adr1anos: ακριβως ετσι... gain stages τα οποια πεφτουν το ενα πισω απο το αλλο...
Vigier: Δεν ειναι ολοι οι ενισχυτες οι λαμπατοι ετσι, ουτε ολες οι χρησεις ειναι ιδιες.
Με εναν boogie πχ, μπορει να θες να εχεις πολυ saturation (πολυ preamp gain), αλλα να μην θες να εχεις power amp παραμορφωση (ενδεικτικα αναφερω down tuning metal και ειδικα γρηγορα ριφακια, περασματα κτλ πχ) για να εχεις πιο σφιχτο και στακατο ηχο, χωρις μπουκωματα στα μπασσα και στα χαμηλομεσαια.
Σε αλλη φαση μπορει να θες να εχεις πολυ ψηλα το master για να παρεις παραμορφωση τελικου, και μετα να ρυθμιζεις την ενταση σου μεσω του preamp gain. Πχ μπορει να θες καθαρο ηχο, πολυ παχυ και touch sensitive, που να εχει λιγο breakup, το οποιο να μπορεις να ελεγξεις με τις δυναμικες σου και/ή το volume της κιθαρας σου και να εχει και sustain πολυ...
Με πολυ υψηλα το master και πολυ χαμηλα το preamp gain, αυτο μπορεις να το πετυχεις, ενω αν πχ θες κρυσταλλινα καθαρα, τοτε καλο ειναι να εχεις το master μεσαια προς υψηλα, αλλα οχι τοσο ωστε να παραμορφωνει εντονα το τελικο σταδιο κοκ.
Με λιγα λογια, αναλογα το ειδος που θελουμε να παιξουμε, τον ηχο που θελουμε να βγαλουμε και το κυριοτερο (κατ'εμε), αναλογα με το πως παιζουμε (σαν τεχνικη, πχ αλλος ισα-ισα που ακουμπαει τις χορδες με την πενα, αλλος τις χτυπαει στα ορια του να σπασουν), αναλογα χρησιμοποιουμε και τα εργαλεια που μας δινει ενα μηχανημα, ειτε ειναι λαμπατο ειτε οχι...