχουν όλοι οι μεταλάδες 7χορδες...κ όσοι έχουν τη χρησιμοποιούν, δν την έχουν κ κάθεται...

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Μπορεις καλιστα να κανεις το αναλογο κουρδισμα σε 6χορδη(η αλλιως βαρυτονο κουρδισμα). Επισης η τοσο κρυσταλλινη παραγωγη δεν θα λεγα οτι ταιριαζει σε αυτη τη μουσικη  ;D :P

Αποσυνδεδεμένος faser

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2017
  • Φύλο: Άντρας
  • Life is too short for bad tone
    • Προφίλ
    • faser
Οι καημένες οι νότες, 12 είναι στο σύνολο και οι συνδυασμοί τους είναι πεπερασμένοι..
faser διαφωνώ σ αυτό....
Το ότι αν έχεις διάταξη 12 αριθμών, οι συνδυασμοί που προκύπτουν είναι πεπερασμένοι το λέει η επιστήμη της Στατιστικής.. Από εκεί και πέρα, μπορείς να παίξεις με τους χρόνους για να διαφοροποιήσεις λίγο το κομμάτι σου, αλλά υποσυνείδητα, αρκετά κομμάτια μοιάζουν με άλλα, αν κάποιος τα ακούσει πάνω από 2-3 φορές.. Έχω την πεποίθηση ότι όταν φτιάχνω ένα κομμάτι είναι σχεδόν αδύνατο να μην έχει "γραφτεί" από κάποιον άλλον, έστω και σε εντελώς διαφορετική μορφή (π.χ. εγώ γράφω ένα heavy riff και ο άλλος γράφει beat για house) το οποίο φυσικά την στιγμή που συνθέτω δεν το γνωρίζω..

Ας πάρουμε για παράδειγμα το Revelations των Maiden.. Γνωστό και πολύ όμορφο κομμάτι.. Το βασικό του riff βασίζεται στην μετάβαση Λα-, Φα+, Σολ+.. Αν παιχτεί με 5ες (όπως ακούγεται στο δίσκο) βγαίνουν και τα +/- σύμβολα και έχεις το Λα, Φα, Σολ μοτίβο.. Ε, λοιπόν αυτό το μοτίβο το έχω δει σε πάνω από 10 τραγούδια και δεν θεωρώ ότι έχω ακούσει πάνω από το 5% της μουσικής που κυκλοφορεί στο κόσμο.. Το γεγονός ότι δεν μοιάζουν τα κομμάτια μεταξύ τους έχει να κάνει με τις διαφορετικές φωνητικές γραμμές, με τους διαφορετικούς χρόνους ίσως, κ.λπ.. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι επειδή ακούγεται διαφορετικά, η αλληλουχία των νοτών δεν είναι ίδια..
« Τελευταία τροποποίηση: 28/10/08, 18:33 από faser »

Αποσυνδεδεμένος Kiratzoharris

  • Ο παραγωγός
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2987
  • Φύλο: Άντρας
  • Να, ένας τέντυμπόης!
    • Προφίλ
Διαφωνω..Και σημερα αλλες μπαντες προσπαθουν να παιξουν με τον ογκο και την τεχνικη και αλλες πιο μινιμαλιστικα.Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιος περιορισμος που λεει οτΙ οι μπαντες σημερα  εναπωθετουν ολες τους τις δυναμεις στο να παιξουν ετσι..
Και ετσι θα παραθεσω μια μπαντα που παιζει με πολυ ογκο και καμια ιδιαιτερη τεχνικη αλλα ειναι πολυ πορωτικη.Κατι σαν τους motorhead δηλαδη.Δεν απαιτω να αρεσουν σε καποιον αλλα θελω να δειξω οτι και σημερα μπορει καποιος να παιξει ωραιο μεταλ χωρις παρα πολλα μπιχλιμπιδια.
http://www.youtube.com/watch?v=89h-X-tZa_w
Απο την αλλη ανεξαρτητα απο το αν αρεσει σε καποιον η οχι οι πολυ τεχνικες μπαντες εχουν και αυτες τον σκοπο τους.Και δεν ειναι κατι καινουριο αυτο.Καποτε υπηρχαν οι Yes.Καποτε υπηρχαν οι watchtower.Τωρα υπαρχουν οι meshugah..

