Αποστολέας Θέμα: Σκαφάκια...Τώρα που πιάνουν και οι ζέστες...  (Αναγνώστηκε 28383 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Γεια και απο μενα παιδες... Πολυ ενδιαφερον το topic και για μενα μιας και ψηνομαι το τελευταιο διαστημα για ενα σκαφακι με διπλο cutaway...
Εμενα βεβαια δεν μου αρεσουν τα solid χρωματα (ειδικα σε αυτες τις κιθαρες) εκτος απο τα κλασσικα ασπρο ή μαυρο (με χρυσο hardware μμμμμμ...)
Τωρα, στο θεμα μας, δυστυχως δεν εχω παιξει ποτε με cort κιθαρες, απλα δεν εκατσε, οχι οτι εχω κανενα θεμα με τις συγκεκριμενες, μιας και οσες εχω δει ηταν πολυ καλα οργανα, ειδικα στο value for money...
Μιας και δεν εχω παιξει με αρκετες semi, μπορειτε να μου πειτε σε τι επιπεδα μπορει να παιξει μια τετοια κιθαρα unplugged; Ενταξει δεν μιλαω προφανως για τυπου tele, prs κτλ που εχουν μικρο σωμα, αλλα για πιο μεγαλες σε στυλ 335...
Για μαγνητες παντως, ειμαι οπαδος των bareknuckle (2 κιθαρες που εχω στα σκαρια και ξεκιναω να φτιαξω απο Οκτωβρη θα εχουν VHII διπλο και η μια που θα εχει και μονο, θα εχει εναν irish tour). Aπο αυτους λοιπον, εγω θα προτεινα ενα σετακι Stormy Monday που ειναι απο τα vintage μοντελα της εταιριας με Alnicο II & IV μαγνητες κτλ. Χειροποιητοι μαγνητες, μεσα στα χρηματα που θελεις να ξοδεψεις φιλε thomsot και νομιζω θα σε ενθουσιασουν με τον γλυκο και ζεστο τους ηχο και τις φανταστικες δυναμικες τους.
Απο κει και περα, αν θες να κινηθεις σε πιο "κλασσικα" μονοπατια, μπορεις καλλιστα να παρεις ενα σετακι Gibson μαγνητες ωστε να πλησιασεις ακομα περισσοτερο τον κλασσικο ηχο μιας 335 ετσι οπως την εχει η Gibson.΄Παντως εγω θα προτιμουσα τους bareknuckle. Δεν χανεις τπτ να κοιταξεις το site της εταιριας και να ψαχτεις λιγο με τα μοντελα που προσφερει... Οι μαγνητες τους εχουν εγγυηση εφ'ορου ζωης και ειναι πραγματκα χειροποιητοι. Νομιζω οτι θα μεινεις απολυτα ευχαριστημενος απο αυτους.
Τωρα για τα περι Gibson, fender και "ανωνυμων" κατασκευαστων, τεινω να συμφωνω με τον Απολλωνα, μιας και πλεον τουλαχιστον, νομιζω οτι τετοιες εταιριες πιο πολυ εκμεταλλευονται το ονομα τους και φουσκωνουν υπερβολικα τις τιμες των οργανων, σε αντιθεση με εταιριες (ή ανεξαρτητους κατασκευαστες) που συνηθως προσφερουν αντιστοιχη ποιοτητα (αν οχι καλυτερη), περισσοτερα καλουδια και σε πολυ καλυτερες τιμες.
Χαρακτηριστικα θα αναφερω οτι ημουν κατοχος μιας Les Paul Standard USA. Δεν λεω, πολυ καλο οργανο, πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, αλλα μεχρι εκει... Στον ηχο δεν μου ελεγε και τπτ ιδιατερο... Οι μαγνητες της μου φαινονταν με πολλα μπασσα και πριμα χωρις να κοβουν πολυ στα μεσαια, οι ηχοι που εβγαζε ηταν εξαιρετικα περιορισμενοι, ενω το playability πραγματικα με εκανε αναρωτιεμαι γιατι καποιος να παιζει με τετοαι κιθαρα (αν δεν εχει τεραστια χερια). εγω προσωπικα δεν μπορουσα το μονο cutaway, μιας και η προσβαση στα τελευταια ταστα γινοταν με ταχυδακτυλουργικο τροπο, ενω οπου το χερι ακουμπουσε στην κιθαρα, λογω απουσιας contours (πχ arm contour) εκανε το χερι να πιανεται, να μουδιαζει, να ποναει κτλ μιας και το σωμα "εκοβε" το χερι οταν το ακουμπουσα πανω στο σωμα την ωρα που επαιζα. Για να μην μιλησω για την απουσια τρεμολο, που για μενα ειναι αρκετα σημαντικη μιας και μου αρεσει να το χρησιμοποιω που και που.
Τελικα την πουλησα την κιθαρα, γιατι ναι μεν χαιρομουν να την βλεπω, αλλα δεν την επαιζα σχεδον ποτε...
Απο τοτε εψαχνα μια τυπου Les Paul κιθαρα, με τα βασικα χαρακτηριστικα δηλαδη: 24.75" scale, neck through ή set neck, μαονι και maple ξυλα με εββενο ή rosewood ταστιερα, ΑΛΛΑ με ορισμενες χτυπητες διαφορες απο την Les Paul: Διπλο cutaway σε στυλ fender (και οχι πχ σε στυλ ταυρακι), floyd rose τρεμολο, διπλους και μονο μαγνητη και γενικοτερα με πιο μοντερνο σχημα. Αν ειχε και 24 ταστα ακομα καλυτερα μιας και οι υπολοιπες κιθαρες που εχω ειναι με 22.
Οσο και αν εψαχνα δεν εβρισκα καμια κιθαρα που να με ικανοποιει σε αυτα τα χαρακτηριστικα ΚΑΙ στην εμφανιση που ηθελα. Αλλου εβρισκα καποια απο αυτα που ηθελα, αλλου αλλα, αλλα πουθενα ολα....
Τελικα, μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα την κιθαρα που εψαχνα τοσα χρονια: Ειναι αυτη ακριβως που ενεφερε ο tech21man Η Yamaha RGX1212S.
