Φίλε μου εγώ θα γίνω κακός, αλλά αυτό είναι το νόημα της κριτικής. Ειδικά όταν βλέπω ότι γενικά "το έχεις", προτιμώ να κάνω μια κακή κριτική από το να μην ασχοληθώ καθόλου.
Στο ψητό τώρα, Το κιθαριστικό κομμάτι είναι πολύ καλό, αλλά μας χαλάνε όλα τα υπόλοιπα. Δηλαδή συνθετικά το έκανες να μοιάζει σαν σόλο πάνω σε backing track (κακής ποιότητας μάλιστα). Δε θα μπω σε τεχνικές λεπτομέρειες για μίξη κλπ γιατί όπως είπες και εσύ είναι κάπως πρόχειρο. Αλλά τα πλήκτρα φίλε μου που είναι και το υπόλοιπο μισό κομμάτι, αφού αυτά σε κρατάνε, είναι τουλάχιστον ανέμπνευστα. Ίσως με κάποιο άλλο patch το οποίο να εξελίσεται περισσότερο και να είναι πιο ατμοσφαιρικό και διακριτικό να είχες καλύτερο αποτέλεσμα. Αλλά και πάλι πιστεύω ότι χρειάζεται πολύ δουλειά σαν σύνθεση για να γίνει "κομμάτι".
Δεν γινεσαι κακος οταν λες την αποψη σου. Κακος γινεσαι οταν λες σχολιαζεις αρνητικα μονο και μονο για να το κανεις. Γιαυτο αλλωστε εγω επιλεγω να ανεβαζω κομματια σε ενα φορουμ που ουσιαστικα συμμετεχει ενα μεγαλο ποσοστο των συγχρονων ελληνων κιθαριστων (ασχετα αν διαφορες ντιβες δεν ασχολουνται με κοινους θνητους

) Για να μοιραστουμε αποψεις και γνωσεις ετσι ωστε ο μεγαλος κερδισμενος να ειναι η ΜΟΥΣΙΚΗ.
Κοιταξε το κομματι αυτο αποτελει ντεμο. Με ενοιαζε κυριως να αποτυπωθει η εμπνευση που ειναι κατι τρομερα φευγαλεο. Και το οτι ηχογραφηθηκε με εξοπλισμο διαφορετικο απο αυτον που εχω τωρα, βγαζει ματι. Ηταν στο μυαλο μου απ την αρχη οτι η αρχη και το τελος θα αλλαξουν. Κι αυτο κυριως για να αποκτησει σωστη δομη σαν τραγουδι και οχι για να αλλαξει το ζουμι του τραγουδιου που για μενα ειναι κατα 90% το κιθαριστικο μερος (παρτο σαν σε ρολο πρωτου βιολιου) με τις δυναμικες (αργη και σταθερη ανοδος της εντασης που καταληγει σε κρεσεντο) που αποτυπωθηκαν σωστα παρολη την ταχυτητα με την οποια εγινε το ολο project σε συνεργασια με το τειχος των συνθετικων ηχων (οι οποιοι ηταν παντρεμα ενος απλου synth με τα συνεχομενα αρπισματα των εγχορδων αλα συμφωνικη ορχηστρα). Επισης το τελος δυστυχως κοπηκε απο μπλε οθονη κατα τη διαρκεια του rendering που σε συνδυασμο με εναν καμμενο σκληρο δισκο οδηγησε στην ολοκληρωτικη απωλεια ολοκληρου του session στο qubase. (ειμαι και γκαντεμης βλεπεις xaxa) Kαποιο ιντρο ή αουτρο ομως αποτελει σταδιο της παραγωγης και δεν ειναι της παρουσης οποτε ας αρκεστουμε στο παρον εως οτου δει το φως της μερας η ολοκληρωμενη εκδοση του που πιστεψε με το περιμενω πως και πως αφου εμεινα πολυ ευχαριστημενος απο την μεχρι τωρα πορεια του. H μουνταδα που βγαινει απο συγκεκριμενο synth εινα επιτηδευμενη και αποτελει αντιθεση του τι συμβαινει στο υπολοιπο στερεοφωνικο φασμα, με κυριο πρωταγωνιστη την κιθαρα που βρισκεται στο κεντρο και με τα delays της να ξεχυνονται δεξια αριστερα.
Σε ευχαριστω για το χρονο που διεθεσες και τις πολυτιμες συμβουλες και αν οντως εχεις την γνωση και την εμπειρια να εμβαθυνεις σε θεματα τεχνικα θα το εκτιμουσα (μεσω pm παντα) αφου συνεχως προσπαθω να βελτιωνομαι οτι αφορα στα ηχητικα αφου στη χωρα που ζουμε αν δεν φτανεις να ξυστεις, μην περιμενεις να σε ξυσουν οι αλλοι
ΥΓ1: Υπηρξαν και φιλοι μου που το ακουσαν και οι αποψεις τους εφτασαν να ειναι εκδιαμετρου αντιθετες. Καποιος το χαρακτηρισε ως "ψευτικα MIDI" και καποιος το ειπε συγκινητικο. Κυριος γνωμονας ομως ειναι παντα ο δημιουργος. Δεν μπορουν να ειναι ολοι ευχαριστημενοι αλλα να ξερεις οτι ο,τι θα τυπωθει σε επισημη κυκλοφορια (ή μη) και θα φερει το ονομα μου θα εχει την ΠΛΗΡΗ εγκριση μου και θα με εκφραζει 100%. Απο κει και περα σε οποιον αρεσει.
ΥΓ2: Η εκδοχη αυτη του κομματιου κρυβει μια cult ατμοσφαιρα και κατα τη γνωμη εχει πιο πολυ χαρακτηρα απο γυαλισμενες παραγωγες (παρε παραδειγμα απο πολλες ατμοσφαιρικες καλτ παραγωγες του ακραιου μεταλ) κι αυτος ειναι ο λογος υποθετω που πολλοι το βρισκουν τοσο μελωδικο και βαθυ. Αυτη την ατμοσφαιρα θα προσπαθησω πολυ να την διατηρησω στην τελικη εκδοχη του.
Ελπιζω να σε καλυψα, καληνυχτα
ΜΙΚΕ