Κατ' αρχάς καλημέρα!!! Καιρό είχα να δω τέτοιο show...
Πραγματικά δεν κατάλαβα...προσπαθώ μέσα απο αυτά που λέτε να βγάλω μία σειρά από κριτήρια....αλλά δεν βγαίνει άκρη. Τελικά Nazgul...ποιοι είναι οι κιθαρίστες που δικαιούνται να έχουν φήμη; Οι jazzιστες μόνο; Γιατί αν είναι αυτή η άποψή σου, μπορώ να σου παρουσιάσω το εξής αντι-επιχείρημα: Οι jazzιστες είναι καλοί κιθαρίστες; Που στα αυτιά ενός φανατικού μουσικόφιλου χωρίς μουσικές-θεωρητικές γνώσεις μπορεί να φανούν ότι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να αυτοσχεδιάζουν;;;
Το θέμα είναι "ποιος πιστεύετε ότι είναι ο χειρότερος ΔΙΑΣΗΜΟΣ κιθαρίστας". Σωστά σου είπαν πριν ότι ο κιθαρίστας των Green Day και ο κιθαρίστας των Evanescence δεν έγιναν διάσημοι ως κιθαρίστες, αλλά ως μέλη άκρως εμπορικών συγκροτημάτων. Κοινώς...εκτός θέματος αυτό το κομμάτι της απάντησής σου. Κοινώς...spam!
Όσον αφορά αυτά που λες για τον Loomis, δεν θα απαντήσω. Δεν έχω ασχοληθεί με Nevermore καθόλου, ούτε άκουσα το προσωπικό του album που έβγαλε. Αλλά, κατατάσσεις σε αυτήν την κατηγορία τον Hendrix? Και δεν είχε και μουσικές γνώσεις ο Hendrix? Η εισαγωγή του Purple Haze, ξέρεις τι ιδιαιτερότητα έχει; Ξέρεις ότι για αρκετά χρόνια θεωρείτο μία αξεπέραστη πρωτοπορία; Συμφωνώ με τον Isnogood, και στο ότι τα κριτήρια της εποχής είναι κάπως θολά, και ότι ο Hendrix αν και έχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ καιρό, θεωρητικός πρωτοποριακός για την εποχή του. Σκέψου όμως το εξής...αν όντως άνηκε σε αυτήν την κατηγορία ο Hendrix, θα τον συζητάγαμε σήμερα, σχεδόν 40 χρόνια από την μέρα που πέθανε; Όχι....άρα είναι διαχρονικός. Και επίσης, ο Vai και ο Satriani και πολλοί ακόμα της ίδιας σχολής, διαλέγουν τα κομμάτια του για jams....το βρίσκεις τυχαίο;;;
Υ.Γ. Δεν αναφέρομαι στον τρόπο σου για να μην σπαμάρω....αλλά μπορούμε να πούμε ότι ο τρόπος σου έχει πολλά κοινά με την μουσική του Loomis όπως την σχολίασες...