Eιναι μια πανεμορφη κιθαρα (για τα γουστα μου) με προσανατολισμο σαν σχημα μεταξυ soloist Jackson και ESP Horizon αλλα οχι με Archtop (καλο αυτο για μενα, μιας και περα απο το θεμα εμφανισης που οι archtop ειναι πολυ ωραιες, εχω δει οτι οι μη archtop εχουν συνηθως πιο παχυ ηχο - ισως λογω περισσοτερου ογκου ξυλου;). Η κιθαρα εχει 24.75" scale, 24 ταστα, εββενο ταστιερα, 1 διπλο και 2 μονους μαγνητες (οι μονοι φιλοξενουν ανετα διπλους σε μεγεθος μονου), neck through κατασκευη με μαονι σωμα και maple λαιμο με cream binding γυρω απο τον λαιμο και headstock, ενω απο ηλεκτρικα εχει 1 volume, 2 tones, 1 5-way switch & 3 mini switches.
Βεβαια μιας και το μοντελο κυκλοφορουσε μονο αρχες 90, δεν την εβρισκα πουθενα και εψαχνα καιρο στο ebay, μεχρι που πριν λιγες μερες την βρηκα σε αγγελια απο ενα παληκαρι Στην Κρητη. Την πηρα για 200€ μονο μιας και η κιθαρα ειχε αρκετα σημαδακια και μικροχτυπηματακια (στο χρωμα μονο), ενω του ειπα να κρατησει μαγνητες κτλ μιας και την κιθαρα την ηθελα για project ανακατασκευης.
Ετσι λοιπον, η κιθαρα ειναι ετοιμη να παει στον Οικονομακη απο Οκτωβρη και θα "παθει" τα εξης ωραια:
Μαγνητες: Γεφυρα Bareknuckle VHII zebra (με coil split), middle: Bareknuckle Irish tour, neck: Duncan little 59 (με coil split). Σκοπος της επιλογης μαγνητων ειναι ενας ηχος vintage hot που να μπορει να προσεγγισει και τις 2 σχολες (Gibson, Fender).
Για γεφυρα, εχω ηδη αγορασει ενα Floyd Rose της Graphtech με ενσωματωμενο συστημα Piezo για να εχω και ηχους ακουστικης με το πατημα ενος διακοπτη. Στα ηλεκτρικα της θα γινει ενας ωραιος χαμος μιας και με τοσους διακοπτες μπορω να παιξω οπως θελω. Ετσι, ο 5θεσιος διακοπτης θα παιζει στις κλασσικες θεσεις (με εξαιρεση την μεσαια θεση οπου θα εχω να παιζουν οι 2 διπλοι), ο 1 mini switch θα ειναι 3θεσιος και θα επιλεγει μεταξυ μαγνητων, piezo ή και τα 2 μαζι, ο αλλος διακοπτης θα ρυθμιζει τα 2 modes του piezo (εχει ενα normal και ενα πιο dark mode), ενω ο τριτος διακοπτης θα ειναι ειτε boost (ετσι για να μην σταματει το sustain), ειτε καποιο kill switch για να κανουμε και τις ομορφιες μας αλα strat  ;D
Στην αρχη σκεφτομουν για sustainer βασικα, αλλα τελικα προτιμω να εχω αυθεντικο ηχο στον neck μαγνητη (ο 59 ειναι απο τους αγαπημενους μου neck μαγνητες, πολυ καθαρος και snappy) και ετσι αποφασισα να μην παω σε αυτη την λυση.
Στην κιθαρα, σκεφτομαι να αφαιρεσω λιγο ξυλο και να προσθεσω καπακι quilt maple (καθαρα για λογους εμφανισης), αλλα λογω κοστους, μπορει να παω και σε γυμνο ξυλο με λουστρο ή κανα εξαλλο poser-οχρωμα μιας και η κιθαρα ειναι τελεια για τετοια!
Η εκτιμηση μου παντως απο την κιθαρα σε θεματα εμφανισης, ποιοτητας και κυριως παιξιματος, προς το παρον ειναι οχι μονο θετικη, αλλα ενθουσιωδης: Η κιθαρα ειναι απιστευτα γρηγορη στον λαιμο χωρις να κουραζει οπως καποια Ibanez μοντελα, η ταστιερα ειναι βουτυρο, το action χαμηλο και γενικοτερα το playability ειναι περα απο καθε κριτικη. Οι διακοπτες και τα συναφη ειναι παρα πολυ καλα τοποθετημενα και μελετημενα ετσι ωστε να μην μπουρδουκλωνεσαι και πατας οτι να ναι κατα λαθος. Τα innovations των Γιαπωνεζων συμπεριλαμβανουν ακομα και ειδικο cutaway στο πισω μερος της κιθαρας που φιλοξενει και το jack της κιθαρας, ενω το σχημα του σωματος αν και ειναι γενικα strat-οειδες, εχει την δικια του σχεδιαση που ειναι απλα υπεροχη.
Συμπερασματικα (και συγνωμη για το μεγαλο post, αλλα οπως καταλαβαινεται ειμαι ενθουσιασμενος), προκειται για μια απιστευτη κιθαρα, η οποια με μερικες προσθηκες θα γινει απλα η νουμερο 1 μου. Κι ομως, τετοιες κιθαρες ειναι σχετκα αγνωστες... Αυτο με κανει να πιστευω οτι οταν ψαχνουμε για καλα οργανα, δεν πρεπει να κοιταμε μονο τις φιρμες, μιας και ετσι χανουμε απιστευτες ευκαιριες και καταπληκτικα οργανα και καταληγουμε τελικα με λυσεις που ειναι χιλιοειδομενες, χιλιοπαιγμενες και υπερεκτιμημενες.
Οταν με το καλο παντως τελειωσω την ανακατασκευη, θα πεσει κανονικο review και φωτογραφιες!
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Dr Bluz (G.K.)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1572
  • Φύλο: Άντρας
  • Στράααατα Stratούλαα
    • Προφίλ
Απο τοτε εψαχνα μια τυπου Les Paul κιθαρα, με τα βασικα χαρακτηριστικα δηλαδη: 24.75" scale, neck through ή set neck, μαονι και maple ξυλα με εββενο ή rosewood ταστιερα, ΑΛΛΑ με ορισμενες χτυπητες διαφορες απο την Les Paul: Διπλο cutaway σε στυλ fender (και οχι πχ σε στυλ ταυρακι), floyd rose τρεμολο, διπλους και μονο μαγνητη και γενικοτερα με πιο μοντερνο σχημα. Αν ειχε και 24 ταστα ακομα καλυτερα μιας και οι υπολοιπες κιθαρες που εχω ειναι με 22.


