Επίσης ένα μεγάλο κακό είναι ότι αναγκάζομαι να ακούω από τα monitor της φωνής οπότε και αφ' ενός μπλέκεται το όλο πράγμα στην monitor μίξη
Αυτό είναι το μεγαλύτερο μειονέκτημα, ειδικά αν τραγουδάς. Το έχω κάνει μόνο μία φορά από ανάγκη (βλάβη σε ενισχυτή στη μέση του live, χωρίς back-up, οπότε "καρφώθηκα" απευθείας στην κονσόλα) και δε θα ήθελα να μου ξανασυμβεί

.
Αν δεν τραγουδάς, εννοείται ότι το setup αυτό προϋποθέτει ότι το stage διαθέτει monitor αποκλειστικά για τον κιθαρίστα, αλλιώς φυσικά δε θα ακούς από πουθενά. Επίσης, ειδικά σε μικρο-μεσαία μαγαζιά όπου ο ήχος κιθάρας που βγαίνει "κάτω" προέρχεται αναπόφευκτα εν μέρει και από τον ενισχυτή σου, μπορεί να χάσεις σημαντικά σε ένταση και να εξαρτάσαι και πάλι από την ικανότητα/όρεξη του ηχολήπτη να ισορροπήσει τα πράγματα.
Προσοχή, δε μιλάω για ποιότητα ήχου (πιθανό να είναι καλύτερη), αλλα για το πόσο θα ακούς και θα ακούγεσαι όσο πρέπει.
Το πράγμα αλλάζει αν χρησιμοποιείς εκτός από το monitor του μαγαζιού ακόμη ένα (δικό σου) active monitor μόνο για την κιθάρα- σαν αυτά που περιγράφονται στο θέμα που παρέθεσε ο
adr1anos. Δηλαδή αν έχεις τη δυνατότητα να στέλνεις δύο out, ένα απευθείας στο δικό σου active monitor και ένα στο P.A..