O JCM 900 ειναι πολυ καλος ενισχυτης και εχει και πολυ ωραια παραμορφωση... Το θεμα ειναι οτι για να βγαλει τον "σωστο" ηχο του, πρεπει να ειναι πολυ ψηλα το τελικο σταδιο και σε αυτα τα λαμπατα watts, αυτο σημαινει να τριζουν τα τζαμια... Νομιζω οτι για αυτο εχεις την εντυπωση οτι δεν εχει καλη παραμορφωση... Το κακο του ενισχυτη αυτου ειναι α) πρεπει να παιζει δυνατα (οπως και ο προγονος του jcm 800) και β) ειναι αρκετα περιοριστικος στους ηχους που μπορεις να εχεις...
Απο κει και περα, μου φαινεται υπερβολη να δωσεις τοσα χρηματα χωρις να εχεις γνωσεις οπως λες (για να μην εχεις γνωσεις για να φτιαξεις ενα part-caster τυπου οργανο, μαλλον δεν εχεις ασχοληθει πολυ με τα τεχνικα "θεματα" της κιθαρας, δεν μιλαω για παιχτικες γνωσεις, αλλα για καθαρα "τεχνικες" αν με πιανεις) και αυτο ειναι κατι που - αν θες - χρειαζεται οταν φτανεις σε τετοια επιπεδα τιμων, γιατι σε αυτα τα επιπεδα, την διαφορα που πληρωνεις (τεραστια) σε σχεση με κιθαρες των περιπου μισων χρηματων, ειναι στην λεπτομερεια: Τι διαφορα εχει με το καθε ξυλο στον ηχο και στην αισθηση, την διαφροα σε συγκεκριμενα radius και back neck profile, την διαφορα στον τροπο κατασκευης και πως αυτη μπορει να επηρεαζει τον ηχο και την αισθηση, την διαφορα μαγνητων και πολλων αλλων μικρολεπτομερειων του καθε hi end κατασκευαστη (πχ ορισμενοι κατασκευαστες φτιαχνουν τα οργανα τους με zero fret, αλλοι με "ενσωματωμενο" buzz feiten, αλλοι με piezo ή με sustainer).
Θελω να πω λοιπον, οτι οταν δεν εχεις τις γνωσεις και μια σχετικη πειρα για το τι ειναι ολα αυτα και τι κανουν, οτι και να παρεις θα ειναι μεν καλο, αλλα στην πραγματικοτητα θα ειναι γουρουνι στο σακι που λενε, μιας και απο μονος σου δεν εχεις τις γνωσεις ή/και την εμπειρια για να ξερεις εκ των προτερων τι σου ταιριαζει καλυτερα απο κατι αλλο... Και σε αυτα τα επιπεδα τιμων, τουλαχιστον κατ'εμε, πας οταν θες ακριβως αυτες τις λεπτομερειες και εχεις λογο που τις θες...
Anyway, δεν προσπαθω να πω οτι κακως αγοραζεις τοσο ακριβη κιθαρα, απλα εχω κανει κι εγω το λαθος αρκετα παλιοτερα και για αυτο τα λεω...
Περα απο το οτι θα προτεινα λοιπον με τα χρηματα που εχεις, να παρεις εναν πολυ καλο ενισχυτη που να αποδιδει πολυ καλα και χαμηλα ΚΑΙ μια καλη κιθαρα... Πχ εγω αν ημουν στη θεση σου, θα κοιταγα στις αγγελιες (ή ebay) για καμια PRS που γουσταρεις μεταχειρισμενη σε καλη τιμη, ή γενικοτερα καποια κιθαρα περιπου στα 1200-1500€ και καναν ενισχυτη με αλλα τοσα περιπου, που σε αυτα τα χρηματα παιρνεις πολυ καλο ενισχυτη...
Απο κει και περα, στο ερωτημα σου, για να γινω πιο συγκεκριμενος και να γινω on-topic, θα σου προτεινα να κοιταξεις στα χρηματα που διαθετεις και κιθαρες οπως οι ακριβες σειρες της LAG και αν ηξερες τι ακριβως ηθελες, θα σου προτεινα κυριως να πας και να λιωσεις στο site της carvin, οπου μπορεις να φτιαξεις με πολυ λιγοτερα χρηματα απο οσα εισαι ετοιμος να δωσεις για μια PRS, μια full custom Carvin κιθαρα με σχεδον οτι χαρακτηριστικο μπορεις να φανταστεις (οι μαγνητες θα ναι αναγκαστικα carvin, αλλα τους αλλαζεις μετα αν δεν τους θες με τπτ), με οποιον τροπο κατασκευης θες, με πολλα διαφορετικα σχηματα, ξυλα, χρωματα κτλ... Μιλαμε για κορυφαια Αμερικανικα οργανα, που ουσιαστικα τα φτιαχνεις οπως θες, στο site εχει πολυ ευκολο menu που μπορεις να διαλεξεις μοντελο και να το customαρεις μετα με οτι χαρακτηριστικα θες (απο αυτα που διατιθονται βεβαια)... Aν δεις quilt ή flame tops απο Carvin (ειδικα με triple stain στα quilts), μετα θα κοιτας τις PRS με λιγοτερο εντυπωσιασμο απο οτι τωρα
Βεβαια, ειπες οτι γνωσεις για να διαλεξεις χαρακτηριστικα δεν εχεις, αλλα φανταζομαι μπορεις να φτιαξεις μια κιθαρα με τα γενικοτερα χαρακτηριστικα της les paul (mahogany body with maple top, maple neck, rosewood or ebony fretboard, set neck, 24.75 scale, flat radius, 2 humbuckers), και να customαρεις σημεια, οπως το παχος λαιμου, το σχημα της κιθαρας (πχ να φτιαξεις μια Les Paul ουσιαστικα αλλα με strat σχημα), τα ταστα, το αν θα εχει τρεμολο και τι τρεμολο, αν θα εχει piezo, active ηλεκτρικα κτλ...