Κοιταξες καμιά απο αυτες?  ;)


http://www.thomann.de/gr/prs_25th_anniversary_se_custom_vy.htm





Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Yep, καταρχην δεν εχει floyd rose (must για μενα), η torrero η πως στο διαολο την λενε εχει floyd rose αλλα δεν μου αρεσε. Αυτο που δεν μου αρεσει στις PRS ειναι οτι ολες οι solid κιθαρες εχουν ενα σχημα (αντε 2, αλλα εγω θελω με διπλο cutaway, οποτε μιλαμε για 1) για το σωμα, για το headstock κτλ, ενω εχω διαπιστωσει οτι οσες μου αρεσουν κοστιζουν απο 3000 και βαλε, χωρις ποτε να εχουν ολα τα χαρακτηριστικα που θα θελα. Και κακα τα ψεματα, σε αυτες τις τιμες δεν παιρνεις κιθαρα για να αρχισεις να την custom-αρεις επειδη κατι δεν σου κανει...
Ετσι προτιμουσα να βρω μια κιθαρα σε λογικη τιμη για project που να εχει ολα τα χαρακτηριστικα που ηθελα.
Η Yamaha ειναι αυτη η κιθαρα και πραγματικα εχοντας παιξει με αρκετες κιθαρες, μπορω να πω οτι ειναι απο τις πιο βολικες/ξεκουραστες και γρηγορες κιθαρες που εχω παιξει. Θυμιζει στο παιξιμο soloist παλιες, αλλα κατ'εμε με πολυ πιο ωραιο look και βεβαια με 24.75 scale.
Η μονη αλλη κιθαρα που μου αρεσε τοσο πολυ για project φαση, ηταν η Peavey V-type με το μωβ quilt top, αλλα δυστυχως πλεον δεν βγαινει... Κοιταω συνεχεια Ebay ομως και οταν την βρω θα προστεθει κι αυτη στην οικογενεια!
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος JP.M

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 481
  • Φύλο: Άντρας
  • R'n'R DAMNATION
    • Προφίλ
Αν δεν σ'ενοχλεί το 25.5 scale τσέκαρε το site της mayones.

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Oπως ειπα και πιο πανω, εχω ηδη 2-3 κιθαρες σε 25.5" scale και ηθελα μια σε 24.75". Απο τις 25.5" κιθαρες που εχω, οι 2 ειναι για πουλημα, η μια θα μεινει (stratocaster 70's mexico αλλα ωραιο οργανο, την κραταω για καθαρα strat ηχους) και αλλη μια περιμενει να συναρμολογηθει: Μια warmoth strat με 1piece Swamp Ash σωμα, με πολυ εντονο quilt καπακι σε blue burst και με natural binding γυρω απο το σωμα. Θα εχει 2 διπλους (set VHII) μαγνητες, floyd rose με piezo και λαιμο 22 ταστων φτιαγμενο απο quilted birdseye maple απο τον κυριο frankestraat... Χρυσο hardware και αντε γεια...
με λιγα λογια, γενικα ειμαι καλυμενος απο κιθαρες σε 25.5" και απο 24.75" βρηκα αυτο που εψαχνα + οταν βρω και την Peavey θα ειμαι κομπλε...
« Τελευταία τροποποίηση: 09/09/10, 16:25 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
ΑΑΑΑ!!!! Και αλλος κατοχος RGX1212S...Αν ειχα λεφτα εκεινη τη στιγμη που την ειδα θα την ειχα ξανα αγορασει...η κιθαρα, αυτη, δεν υπαρχει!!!

Εβγαιναν μεχρι το 1986...

Να σε πληροφορησω οτι υπηρχαν διαφορες εκδοσεις. Η 1212s εχει 2 μονους μαγνητες. Η 1212 δυο διπλους. Η ταστιερα και στη δικια μου ειναι υπεροχη, ο λαιμος ισιαδι...τα ταστα δεν καλυπτονται με binding αλλα καταληγουν μεσα σε αυτο. To tremolo που εχει, ειναι το RM pro. Δεν νομιζω οτι το floyd rose ταιριαζει σα διαστασεις (τα post του) αλλα να σε πληροφορησω οτι το τρεμολο αυτο εχει τα εξης κολπακια που μαλλον ηδη ειδες. Roller αντι για δυο post, οποτε οχι μαχαιρια και οχι φθορα. Πραγματι ειναι smooth και δεν φθειρεται. Επισης πανω θα δεις στο πλαι μια βιδα η οποια το φερνει πανω κατω. Αν και μπορει να κινηθει και προς τις δυο κατευθυνσεις, εγω το εχω τερμα κατω, οποτε πλεον λειτουργει σαν μια σταθερη γεφυρα, η οποια αν χρειαστει εχει και δυνατοτητα tremolo προς τα κατω (dive bomb δηλαδη). Δεν ξεκουρδιζεται η κιθαρα ουτε και σε live ευκολα...

Ειναι απολαυση.

Τα specs της ειναι απο οσο ειχα βρει, maple/mahogany 5 piece neck through, με alder φτερα τελικα. Παρεμπιπτοντως τα τρια διακοπτακια κατι κανουν με το tone (σαν να το πανε κατευθειαν στο μηδεν) αλλα το τριτο προς το jack εμενα μου φαινεται να σπλιταρει τον πισω. Ωστοσο στα reviews υποτιθεται οτι αυτο κανει tone control bypass. Ακουγεται σαν να παιρνει σωμα ο ηχος οταν το εχω ανοιχτο ειναι η αληθεια. Οταν το βγαζω μοιαζει για single coil, αλλα δεν εχει hum και εχει πανω κατω την ιδια δυναμη σηματος σε γκαζι.