Παντως οπως ειπα και στο αλλο θεμα.Ολα ειναι θεμα εξελιξης.

@washburner..Οπως βλεπεις ειναι προσωπικη σου γνωμη..Και ξαναλεω ειμαστε στα τελη των 00s..Δεν ειναι και πολυ της μοδας οι κρυσταλλινες παραγωγες.Οι περισσοτεροι θελουν να γυρισουν πισω.
I am capitalism and you will tremble and cry when your boss tells you that they are downsizing, you will promise to work twice as hard.
TOMATOSE MOVIE

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2668
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Xωρίς να είμαι κατά της 6χορδης (δεν μπορώ άλλωστε, η κλασική είναι τέτοια...), δεν θεωρώ οτι το να μένουμε σε παλιότερες φόρμες οργάνων είναι το σωστό, επειδή αυτό κάναν οι "παλιοι, που παίζαν απίστευτη μουσική"...


Τώρα, μια εξέλιξη στη τεχνική, είναι αναμενόμενη. Πόσων χρονών είναι η ηλεκτρική κιθάρα? 60? 80? Τί θέλετε δλδ, να μείνει στασιμη η τεχνικής της επειδή παράγινε? Επειδή εσάς σας φαίνεται υπερβολική? Οχι κύριοι, το όργανο έχει ακόμα μέλλον για να εξελίξει τη τεχνική του, και γενικά τις τεχνικές που μπορούν να εφαρμοστούν.

Όσον αφορφά τον όγκο: Και πάλι εξέλιξη του ήχου. Το να βλέπω να κράζετε τύπους που χαμηλοκουρδίζουν, είναι ισάξιο με τους κωλόγερους που κράζαν τους πιτσιρικάδες που βάζαν παραμόρφωση το 60-70, ή όποτε ήταν τελοσπάντων, you catch me...

Τέλος, η έλλειψη συναισθήματος. Καθότι η τεχνική έχει πλέον ανέβει πάρα πολύ, αναγκαστικά για να αναδειχθεί κάποιος (η οποία ανάγκη για ανάδειξη, είναι άμεσα παρελκόμενη του περίφημου ροκ εν ρολλ σόου) πρέπει να ρίξει ένα α βάρος στη τεχνική. Αυτό σε συνδυασμό με την ανύπαρκτη σχετικώς μουσική παιδεία, μας οδηγεί σε αναρίθμητες ασκήσεις με 0 ερμηνεία. Χωρίς αυτό να σημαίνει οτι προσωπικά αποκλείω τη συνύπαρξη τεχνικής και συναισθήματος.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Σιγουρα ειναι προσωπικη μου γνωμη. Μπανταρα οι high on fire αλλα τα φωνητικα τελειως λεμμυ. Δε λεω ωραιο αυτο αλλα γιατι να μην κανει δικα του φωνητικα ο τυπος? Οι meschugah δεν θα λεγα οτι ειναι κατι το πρωτοτυπο αυτο που κανουν. Συνεχιζουν την παραδοση των fear factory. Αυταρεσκο καθικι isnogood τι παει να πει που η ηλεκτρικη ειναι πολλων ετων? Πρεπει να τις αλλαξουμε τα φωτα? 12 νοτες εχει η κιθαρα και οσες χορδες και να προσθεσουμε παλι 12 νοτες θα χει. Το θεμα ειναι η εξελιξη να γινεται για να πιανει τοπο και οχι για ποζερια.

