Κ ο Slash πάντως αν ασχολιότανε τόσο πολύ με το gear του κ όχι με το παίξιμό του, ούτε που θα τον είχατε ακούσει τώρα. Όταν οι γκανς μπήκανε να ηχογρφήσουν το AFD ο τύπος είχε 3 πολύ μέτριες κιθάρες που δεν παλεύονταν (2 τζακσον κ 1 μπι σι ριτς) και αναγκάστηκε ο τότε μανατζερ τους να του φέρει αυτή τη φλειμ τοπ ρεπλικα λες πολ που αναφέρθηκε πιο πάνω. Επίσης λέει νοίκιασε κ έστειλε πίσω 8 ενισχυτές μέχρι να καταλήξει σ αυτό το μονταρισμένο μαρσαλ που επίσης κάποιος ανέφερε. Ο σλας λέει ότι τον ήχο που πέτυχε τότε δεν έχει ξανακαταφέρει να πλησιάσει ακόμα και με ακριβώς τα ίδια μηχανήματα και το αποδίδει στο πόσο ρόλο παίζουν σε μια ηχογράφηση συνθήκες όπως ο χώρος, η υγρασία, θερμοκρασία κτλ (υπερβολές αν θέλετε τη γνώμη μου). Πάντως όλο αυτό το ψάξιμο έγινε ΑΦΟΥ είχανε πλέον συμβόλαιο και είχαν γίνει το μεγαλύτερο όνομα στο σανσετ στριπ.