Η κιθαρα ειναι πολυ ποιοτικη. Την εδειξα στο yamaholics thread στο harmony-central και μου προτειναν αγορα, με εξοδα δικα τους προς αμερικη!!! Ενας διασημος επαιζε με αυτην παλια αλλα δεν θυμαμαι. Hair metal days.

Ο πισω μαγνητης ειναι ξυραφι αλλα ταιριαζει φοβερα για μεταλ ειδικα στον mesa f-30 μου που εχει πολλα μεσαια.


Πραγματικα μια φοβερη κιθαρα σου ευχομαι να την ευχαριστηθεις! Παρεμπιπτοντως εκανε 370000 δραχμες το 1987...

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
H Yamaha RGX1212S είναι semihollow; ???
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Οχι, ασχετο ηταν το θεμα για την Yamaha, απλα επειδη την ανεφερε ο φιλος Tech21man ειπα να πω κι εγω την εμπειρια μου με την συγκεκριμενη, οχι για κανεναν αλλο λογο, αλλα επειδη γενικοτερα ειχε αρχισει συζητηση περι "ιστορικων" εταιριων, υπερκοστολογημενων οργανων κτλ.
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Δεν ειναι semihollow, απλα το θεμα (φταιω και εγω) πηρε αλλη τροπη, αλλα που αλλου να τα γραψεις?

Η σειρα vintage AV με 3 p-90's ειναι επισης πολυ ενδιαφερουσα...(semihollow).

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Πλακα πλακα, νομιζω οτι θα ηταν ενδιαφερον να ανοιξουμε ενα topic με θεμα φθηνoτερες κιθαρες αλλα με μεγαλο value for money, καθως και πιθανες μετατροπες /βελτιωσεις που κανουν οι ιδιοκτητες, εντυπωσεις τους κτλ.
Νομιζω οτι υπαρχουν πολυ αξιολογα μοντελα του παρελθοντος τα οποια λιγοι ξερουν, κοστιζουν λιγα χρηματα και με μερικες (αν χρειαζονται) επεμβασεις γινονται αμεσα ανταγωνιστικα σε πολυ πιο γνωστα/εμπορικα και ακριβα μοντελα.
Για παραδειγμα, η Yamaha που αναφεραμε ειναι μια φθηνοτερη αλλα εξισου πολυ καλη λυση για καποιον που θελει στυλ soloist, horizon, chaparral κοκ.
Μπορει αν θελει καποιος mod να διαχωρισει και απο αυτη την συζητηση τις 2-3 απαντησεις που ειχαν τετοιο περιεχομενο...
« Τελευταία τροποποίηση: 10/09/10, 13:53 από Johnie Darko »
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Δεν ειναι semihollow, απλα το θεμα (φταιω και εγω) πηρε αλλη τροπη, αλλα που αλλου να τα γραψεις?

Η σειρα vintage AV με 3 p-90's ειναι επισης πολυ ενδιαφερουσα...(semihollow).

Έχεις δίκιο, φταίμε όλοι λίγο που ξέφυγε η συζήτηση. Θα την μελετήσω προσεκτικά να δω πώς θα γίνει να διαχωριστούν κάποια μηνύματα σε ξεχωριστό thread.

Για να επανέλθουμε όμως, ολόκληρη η σειρά AV της Vintage είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Ειδικά οι semihollow (AV3H, AV3P, καθώς και οι tele-style semi AV2H) είναι αξιολογότατα όργανα, κάθε ένα με το δικό το χαρακτηριστικό ήχο. Αγόρασα πριν λίγους μήνες μια AV3H η οποία έφτασε με ένα σπάσιμο στο σώμα, οπότε αναγκάστηκα να την επιστρέψω. Ήταν όμως φανερό ότι επρόκειτο για ένα όργανο πολύ όμορφο, καλοφτιαγμένο και ιδιαίτερα ευέλικτο, καθώς υπάρχει η δυνατότητα να μετατραπούν σταδιακά οι humbuckers σε μονούς με το σύστημα roll control. Kάτι ανάλογο συμβαίνει και στην AV3P, καθώς οι μαγνήτες δεν είναι ουσιαστικά Ρ90 αλλά stacked humbuckers. Εκτός από τις ηχητικές επιλογές που προσφέρουν οι 3 humbuckers, o καθένας με επιλογή βαθμιαίου "σπλιταρίσματος", το συγκεκριμένο μοντέλο έχει και μια ακόμα έκπληξη. Διαθέτει επιπλέον και push-push διακόπτη στο ποτενσιόμετρο του tone, το οποίο ενεργοποιεί τον μεσαίο μαγνήτη στις θέσεις 1 και 3 του τριθέσιου διακόπτη, δίνοντας ουσιαστικά 5 ηχητικές επιλογές αντί για 3. Όπως καταλαβαίνεις, με τους διάφορους συνδυασμούς των παραπάνω επιλογών, η κιθάρα προσφέρει μοναδικά επίπεδα ευελιξίας τα οποία δεν βρίσκεις σε άλλη semihollow.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος thomsot

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Johnie Darko, στο project σου για την καινουρια σου κιθαρα, πραγματικα με συγκινησε η ορεξη σου και το μερακι σου, και... μου εβαλες και ιδεες.....
Περιμενω οπωσδηποτε φωτο οταν την τελειωσεις και κοστολογιο.
 
Μαλλον, και το πιθανοτερο, στο σκαφακι μου θα βαλω δυο μαγνητες της gibson, αλλα δεν μου απαντησες εδω που σε ρωτησα αυτο
 
Επειδη ειναι αδυνατον να βγαλω τους μαγνητες ξεκολωντας τους απο τα ποντεσιομετρα (δεν ξερω πως μπορω να εχω προσβαση μεσα στο οργανο αυτο στο εωτερικο), θα τους κοψω στα καλωδια και θα ενωσω τους καινουριους. Παιζει αυτο, η ειναι μαλ***α???

