Αν βαλεις την εξοδο του ενισχυτη για τα ηχεια, σε μια εισοδο κονσολας, το πιο πιθανο ειναι ή να παρεις βαβουρα και παραμορφωμενο σημα (με την κακη εννοια), ή αν το σημα ειναι αρκετα hot, μπορει απλα να σου καψει απο ενα καναλι μεχρι ολη την κονσολα (αναλογως και ποιοτητας κτλ).
Το σημα που φευγει απο τον ενισχυτη προς τα ηχεια ειναι αλλης σταθμης απο αυτο που πχ μπορει να δινει ενα line out σε καποιον ενισχυτη (ή preamp out).
Παντως κι εγω δεν εχω καταλαβει τι ακριβως θελεις να κανεις.
Αν θες περισσοτερη ενταση, μπορεις ειτε να πας για μεγαλυτερο ενισχυτη, ή να κοιταξεις για καποια καμπινα που εχει μεγαφωνο με μεγαλη ευαισθησια.
Αν θες απλα να παρεις σημα για να ηχογραφησεις, αυτο θα το κανεις ειτε με μικροφωνο μπροστα απο την καμπινα, ειτε χρησιμοποιωντας καποιο ειδους hot plate που δινει και εξοδο line out (συνηθως με ενσωματωμενη εξομοιωση καμπινας).
Αλλος τροπος, (εφοσων η κεφαλη δεν εχει line out για χρηση σε ηχογραφηση), αν η κεφαλη εχει effects loop, μπορεις απο το send του ενισχυτη να τραβηξεις καλωδιο προς την κοσνολα, αλλα ετσι θα παρεις μονο τον ηχο της προενισχυσης του ενισχυτη σου, τον οποιο ομως μετα μπορεις να επεξεργαστεις καταλληλα στο DAW της αρεσκειας σου με καποια convolution plugins ωστε να του προσθεσεις και εξομοιωση καμπινας (οποια γουσταρεις) και ετσι να εχεις τον ηχο που θες ετοιμο προς ηχογραφηση.