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Η αφαίρεση είναι πολύ μεγάλη τέχνη και ξεχωρίζει τον καλλιτέχνη από τον τεχνίτη. Ο τεχνίτης όσο πιο δύσκολη η κατασκευή, τόσο καλύτερος τεχνίτης...Ο καλλιτέχνης όσο πιο εμπνευσμένο και άμεσο το μήνυμα τόσο πιο καλλιτέχνης.
Οι νότες πάντα 7 ήτανε αλλά αυτό δεν πτοούσε ούτε τον Μότσαρτ ούτε τον Μπετόβεν, ούτε τον Χατζηδάκη ούτε και τους Pink Floyd. Αρμονίες του τύπου Φα Σολ Λα χρησιμοποιούν όλα τα είδη μουσικής, από το ροκ και το μέταλ μέχρι τη ντίσκο και τα Ηπειρώτικα δημοτικά τραγούδια, αλλά άλλο το Shadow Play και άλλο το Γιάννη μου το μαντήλι σου.
Εγώ πιστεύω πια ότι όσο πιο "δύσκολο" ένα έργο, τόσο περισσότερο θέλει να μας μπερδέψει για να ξεχάσουμε την έλλειψη έμπνευσης. Και προσωπικά προτιμώ τους καλλιτέχνες από τους τεχνίτες...
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος King Lui

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
  • Φύλο: Άντρας
  • "Have two bananas!!"
    • Προφίλ
    • King Lui
Το βασικό του riff βασίζεται στην μετάβαση Λα-, Φα+, Σολ+.. Αν παιχτεί με 5ες (όπως ακούγεται στο δίσκο) βγαίνουν και τα +/- σύμβολα και έχεις το Λα, Σολ, Φα μοτίβο..

Η λεγόμενη στη μουσική αργκό "Φα-Σολ-Λά-δα"
"Experience is the name someone gives to his mistakes" - Oscar Wilde

Αποσυνδεδεμένος faser

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2017
  • Φύλο: Άντρας
  • Life is too short for bad tone
    • Προφίλ
    • faser
Η αφαίρεση είναι πολύ μεγάλη τέχνη και ξεχωρίζει τον καλλιτέχνη από τον τεχνίτη. Ο τεχνίτης όσο πιο δύσκολη η κατασκευή, τόσο καλύτερος τεχνίτης...Ο καλλιτέχνης όσο πιο εμπνευσμένο και άμεσο το μήνυμα τόσο πιο καλλιτέχνης.
Οι νότες πάντα 7 ήτανε αλλά αυτό δεν πτοούσε ούτε τον Μότσαρτ ούτε τον Μπετόβεν, ούτε τον Χατζηδάκη ούτε και τους Pink Floyd. Αρμονίες του τύπου Φα Σολ Λα χρησιμοποιούν όλα τα είδη μουσικής, από το ροκ και το μέταλ μέχρι τη ντίσκο και τα Ηπειρώτικα δημοτικά τραγούδια, αλλά άλλο το Shadow Play και άλλο το Γιάννη μου το μαντήλι σου.
Εγώ πιστεύω πια ότι όσο πιο "δύσκολο" ένα έργο, τόσο περισσότερο θέλει να μας μπερδέψει για να ξεχάσουμε την έλλειψη έμπνευσης. Και προσωπικά προτιμώ τους καλλιτέχνες από τους τεχνίτες...
Macmisias, δεν ξέρω αν το Shadow Play το παρέθεσες επίτηδες ή το παράδειγμα ήταν τυχαίο, αλλά έχει ακριβώς τις ίδιες συγχορδίες με το Revelations που συζητούσα στο προηγούμενο post μου (Λα, Φα, Σολ).. Σίγουρα εκ πρώτης όψεως δεν μοιάζουν, αλλά αν το ακούσεις 4-5 φορές (αν είσαι μουσικός με την δεύτερη το έχεις καταλάβει) θα τα συνδέσεις σίγουρα.. Αυτό κατά τη γνώμη μου, είναι ένα σημάδι ότι οι συνδυασμοί των 12 νοτών (εγώ βάζω και τις διέσεις στις 7 που αναφέρεις εσύ) κάπου αρχίζουν και τελειώνουν..