 
Παράθεση

Σοβαρά τώρα, θα με ενδιέφερε πολύ να ακούσω τα σχόλιά σου. Οι δικές μου εντυπώσεις από τις Blade είναι από κιθάρες που έχω δοκιμάσει σε μαγαζιά και εκθέσεις. Και ως γνωστόν, η κιθάρα είναι σαν τη γυναίκα. Αν δεν την πάρεις στο σπίτι σου να ζήσεις λίγο καιρό μαζί της, δεν θα τη γνωρίσεις πραγματικά. Ζαχαρώνω και μια Blade Delta στο ebay...


Απολλωνα περιμενε μεχρι αυριο γιατι ενα προβλημα που ειχε το οργανο (στατικος ηλεκτρισμος στο πλαστικο κατω απο τους μαγνητες) παει να εξαλειφθει.
Τελικα αν δεν ζησεις λιγο καιρο κι αν δεν το ξεσκισεις το οργανο.....   ;D

Αποσυνδεδεμένος Johnie Darko

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2769
  • Φύλο: Άντρας
  • Up in smoke...
    • Προφίλ
Oχι, αν γινει σωστη δουλεια στην ενωση των καλωδιων δεν θα παιζει προβλημα απο οσο ξερω (δεν ειμαι και ηλεκτρονικος, αλλα το χω ξαναδει να δουλευει χωρις προβλημα).
People say that tone is in the fingers...
and people also say that Les Pauls have more tone...
Les Pauls must therefore have more fingers...

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Επειδη ειναι αδυνατον να βγαλω τους μαγνητες ξεκολωντας τους απο τα ποντεσιομετρα (δεν ξερω πως μπορω να εχω προσβαση μεσα στο οργανο αυτο στο εωτερικο), θα τους κοψω στα καλωδια και θα ενωσω τους καινουριους. Παιζει αυτο, η ειναι μαλ***α???

Όχι, δεν είναι ανάγκη να κόψεις τα καλώδια. Απλά βγάζεις τους μαγνήτες και τα ποτενσιόμετρα από την κιθάρα, κάνεις τις κολλήσεις και μετά τα ξαναβάζεις όλα στη θέση τους.


Απολλωνα περιμενε μεχρι αυριο γιατι ενα προβλημα που ειχε το οργανο (στατικος ηλεκτρισμος στο πλαστικο κατω απο τους μαγνητες) παει να εξαλειφθει.

 ???

Γηράσκω αεί διδασκόμενος...

Για εξήγησέ το λίγο αυτό. Τι ακριβώς συμβαίνει;
« Τελευταία τροποποίηση: 12/09/10, 00:55 από Απόλλων »
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος vagtanplan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
  • Φύλο: Άντρας
  • My name is TONIC.....Pentatonic .....!!!
    • Προφίλ
Διαθέτει επιπλέον και push-push διακόπτη στο ποτενσιόμετρο του tone, το οποίο ενεργοποιεί τον μεσαίο μαγνήτη στις θέσεις 1 και 3 του τριθέσιου διακόπτη, δίνοντας ουσιαστικά 5 ηχητικές επιλογές αντί για 3. Όπως καταλαβαίνεις, με τους διάφορους συνδυασμούς των παραπάνω επιλογών, η κιθάρα προσφέρει μοναδικά επίπεδα ευελιξίας τα οποία δεν βρίσκεις σε άλλη semihollow.

Περισσοτερες επιλογες εχει η ΒΒ ΚΙΝG Lucille με το Varitone
(3 θεσεις μαγνητων Χ 6 θεσεις varitone μινιμουμ)....μπορει να μην εχει τα F holes αλλα ειναι σεμι.
 
Σχετικα με τους μαγνητες που αναφερει ο thomsot και με αφορμη το δικο μου ψαξιμο για μαγνητες αντι των μαμησιων της λουσιλ που ειναι ψιλοχαλι...κατεληξα σε δυο επιλογες... 1 Bare Knuckles - Stormy Monday (δειγμα συμφορουμιτη http://www.youtube.com/watch?v=c0697QwUqfM&feature=player_embedded             http://www.dv247.com/guitars/bare-knuckle-pickups-stormy-monday--34725 )
 
και για πιο οικονομικα Seymour Duncan Seth Lover.
 
 
Χαου μπλου κεν γιου γκετ.....

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Περισσοτερες επιλογες εχει η ΒΒ ΚΙΝG Lucille με το Varitone
(3 θεσεις μαγνητων Χ 6 θεσεις varitone μινιμουμ)....μπορει να μην εχει τα F holes αλλα ειναι σεμι.

Σωστά και τα δύο. Semihollow είναι, χωρίς τα F holes, και έχει περισσότερες επιλογές (αριθμητικά) από την AV3P. Το πρόβλημά μου είναι ότι ακόμα δεν την έχω βρει πουθενά για να τη δοκιμάσω, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το πώς μεταφράζεται στην πράξη αυτή η θεωρητική ευελιξία. Από τη δοκιμή της AV3Ρ μπορώ να πω ότι προσφέρει ένα εξαιρετικά ευρύ φάσμα από πολύ διαφορετικές ηχητικές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων και των λεγόμενων "out of phase" ήχων που παίρνεις από το συνδυασμό δύο single coil μαγνητών και οι οποίοι είναι χαρακτηριστικοί των κιθάρων τύπου stratocaster στις θέσεις 2 και 4. Δεν εννοώ φυσικά ότι με τις ΑV3 έχεις τον κλασσικό ήχο stratocaster, αλλά σίγουρα πετυχαίνεις κάτι που θυμίζει περισσότερο stratocaster παρά semihollow με humbuckers. Δεν ξέρω αν η Lucille μπορεί να πετύχει κάτι παρόμοιο (απ' ό,τι έχω διαβάσει υποτίθεται ότι σε κάποιες θέσεις του Varitone οι μαγνήτες ακούγονται σαν signle coil), αλλά θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη κάποιου που έχει δοκιμάσει την κιθάρα.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος vagtanplan

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1269
  • Φύλο: Άντρας
  • My name is TONIC.....Pentatonic .....!!!
    • Προφίλ
Μααααα την εχω την κιθαραααα..  :P :P
 
Οι επιλογες που σου δινει ειναι πραγματικα πολλες και σιγουρα σε μια δυο θεσεις που εχω δοκιμασει μπορεις να πεις οτι στρατοκαστεριζει...Θα προσπαθησω να γραψω ενα κλιπακι μονο αλλαζοντας τις θεσεις του βαριοτοουν για να υπαρχει μια πιο ολοκληρωμενη αποψη...
 
