Ενω ο πυρηνας τους ειναι ιδιος, οι διαφορες βρισκονται στο ποσα slots για VSTi σου δινει καθως και διαφορες παρομοιες λεπτομερειες. Κανονικα θα επρεπε να τα "βλεπει" το SX3, ομως πολυ φοβαμαι πως η διαφορα αυτη μεταξυ αυθεντικου και σπασμενου ειναι προβλημα.
Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να εξαγεις ενα ενα τα audio καναλια και να ανοιξεις ενα νεο project στο SX3 με σωστο μετρονομο. Αλλιως αλλη λυση δεν υπαρχει.
Δεν εχω χρησιμοποιησει ποτε το LE, ομως οταν λες demo ειναι αρκετα γενικο. Εαν θελεις 10-15 καναλια ηχου και effects και VSTi, τοτε ισως να μην ειναι δυνατον να δουλεψεις στο LE. Οχι επειδη ο πυρηνας του προγραμματος θα υποβιβασει την ποιοτητα του ηχου, αλλα επειδη το προγραμμα ενδεχομενως να εχει περιορισμο ως προς τι μπορεις να κανεις.
Οταν λες να πας σε στουντιο για να γινουν τα τελικα, τι εννοεις; Μιξη; Mastering;
Να εχεις κατα νου γενικα πως εαν η ηχογραφη υστερει σε ποιοτητα ή τα στανταρ της ειναι αρκετα χαμηλα, το studio δε θα μπορεσει να κανει το θαυμα και να τα μετατρεψει σε ενα ομορφο και δεμενο κομματι.
Αυτο ειναι παντα το ρισκο ενος project studio. Εαν δεν επενδυσει καποιος σε ωρες εργασιας και χρημα για εξοπλισμο, δε μπορει να πετυχει το αποτελεσμα ενος καλου demo.