Τον Απριλιο που μας περασε εκανα ενα ταξιδακι Ν.Υορκη.
Με την ευκαιρια αγορασα απο το Guitar Center της πολης ενα MXR Carbon Copy. Μολις ηρθα Ελλαδα και ενω ειχα ξεφορτωθει κουτια αποδειξεις κτλ κτλ για να γλιτωσω τυχον ελεγχο απο τελωνειο, διαπιστωσα με λυπη οτι ηταν χαλασμενο.
Το πηγα στο Jam και απο οτι μου ειπε η κατασταση του ηταν μη αναστρεψιμη...

Το μονο θετικο στην ολη υποθεση ηταν οτι δεν πληρωσα με μετρητα αλλα με πιστωτικη...
Εχω λοιπον 2 ερωτηματα:
1) Μπορω κατοπιν συνεννοησης με την τραπεζα να αποδειξω την αγορα?
2) Επειδη θα παει γνωστος μου στη Ν. Υορκη ποσο πιθανο βλεπετε να μου το αντικαταστησουν??
Αντιγραφω απο το site του Guitar Center:
A REPLACEMENT PLAN is available for products
under $200 and is as simple as it sounds. If the product
fails within 24 months, it will be replaced. (Actually, your original purchase price will be refunded and you can go purchase whatever replacement product you desire.)
Ελπιδοφορα μηνυματα αν μη τι αλλο...Πληροφοριακα η τιμη του πεταλιου ειναι 149,99 δολλαρια...
Θελω να πιστευω οτι αν η τραπεζα μου δωσει το statement των συναλλαγων μου του Απριλιου 2009 οι Αμερικανοι θα το δεχτουν ως αποδειξη...
Κανω λαθος? Εχει κανεις σας καποια παρομοια εμπειρια?