Ευχαριστως οποτε θελεις να κανονισουμε μιτινκ να δεις την κυρια... ;)
Χαου μπλου κεν γιου γκετ.....

Αποσυνδεδεμένος Απόλλων

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 5847
  • Φύλο: Άντρας
  • Μονίμως προβληματικός...
    • Προφίλ
Μααααα την εχω την κιθαραααα..  :P :P
 
Οι επιλογες που σου δινει ειναι πραγματικα πολλες και σιγουρα σε μια δυο θεσεις που εχω δοκιμασει μπορεις να πεις οτι στρατοκαστεριζει...Θα προσπαθησω να γραψω ενα κλιπακι μονο αλλαζοντας τις θεσεις του βαριοτοουν για να υπαρχει μια πιο ολοκληρωμενη αποψη...
 
Ευχαριστως οποτε θελεις να κανονισουμε μιτινκ να δεις την κυρια... ;)

Noμίζω ότι είχε αναφερθεί στο παρελθόν το ενδεχόμενο μιας συνάντησης, αλλά όπως ίσως θα θυμάσαι, είμαι λίγο μακριά για κάτι τέτοιο. Ευχαριστώ πάντως.
Διψάς και δεν το ξέρεις...

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
...

YΓ: Και για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις, δεν λέω ότι δεν υπάρχει διαφορά ή ότι ένα έμπειρο και εξασκημένο αυτί δεν μπορεί να την ξεχωρίσει. Λέω απλά ότι εγώ προσωπικά, όπως και οι περισσότεροι από εμάς (και ειδικά κάποιοι που αραδιάζουν αδιακρίτως θεωρίες), δεν είμαστε σε θέση να ξεχωρίσουμε τις διαφορές και κρίνουμε κυρίως από το λογότυπο στο headstock.

Συμφωνω απολυτα... ασχετα ομως αν θα μπορουσε καποιος να ξεχωρισει ποιος ειναι ο λαμπατος ηχος και ποιος ο τρανζιστορ, ποιος ειναι ο φεντερ και ποιος ο γκιμπσον, ολοι θα μπορουσαν να πουν ποιος ειναι ο καλος ηχος για τα γουστα τους, και ποιος οχι, και αυτο εχει σημασια τελικα, να δοκιαζουμε και το ενα και το αλλο, και να κρινουμε με τα αυτια και τα χερια μας τι μας κανει και τι οχι  :)
Εχω παντως φιλο που εχει απιστευτο αυτι, που καμια φορα μενω και εγω με το στομα ανοιχτο απο αυτα που ακουει και πετυχαινει!

Οσο αφορα τις δοκιμες με καθαρο και οβερντραιβ κτλ που διαβαζα πιο πανω, προσφατα δοκιμαζα καλωδια με ενα φιλο, γιατι εχει κανει σοβαρη επενδυση για ηχογραφηση (παραγωγο/ηχοληπτη απο ΗΠΑ κτλ), και ηθελε οτι καλυτερο για να μπει να γραψει. Επειδη παιζει κυριως βρωμικα, παρ'οτι οι δοκιμες εγειναν και στα καθαρα, εκει που εδωσε βαση ειναι πως περναει το σημα απο τα καλωδια στα βρωμικα. Και μπορω να πω οτι η διαφορα ηταν μεγαλη στα βρωμικα, ασχετα αν καποιος μπορει να πιστευει οτι μονο στα καθαρα υπαρχει διαφορα (το εχω διαβασει πολλες φορες αυτο, προφανως αν καποιος ακουει μονο μουσικη με καθαρες κιθαρες, μετα μπορει ολες οι βρωμικες να του φαινοντε το ιδιο... ενοχλητικες!). Τελικα κατεληξε σε ακριβοτερο κλωδιο για κιθαρα, και σε φθηνοτερο για καμπινα απ'οτι υπολογιζε μερες πριν που ειχαμε μιλησει, γιατι αυτα του αρεσαν περισοτερο στο αυτι του (ταιριαζαν με τον ηχο που εψαχνε δηλαδη). Ασχετη σημειωση- τα καλα καλωδια ακουγοντουσαν διαφορετικα μεταξυ τους, αλλα σε συγκριση με τα φθηνα ηταν μερα με τη νυχτα.
« Τελευταία τροποποίηση: 28/09/10, 22:18 από Jezus »
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com
αν παρεις εναν 50/αρι λαμπατο και εναν 50/αρι solid, τους ανοιξεις τερμα και βαλεις ενα ντεσιμπελομετρο, θα μετρησεις ιδια ακριβως ισχυ (το χω κανει και το ξερω)

Η ισχυς εξαρταται απο την κατασκευη του εκαστοτε ενισχυτη. Και ως εκ τουτου δε μπορει ενας 20αρης τρανζιστορ να σταθει διπλα σε ενα 20αρη λαμπατο... Μπορει να επεσες σε καμια περιπτωση. Μην ξεχναμε βεβαια και την ευαισθησια του μεγαφωνου.


Οχι εχει δικιο ο thomsot, η αποδοση σε ντεσιμπελ θα ειναι σχεδον ιδια. Απλα το ανθρωπινο αυτι τον λαμπατο θα τον αντιλαμβανεται ως πολυ πιο δυνατο ηχο λογο αρμονικων.
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος Jezus

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 3522
  • Φύλο: Άντρας
  • Got G.A.S. ???
    • Προφίλ
    • www.High-Gain.com