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Αυτό ακριβώς. Είναι και τα δυό τραγούδια σαν δυό ανθρώπους που έχουνε 1.80 ύψος, μακρυά καστανά μαλλιά, πράσινα μάτια και λευκό δέρμα. Πολλές ομοιότητες δηλαδή, αλλά διαφορετικοί άνθρωποι τελικά.
Παλιά είχα ένα πρόβλημα. Η ενασχόληση με τη μουσική, μου είχε δημιουργήσει τη διαστροφή να μη μπορώ να χαρώ σχεδόν τίποτα. Στα πάντα έβρισκα ομοιότητες και έλλειψη φαντασίας. Όταν αποφάσισα να παρατήσω για λίγο τον μουσικό και να γίνω ξανά ακροατής, μπόρεσα να χαρώ και πάλι τη μουσική, αλλά να διαπιστώσω και πόσο διαφορετικά ήταν αυτά που σύγκρινα πριν και τα έβγαζα ίδια. Εδώ το ίδιο κομμάτι παιγμένο από δύο διαφορετικούς μουσικούς είναι τόσο διαφορετικό. Ας μη κολλάμε σε αυτά. Παρθενογέννεση σίγουρα δεν υπάρχει στη μουσική. Αυτό όμως που τα κάνει όλα διαφορετικά είναι τα συναισθήματα που μπορεί να μεταδώσει ή όχι ο καλλιτέχνης. Από αυτή την άποψη λοιπόν εγώ δηλώνω "μινιμαλιστής" γιατί πιστεύω ότι "τα πολλά τερτίπια στη μουσική, είναι φτώχεια"(παράφραση γνωστής παροιμίας of course... ;))
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος hot_sauce (φλουτσ)

  • Συντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6350
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
faser αν κάτσεις κ αναλύσεις τα τραγούδια με αυτή τη λογική τότε τα μισά θα μοιάζουν με τα άλλα μισά...
σου παραθέτω αυτό το βίντεο όπου αυτός κάνει το ίδιο : http://www.youtube.com/watch?v=JdxkVQy7QLM
επειδή δν έχω ασχοληθεί με τη θεωρία της μουσικής πάρα πολύ ακούω τα κομμάτια όπως περιγράφει ο MACMISIAS τώρα κ δν θα θελα να τα ακούω όπως αυτός παλιά....
Προσωπική μου άποψη...
δν λέω πως το να μπορείς να αναλύεις τα κομμάτια όπως ο Νήο το Μάτριξ είναι κακό...
αλλά οκ..οι νότες μπορεί να είναι οι ίδιες...τα κομμάτια όμως...?
πολλές φορές σκέφτομαι πως σε κομμάτια π αρέσουν στον κόσμο η μουσική δν είναι τίποτα...
αλλά ξεσηκώνει...φανατίζει...κ αυτό είναι που μετράει....

Αποσυνδεδεμένος Αυτάρεσκο Καθίκι Isnogood

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2668
  • Φύλο: Άντρας
  • So much to think, and so little beer....
    • Προφίλ
Αυταρεσκο καθικι isnogood τι παει να πει που η ηλεκτρικη ειναι πολλων ετων? Πρεπει να τις αλλαξουμε τα φωτα? 12 νοτες εχει η κιθαρα και οσες χορδες και να προσθεσουμε παλι 12 νοτες θα χει. Το θεμα ειναι η εξελιξη να γινεται για να πιανει τοπο και οχι για ποζερια.

Εχμ , αυτό που εννοούσα είναι οτι τα 60-70 χρόνια είναι πολύ λίγα για να πείς οτι η τεχνική του οργάνου έχει φτάσει τα υψηλότερα σημεία της. Ειδικά σε ένα όργανο που προσφέρει απλόχερα πολλές τεχνικές. Και αν με τη φράση "να της αλλάξουμε τα φώτα" εννοείς να εξελίσουμε την τεχνική, έχεις μια distorted άποψη για τη τεχνική.

