(που δε χρειαζεται καν να ειναι ακριβο μια και τα καλωδια δεν εχουν "ηχο", αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια)
Τα καλωδια δεν εχουν ηχο, επηρεαζουν ομως τον ηχο που περναει απο μεσα τους. Π.χ. αν εχουν μεγαλη πυκνωτικη χωρητικοτητα (ο ενας αγωγος απο τον αλλο), τοτε θα σου κοβουν πριμα, σαν να εχεις γυρισει λιγο το ποτενσιομετρο του tone στην κιθαρα σου. Επισης διαφορετικα περναει το σημα απο ενα καλωδιο 2χ0.15 6-strands και αλλιως απο ενα 2χ0.30 12-strands. Διαφορετικα σε 2χ0.50 6-strands & 2χ0.50 12-strands (τα δυο τελευταια κυριως σε καλωδιο καμπινας θα ακουσεις διαφορα). Διαφορετικα απο κραμα χαλκου, και αλλιως απο μονοκρυσταλικο καθαρο χαλκο.
Ενταξυ, αναλογα τι παιζει και τι μπορει να ακουσει ο καθενας, αλλα αν βαλεις διπλα-διπλα και δοκιμασεις ενα καλωδιο των 10 ευρω και ενα των 50, η διαφορα ειναι εκει και ειναι αμεσα αντιληπτη.
Τωρα αν συγκρινεις το καλωδιο των 50 και το καλωδιο των 200, τοτε... στην καλυτερη περιπτωση μπορεις να πεις οτι ειναι απλα διαφορετικα! Εκει, αν μπορεις να τα διαθεσεις, περνεις αυτο που σου αρεσει, ειτε ειναι αυτο των 50, ειτε των 200, αφου μπορεις να ακουσεις διαφορα, και αν αυτη η διαφορα εχει νοημα για εσενα (μπορει να θελεις να τα εχεις ολα στο στυλ σου, μεχρι την τελευταια λεπτομερεια, η μπορει να γραφεις στο στουντιο για μεγαλες παραγωγες), τοτε κανεις την αγορα.
Οσο αφορα τα Λαβα ειναι οντως πιο μικρα τα βυσματα απο οτι συνηθως και πιο αξιοπιστα απο τα George l's, ο κολητος π.χ. ειχε φτιαξει το ρακ με George l's και αμα τραβαγε κανενα να το βγαλει χαλαγε, ενω και το stripper που εχουν τα λαβα στο κιτ ειναι πολυ βολικο.