Οσο για τους ενισχυτες.
Οι λαμπατοι με τους τρανσιστορατους εχουν μεταξυ τους τεραστιες διαφορες. Και διαφορες ουσιας.
Λεμε οτι ενας λαμπατος 20 βατ εχει ιδια ενταση με εναν 60αρη solid state. Ειναι λαθος αυτο, και αν παρεις εναν 50/αρι λαμπατο και εναν 50/αρι solid, τους ανοιξεις τερμα και βαλεις ενα ντεσιμπελομετρο, θα μετρησεις ιδια ακριβως ισχυ (το χω κανει και το ξερω)
Τι παιζει λοιπον και γιατι πιστευω οτι ειναι αστοχη μια συγκριση γενικα των δυο σχολων (ειδικα για συγκεκριμενες χρησεις ναι)
Εχεις ενα ενισχυτη τρανζιστορατο 50 βατ, και παιζεις με αυτο σε ενα μαγαζι με 500 ατομα μεσα.
Το μηχανημα ειναι οριακο.
Σε καποια στιγμη λοιπον καποια περασμενη ωρα, θα μπουσταρεις και θα βγεις μπροστα να σολαρεις κατι. Και θα πεις επαιξα τωρα η δεν επαιξα??
Αυτο που θα παιξεις θα χαθει μεσα στην παραμορφωση στα παρασιτα και στο θορυβο του μαγαζιου. Ειναι αποδεδειγμενο αυτο.
Τι συμβαινει λοιπον??!!
Ο solid state ενω μιλαει για 0,00000.....παραμορφωση, στα φουλ ολα τα peak του τελικου περνανε στο μεγαφωνο και δημιουργουν αυτη την χαοτικη κατασταση.
Συμπερασμα λοιπον, δεν πρεπει κανεναν solid state να τον ανοιγεις φουλ αλλα το πολυ μεχρι το 7 (2/3 της ισχυος) και πολυ λεω. Αρα για το μαγαζι αυτο με τα 500 ατομα θες ενα μηχανημα αυτου του τυπου 80 βατ και πανω.
 
Ερχομαστε τωρα στη λαμπα.
Με τον λαμπατο τον πενηνταρι στη δυσκολη αυτη στιγμη ο ενισχυτης το σολο σου θα το "καρφωσει" και γιατι??!!
Ενω ο λαμπατος θεωρητικα εχει μεγαλυτερη παραμορφωση, εν τουτοις ο μετασχηματιστης εξοδου καθαριζει το σημα απο ολα τα peak και τα παρασιτα και το αποτελεσμα ειναι να εχεις ηχο καρφι με τεραστια κατευθυντικοτητα.
Μπορεις να παιξεις με λιγα λογια με την ενταση στο φουλ και θα ακουγεσαι  και καλυτερα ακομα μπορω να σου πω, ενω με το solid απλα ....δεν θα ακουγεσαι.
Αυτη ειναι η μεγαλη προσφορα του μετασχηματιστη εξοδου στους λαμπατους ενισχυτες, και συν την διαυγεια που σου δινει η ελεγχομενη και ομαλη διαδρομη των ηλεκτρονιων μεσα στις λαμπες, καθιστουν τους λαμπατους ενισχυτες ανεκτιμητους και κυριως για αυτους που παιζουν επαγγελματικα.
Οι τρανζιστορατοι ομως ειναι καλυτεροι για το σπιτι και για ενα σωρο αλλες δουλειες.
Δεν πρεπει να συγκρινουμε ανομοια πραγματα.
Υπαρχουν παντως και τρανζιστορατοι ενισχυτες με μετασχηματιστες εξοδου, οχι ομως για κιθαρες αλλα κυριως για μεγαλες επαγγελματικες δουλειες.

Η συμπεριφορα που λες ειναι οπως την περιγραφεις, αλλα το φυσικο/ηλεκτρονικο θεμα πισω απο αυτο δεν εχει καμια σχεση, δηλαδη δεν εχει να κανει με ηλεκτρονια μεσα σε λαμπα κτλ.
Με απλα λογια, και ο λαμπατος και ο τρανζιστορατος οσο τους δυναμωνεις παραμορφωνουν. Οταν φτανουν στα ορια τους, ο λαμπατος βγαζει παραμορφωση και αρμονικες που δεν ενοχλουν ή αρεσουν στο ανθρωπινο αυτι, ενω ο τρανζιστορατος ψαλιδιζει το σημα και βγαζει πολυ ασχημη παταμορφωση. Επισης στους περισοτερους τρανζιστορατους χρησιμοποιουν μεγαφωνα χαμηλης ποιοτητας και δυνατοτητων, οποτε οσο δυναμωνεις, τοσο φτανουν και τα μεγαφωνα στα ορια τους και δεν παιζουν σωστα, ουτε ακουγωντε ωραια. Δηλαδη αν βαλεις ενα Χ κομπο τρανζιστορ 50 βατ στο 7, το μπουσταρεις για σολο και κλαταρει, δεν θα σου αρεσει ο ηχος. Αν στη συνεχεια αποσυνδεσεις το μεγαφωνο του και τον βαλεις σε μια καλη καμπινα 2χ12 π.χ. με Βινταζ30 ας πουμε, τον βαλεις παλι στο 7 και πατησεις το μπουστ για σολο, εχεις πολλες πιθανοτητες το αποτελεσμα να ειναι πολυ καλυτερο απ'οτι πριν  :)
Got G.A.S. ?
http://old.high-gain.com/myequip.htm

My equipment

http://myspace.com/cerberarec

Join me on Myspace

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Μαλιστα ο peavey λεει οτι με καλη σχεδιαση ενα mosfet πανω κατω κλιπαρει οπως μια λαμπα...Αλλου εστιαζει τις διαφορες!!!

Παντως αν θελεις thomshot να δεις οντως γιατι τα watt των λαμπατων σου φαινονται πιο δυνατα, λοιπον γιατι ειναι μουφα!!! Χα χα.

Οχι ακριβως. Ισχυει πρωτον και αυτο που λεει ο Jezus. Παντως ειναι δηλωμενα για 5% THD συνηθως ακριβως γιατι η παραμορφωση δεν ενοχλει σε ενισχυτες κιθαρας. Ειχε παει ενας γνωστος μου ενα Cornford με 2 EL34 ταξη ΑΒ σε ενα τεχνικο που ηξερα...Αυτος ομως κυριως ασχολειται με tube audio αλλα και solid state. Δεδομενου οτι εκει μετραει με τα ζορια σε 1% THD για λαμπες (και πολυ πιο κατω, 0,10 και 0,01% για τρανζιστορ) δεδομενουν να εχεις καθαρη αναπαραγωγη, τον βλεπει, βλεπει και τους μικρους οχι τοροειδεις μετασχηματιστες (υποψη οτι οι μετασχηματιστες σε ενισχυτες κιθαρας ειναι μινιον σε σχεση με των hi-fi) και λεει το κλασσικο: καμια 17-18 watt ακια να βγαζει...!