Αν ΄πάλι εννοείς τη προσθήκη χορδών, τότε έχω 2 πράγματα να πώ:
Α)Θεωρω τις έξτρα χορδές ως μια εξέλιξη του οργάνου.
Β)Το αν ένας παίχτης έχει αγοράσει κιθαρα 7χορδη, επειδή είναι ποζεριά, τότε ο παίχτης έχει λάθος παιδεία, και άποψη επι του οργάνου. Ενα όργανο δεν καθορίζεται απο το παίχτη.

Θα ήθελα βέβαια κάποιος να μου εξηγήσει γιατι μια 7χορδη είναι μια κιθάρα με αλλαγμένα τα φώτα και ποζεράδικη, και όχι ένα εργαλείο που χρειάζεται το κατάλληλο παίχτη...

Οι νότες πάντα 7 ήτανε αλλά αυτό δεν πτοούσε ούτε τον Μότσαρτ ούτε τον Μπετόβεν, ούτε τον Χατζηδάκη ούτε και τους Pink Floyd. Αρμονίες του τύπου Φα Σολ Λα χρησιμοποιούν όλα τα είδη μουσικής, από το ροκ και το μέταλ μέχρι τη ντίσκο και τα Ηπειρώτικα δημοτικά τραγούδια, αλλά άλλο το Shadow Play και άλλο το Γιάννη μου το μαντήλι σου.
Εγώ πιστεύω πια ότι όσο πιο "δύσκολο" ένα έργο, τόσο περισσότερο θέλει να μας μπερδέψει για να ξεχάσουμε την έλλειψη έμπνευσης. Και προσωπικά προτιμώ τους καλλιτέχνες από τους τεχνίτες...
Το θέμα με όλους αυτούς που παρέθεσες, είναι οτι ήταν πρωτοπόροι στο είδος τους. Δεν είχαν ονόματα-γίγαντες σαν αυτά που γρα΄φεις για να τους συγκρίνουν.

Χωρίς να είμαι ο ίδιος τεχνίτης στο όργανο, θεωρώ έναν καλά καταρτισμένο τεχνικά μουσικό πιο ικανό να φτάσει τα σημερινά στανταρ, ωστε να μπορέσει να πρωτοπορήσει. Αν απο κει και πέρα θέλετε να συζητήσουμε για το πως κάποιοι επιλέγουν το δρομο της τεχνικής για να αναδειχθούν, αυτό είναι θέμα υποκειμενικού καλου στον εγκέφαλο. Δεν σημαίνει όμως οτι μόλις κάποιος ξεπεράσει τα 120bpm, κατατάσσεται αυτόματα ως άμουσος πόζερος.
Με τόσα "μπράβο" και τόσα χαϊδέματα στα αυτιά, τη Δευτέρα, δε περιμένω κάτι λιγότερο απο Ρωμαϊκό όργιο...

