Χαιρετε παιδια, μπαινω κατευθειαν στο θεμα...
Καθως επαιζα πατατηρησα οτι οταν κανω bend κουνιεται ολη η γεφυρα μαλιστα, αμα παιξω ανοιχτη τη λα χορδη και κανω σηκωμα την σι χορδη απο σολ με το σηκωμα να παει στη λα ενω η λα χορδη συνεχειζει να παλλεται, παιζει φαλτσα η ανοιχτη χορδη γιατι ολη η γεφυρα κουνιεται...
Δεν ξερω αν καταλαβατε? αν οχι πειτε μ ν σας ξαναπω...
Η κιθαρα μου ειναι μια φεντερ aerodyne strat του 2004 και απο πισω εχει 4 ελατηρια...
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι αν και εχει καιρο να σεταριστει και εχει παλιες χορδες πανω οταν κανω σηκωμα με την γεφυρα με το tremolo bar δεν εχει πειραχτει αυτο το στοιχειο δλδ στην σολ χορδη οταν κανω full σηκωμα με το tremolo bar πρεπει να ανεβαινει εναν τονο ακριβως, αυτο ειναι οκ αλλα σιγουρα κατι παιζει δν γινεται ν κανω bend και να βλεπω τν γεφυρα να κουνιεται...
παιζω με 10ρες
Αυτα ελπιζω να μ πειτε καμια ιδεα...
Απο τη στιγμη που ειναι καβαλαρης με ελατηρια, ειναι φυσιολογικο να γινεται αυτο.
Μονο αν ηταν στατικη η γεφυρα (πχ les paul, tele) δεν θα ξεκουρδιζαν οι αλλες χορδες οταν κανεις σηκωμα σε καποια αλλη.
Το θεμα reverse tremolo ειναι αλλο.
Αν ειναι "σκαμμενη" η κιθαρα πισω απο τη γεφυρα γινεται φυσικολογικα.
Αν δεν ειναι σκαμμενη, το reverse γινεται μονο αν εχεις ρυθμισει πολυ ψηλα τη γεφυρα και δεν ακουμπαει στο ξυλο (δλδ ειναι floating).
ή την εχεις ρυθμισει αφηνωντας πολυ χαραλα τα ελατηρια σηκωνοντας ψηλα το πισω μερος της γεφυρας οπως ο jeff beck για να εχει μεγαλο reverse.
Καθε ρυθμιση απο τις παραπανω ειναι φυσιογικη και εχει τα δικα της πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.
Με το να σφιξεις τα ελατηρια δεν διορθωνεται το "ξεκουρδισμα", γινεται μονο πιο δυσκολα το σηκωμα.
Ειναι αναποφευκτο οσο σηκωνεις μια χορδη να "πεφτουν" οι αλλες.