Στο 5% THD παντως βγαζει 30!

Αυτο δεν αναιρει οτι 50ρηδες λαμπατοι μου φαινονται ανεπαρκεις για καθαρο-καθαρο ηχο σε μεγαλα live. Το εχω γραψει αρκετες φορες, αλλα μου κωλωσαν δυο την ιδια μερα και τους παιξαμε με διαφορετικες κιθαρες δυο ατομα...Πηγαινεις να κανεις strumming και δυνατα αρπισματα και φυσιολογικα...βρωμιζαν!!! No thanks piezo στην κονσολα την επομενη φορα!

Αποσυνδεδεμένος TheVrachnoprofiter

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 991
  • Φύλο: Άντρας
  • ex TheTr00p3r
    • Προφίλ
Λοιπόοοον όπως υποσχέθηκα στο θέμα με τις φωτό, ηχογράφησα μερικά υποτυπώδη samples του σκαφακίου μου. Πρόκειται για την Crafter SEG-450(φώτοζ), είναι semi-hollow 335 clone ουσιαστικά. Αντιγράφω τα specs:

MODEL NAME: SEG 450/OR
BODY STYLE: Semi acoustic 
TOP: Tiger Maple
BACK: Tiger Maple
SIDES: Tiger Maple 
NECK: Mahogany
WIDTH AT NUT: 43mm
FRET BOARD: Indian Rosewood
SCALE LENGTH: 647.70mm
NO. OF FRETS: 22
MACHINE HEADS: Grover gold Diecast machine Heads
BRIDGE: Indian Rosewood
HARDWARE: Gold
ELECTRONICS: 2Volume + 2Tone + 3way
COLORS: Orange
FINISH: Gloss
UNIQUE FEATURES: Bolt-on Neck Joint
STRINGS: Korea Srtings
Gauges: .011, .014, .021, .028, .038, .049


Ο ήχος είναι ετς κι ετς, αλλά μάλλον ο καλύτερος δυνατός με τα μέσα που διαθέτω. Χρησιμοποιώ δυναμικό μικρόφωνο Audix f50, μπροστά στον Fender Blues Deluxe Reissue, καρφί στην κάρτα ήχου Creative Sound Blaster Xfi Elite Pro και Cubase 5. Το παίξιμο είναι κουλό και η ένταση λίγο χαμηλή, τα λέμε απ' την αρχή αυτά για να μην παρεξηγούμαστε ;D .

Αρχικά δοκίμασα να πλησιάσω όσο μπορούσα έναν jazzy ήχο, στον neck μαγνήτη και με αρκετά κομμένο tone. Στον ενισχυτή ελάχιστο presence, bass και treble γύρω στο 5/12 και κομμένα μεσαία. Σημειώνω ότι έχω βάλει 10ρες χορδές (κι ας με βρίζει ο kafrer), οπότε όπως και να 'χει ο ήχος είναι πιο πρίμος απ' ό,τι θα ήθελα...
http://www.box.net/shared/nubdctd9j5

Για έναν πιο BB King ήχο έβαλα ελάχιστο drive (ούτε που ακούγεται η βρωμιά βέβαια, απλά χρωματίζει λίγο τον ήχο), tone κάπου στη μέση και περισσότερα πρίμα, μεσαία και presence. Είπαμε, δεν σχολιάζουμε παίξιμο...  :P
http://www.box.net/shared/v8627kchy6

Μεσαία θέση, tone στο full, ακόμα περισσότερα πρίμα και τύφλα να 'χουν οι tele (καλά, υπερβολή, πάντως έναν Howlin' Wolf ήχο τον πλησιάζουμε) ;D
http://www.box.net/shared/n6vrcv0i7h

Μετά είπα να δοκιμάσω λίγο την GT-8, μιας και ο Fender δεν είναι για πολύ παραπάνω drive. Αρχικά δοκίμασα έναν Tweed Lead ήχο, με καλούτσικο αποτέλεσμα. Κάπως μουντό τώρα που το ξανακούω, αλλά μετά από λίγη ώρα το κεφάλι γίνεται καζάνι και που κουράγιο να ρυθμίσεις eq...  :P :
http://www.box.net/shared/g3zx0in4af

OK, το επόμενο δεν έπρεπε να το κάνω. Η καημένη η κιθάρα λύγισε, και μπορείτε να ακούσετε το feedback στο τέλος-και γίνεται πολύ μεγαλύτερο σε μεγάλες εντάσεις. Κατά τ' άλλα, κοπανίδια:
http://www.box.net/shared/hh3nz8dig9


Αυτά. Είναι πρώτη φορά που δοκιμάζω να παίξω με τον ήχο μου τόσο πολύ και γενικά σε θέματα eq, ήχου, ηχογράφησης κλπ είμαι ψιλοάσχετος, οπότε η όποια συμβουλή ευπρόσδεκτη.
« Τελευταία τροποποίηση: 16/12/10, 23:08 από TheVrachnoprofiter »
Really don't mind if you sit this one out...

http://vromikopsomi.wordpress.com/
http://www.passa-tempo.gr/

Αποσυνδεδεμένος freemind

  • Κιθαροσυντονιστής
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 6514
  • Φύλο: Άντρας
  • Dreamcatcher
    • Προφίλ
    • DreamCatcher
Καποιος πρεπει να αλλαξει τον τιτλο "τωρα που πιανουν και τα κρυα" ;D
Μη κοιτάς το δάχτυλο. Στην άκρη του υπάρχει ένα Φεγγάρι
DreamCatcher

Αποσυνδεδεμένος master of puppets

  • Ονειροπαρμένος
  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 2872
  • Φύλο: Άντρας
  • γνωστός και ως....master of ΜΠΑΜΠΗΣ....
    • Προφίλ
    • Χάρτινα Όνειρα
Κάτι παίζει με τα links....εμένα δεν μου ανοίγουν....