Αποσυνδεδεμένος MACMISIAS

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1907
  • Φύλο: Άντρας
  • ΣΚΑΤΑ...
    • Προφίλ
    • www.myspace.com/meresmakis
Να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα προς αποφυγή παρεξηγήσεων.Δεν δίνω δεκάρα αν κάποιος μπορεί να παίξει μέχρι 60bpm ή  120bpm. Αυτό που με νοιάζει είναι το τελικό αποτέλεσμα. Ούτε ο ένας είναι ανίκανος ούτε ο άλλος ποζεράς έτσι αβίαστα και χωρίς σκέψη.
Οι πρωτοπόροι που λες δεν ήταν πρωτοπόροι, κληρονομήσανε και αυτοί ακούσματα, γνώση και τεχνικές. Η διαφορά σε αυτούς ήταν ότι αυτά που κληρονομήσανε από τους δασκάλους τους τα πήγανε μπροστά με τη δύναμη του πνεύματος τους αφ'ενός και με τις νέες δυνατότητες που τους προσέφερε η τεχνολογία της εποχής τους( π.χ ο Μότσαρτ έγραψε σε τσέμπαλλο ενώ ο Μπετόβεν ξεκίνησε σχεδόν μαζί με την εφεύρεση του πιάνου όπως το ξέρουμε σήμερα.). Είναι εντελώς λάθος η αντίληψη με τις 7 ή με τις 12 νότες γιατί επιμένω, τόσες ήταν πάντα αλλά η δύναμη του μυαλού και του ψυχισμού των καλλιτεχνών, πάντοτε πήγαινε όλο και πιο μπροστά τη μουσική και αυτό θα συμβαίνει και στο μέλλον, εκτός και εάν με κάποιο αφύσικο τρόπο το ανθρώπινο γένος πάθει αλτσχάιμερ ομαδικά.
Το μέταλ για μένα αν την έχει "πατήσει", την έχει πατήσει γιατί οι περισσότερες πλέον μπάντες δεν νοιάζονται να βγάζουν τραγούδια, αλλά νοιάζονται πως θα εντυπωσιάσουνε το κοινό τους, με γρήγορες ταχύτητες και "άγριες" καταστάσεις. Και μερικοί το έχουνε και τους βγαίνει φυσικά και μπράβο τους. Οι περισσότεροι όμως το "παίζουνε", οπότε αναμασάνε τα ίδια και τα ίδια. Εκεί για μένα τελματώνει το πράγμα...
"Θέλω ν' αλλάξω το κόσμο Μάνα- Παιδί μου δεν υπάρχει τόσο μεγάλη πάνα..."
www.myspace.com/meresmakis
www.myspace.com/meresmeres
http://mikriellinikiistoria.blogspot.com/

Αποσυνδεδεμένος Jacksonized

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Αυταρεσκο καθικι isnogood

Δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι εργαλειο. Απλα πολλες φορες ειναι αχρηστο εργαλειο γιατι μπορεις να κανεις το αναλογο βαρυτονο κουρδισμα(οπως ανεφερα πριν...) και να κανεις τη δουλεια σου μια χαρα και με μικροτερο και πιο λεπτο μπρατσο. Η αποψη μου ειναι οτι απλα ειναι μια μοδα και θα φυγει σιγα σιγα.
« Τελευταία τροποποίηση: 29/10/08, 12:08 από washburner »

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10356
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Κάποιος κάποτε είχε πει:
"Τελειότητα δεν είναι όταν δεν έχεις τίποτε άλλο να προσθέσεις αλλά όταν δεν έχεις τίποτε άλλο να αφαιρέσεις"

Αποσυνδεδεμένος kostas vretos

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 465
  • Φύλο: Άντρας
  • broken open
    • Προφίλ
  Δεν νομιζετε οτι το ολο θεμα εχει παραγινει πια?
 
  Δεν εχει αναφερθει ποτε στην ιστορια της μουσικης μαχη γυρω απο την τεχνικη (ουτε οταν βγηκε ο paganini, ουτε οταν τερατα της μουσικης οπως o Tchaykovsky η ο Beethoven εγραφαν τρομακτικα κονσερτα για βιολι η για πιανο.) Κανεις δεν παραπονεθηκε ποτε για τα σολο των πληκτραδων το 60 η το 70 οταν τα "χωναν".Το ολο πραγμα αρχισε να ξεφευγει οταν η κιθαρα πλεον εγινε μοδα και αρχισε να εξελισεται τοσο πολυ τεχνικα.Στο κατω κατω κανεις δεν εκραξε τον Rodrigues για το concerto d'aranjuez που θεωρειται ισως το δυσκολοτερο εργο για κλασσικη κιθαρα, αλλα αντιθετως θεωρειται ως ενα απο τα πιο ομορφα εργα που γραφτηκαν ποτε.Μια ειναι η απαντηση...εξελιξη.Σε οποιον δεν αρεσει ας ασχοληθει με κατι αλλο (ειτε ειδος μουσικης ειτε οραγανο).Και προς θεου δεν αρνουμαι πως καποιοι εχουν χαθει στον τεχνικο τομεα, αλλα ρε παιδια ειναι πολυ λιγοι για να τους  βαλουμε ολους στο ιδιο καζανι και να φτανουμε να κατακρινουμε ενα ολοκληρο ειδος μουσικης.Ας το παραδεχτουμε, μεχρι τις αρχες του 80 κανεις δεν επαιζε πολλα γιατι πολυ απλα δεν μπορουσαν(και μιλαω καθαρα και μονο για το ροκ, γιατι στην jazz πχ υπηρχαν ηδη παιχτες που σου αλλαζαν τα φωτα οπως al dimeola  η  john maclaghlin αλλα κανεις δε μιλησε γι' αυτους ποτε σωστα?).Ηταν ακομη σχετικα καινουργιο οργανο και δεν ειχε εξελιχθει τοσο.

