Αποστολέας Θέμα: Πρόβλημα σε tracking πακέτου από Thomann  (Αναγνώστηκε 3511 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Lost_Highway

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Έχω κάνει μια παραγγελία από Thomann, το πακέτο έχει αποσταλεί τη Δευτέρα 9/11 με την DHL. Χρησιμοποιώντας τη γερμανική σελίδα της DHL είδα ότι το πακέτο μου ήρθε στην Ελλάδα τα ξημερώματα της Τετάρτης 11/11. Από εκεί και πέρα δεν υπάρχουν άλλες πληροφορίες.

Έχω δοκιμάσει το tracking και από τη σελίδα της Ελληνικής DHL και της UPS, αλλά και των Ταχυμεταφορών Ελτά [Πόρτα-Πόρτα] -τις προηγούμενες φορές, το πακέτο μου ερχόταν με το "Πόρτα-Πόρτα" και μπορούσα μέσω της σελίδας τους, να δω πού βρίσκεται.

Δυστυχώς, αυτή τη φορά δεν υπάρχουν πουθενά πληροφορίες για το πακέτο [και με βάση παλαιότερες αγορές μου, θα έπρεπε να το έχω ήδη λάβει].

Έχετε κάποια ιδέα/εμπειρία επ' αυτού;

Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος Βραζίλης

  • Δεν με λένε Bill!
  • Administrator
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 10356
  • Φύλο: Άντρας
  • Βασίλης + Βραζιλία = Βραζίλης
    • Skype - fronimitis
    • Facebook profile
    • Προφίλ
    • Κιθάρα
Απ: Πρόβλημα σε tracking πακέτου από Thomann
« Απάντηση #1 στις: 13/11/09, 13:20 »
Τηλ. στο τελωνείο του Ελ. Βενιζέλος. Πιθανόν "κόλλησε" εκεί.

Αποσυνδεδεμένος Lost_Highway

  • Περαστικός
  • *
  • Μηνύματα: 16
    • Προφίλ
Απ: Πρόβλημα σε tracking πακέτου από Thomann
« Απάντηση #2 στις: 13/11/09, 13:44 »
Μόλις ενημερώθηκα ότι υπάρχει γενικό πρόβλημα στο Αεροδρόμιο με τις καθυστερήσεις.
Το πακέτο μου είναι σε μια limbo κατάσταση, οπότε κάνουμε υπομονή.  0:)