Θα χρησιμοποιήσεις ένα από τα πιο παλιά κόλπα του κινηματογράφου: την κλακέτα!
Κατ'αρχήν υποθέτω οτι και η κάμερα γράφει τον "ήχο χώρου". Οπότε θα έχεις σύνολο δύο κανάλια ήχου (δεν το γνωρίζω το Vegas αλλά προφανώς θα έχει αυτή τη δυνατότητα): στο ένα κανάλι τον ήχο από το Cubase, και στον άλλο τον "ήχο χώρου" από την κάμερα. Ο "ήχος χώρου" είναι προφανώς σύγχρονος με την εικόνα, αφού προέρχεται από την κάμερα.
Αφού έχεις πατήσει rec και στα δύο (προφανώς δε χρειάζεται να γίνει ταυτόχρονα), θα κάνεις 5-10 δευτερόλεπτα ησυχία και μετά θα χτυπήσεις δυνατά ένα παλαμάκι, σε σημείο που να σε "βλέπει" η κάμερα και το μικρόφωνό της, αλλά και να σε "πιάνει" το μικρόφωνο της ηχογράφησης του Cubase. Μετά θα κάνεις κανονικά την ηχογράφησή σου. Στην αρχή του αρχείου που θα κάνεις export από το Cubase, θα κρατήσεις εννοείται και το παλαμάκι.
Τι πετυχαίνεις; Στα δύο κανάλια ήχου (κάμερας και Cubase), κάπου στην αρχή έχεις μία απότομη "κορυφή" στην κυματομορφή μετά από ησυχία- το παλαμάκι σου, το οποίο επιπλέον μπορείς να δεις και στην εικόνα. Κάνεις zoom in στην timeline (όπως σωστά είπε ο Στέργιος, προφανώς γίνεται αυτό και στο Vegas), και συγχρονίζεις τις δύο αυτές "κορυφές" στις κυματομορφές. Προσοχή, μαζί με τον ήχο της κάμερας να κινείται και η εικόνα της- σε κάποια προγράμματα είναι by default "κλειδωμένα" μαζί, σε κάποια όχι. Μετά από λίγες δοκιμές θα πρέπει να τα έχεις συγχρονίσει με ακρίβεια καρέ.

Αφού συγχρονίσεις, πετάς το κανάλι ήχου της κάμερας (που προφανώς δε χρειάζεσαι), και κόβεις την "κλακέτα" σου από την αρχή του βίντεο.
Ελπίζω να βοήθησα!
Υ.Γ. Όσο "μπακαλίστικη" και αν φαίνεται αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται κατά κόρον ακόμη και σήμερα σε επαγγελματικά γυρίσματα, όταν ο ήχος εγγράφεται σε άλλη πηγή από την κάμερα, ή/και όταν γύρισμα είναι δικάμερο, τρικάμερο κλπ.