  Οσον αφορα τον ογκο και τις παραγωγες...Ο ογκος εχει να κανει με το κλιμα που θελεις να προσδωσεις.Αν δλδ θελεις καποια πιο χαμηλη νοτα τι να κανουμε? Να πουμε οτι ειναι αντιδεολογικο και να μην την παιξεις? Αν ειναι να αρχισουμε να κραζουμε και τους μπασιστες που εγιναν 5χορδοι και 6χορδοι...Και αυτο με τις παραγωγες τι ειναι παλι? Αν ειναι ρε παιδες ασ πουμε τους metallica (και ειναι ενα αθλιο παραδειγμα αλλα κανει τη δουλεια του) να ξαναγραψουν το and justice... με παραγωγη paranoid.

  Οπως και να 'χει εχουμε κατι μοναδικο...Για πρωτη φορα στην ιστορια της μουσικης κραζουμε την τεχνικη...Δε μας χαλασε παντως ποτε να κανουμε 12-15 χρονια ωδειο για να μπορουμε να παιζουμε κλασικη μουσικη, εκει ειναι αυτονοητο, αλλα το ροκ ειναι αλλη ιστορια...δεν ειναι μουσικη. :)

Αποσυνδεδεμένος jaymz21

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 74
  • Φύλο: Άντρας
  • HERO OF THE DAY
    • Προφίλ
εγω ολα αυτα πιστευω οτι γινονται κ για λογους εντυπωσιασμου αλλα κ γιατι καποιοι ψαχνουν απεγνωσμενα να πρωτοτυπησουν.παντως σε οποιον δν αρεσει κατι τετοιο απλα δν τους ακουει.
JAYMZ21

Αποσυνδεδεμένος Alex Flouros

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 783
  • Φύλο: Άντρας
  • Seduce The Heaven
    • Προφίλ
    • Seduce The Heaven Official Webpage
Πολυ γκρινια για το τιποτα..
Τα γουστα του καθενος στη μουσικη ειναι διαφορετικα..Δεν προκειται ποτε να συμφωνησουν ολοι σε ενα υποκειμενικο θεμα οπως ειναι η "καλη μουσικη"..
Απλα ακους οτι γουσταρεις να ακουσεις και δεν ακους οτι δεν σου αρεσει..
Δοξα τον Θεο,τον Αλλαχ και τον Βουδα,υπαρχει αφθονη μουσικη εκει εξω..Take you pick..
« Τελευταία τροποποίηση: 29/10/08, 13:06 από Alex Flouros »

Αποσυνδεδεμένος EPALLE

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 417
  • Φύλο: Άντρας
  • Life is Like Jazz, Its Best When You Improvice
    • Προφίλ
    • Myspace website
λοιπον εγω θα μιλησω σαν ανθρωπος που εχει ακουσει ελαχιστη μεταλ (το ξερετε πολλοι αυτο). θα μιλησω γενικα. οσο εξελισσεται ο ανθρωπος ειναι φυσικο επακολουθο να εξελισσεται η μουσικη. σε ολα τα θεματα. αρμονιας-μουσικων οργανων-τεχνικης κτλπ. σε ενοχλει φιλε washburner η τεχνικη στο μεταλ. οκ σεβαστο. η robot η κιθαρα δε σε ενοχλει? και αυτο ειναι αποτελεσμα της εξελιξης του ανθρωπου.

φιλικα
100 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ - 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣΤΕΓΟΣ