Εφοσον μεχρι στιγμης για την ηλεκτρικη σου χρησιμοποιουσες μονο 2 καναλια ( mic και DI απο τον ενισχυτη ), ποιος ο λογος να βαλεις στην αλυσιδα της εγγραφης σου αλλο ενα μηχανημα;
Μονο στην περιπτωση που θελεις να ηχογραφησεις με 2-3 μικροφωνα εναν ενισχυτη ( πλεονασμος εαν δεν εχεις τον καταλληλο χωρο, τις καταλληλες γνωσεις και τα καταλληλα μικροφωνα ) συν το DI σημα, θα χρειαστεις 3-4 καναλια!
Καλο ειναι να αποφευγουμε πολλα "πραγματα" στη ροη του σηματος, γιατι μονο καλο δεν κανει στο τελος ( εξαιρουνται οι καλλιτεχνικοι λογοι, καθως και οι λογοι "ζεστασιας" ή χαρακτηριστικου ηχου που τυχον μας ενδιαφερουν )!
Αλλο ειναι να ελεγχεις το level ενος input σηματος σε ενα audio interface, αλλιως ειναι να ελεγχεις το input σε μια κονσολα και παραλληλα το output της να μην "καιει" το input του interface. Κι αν η μια εχει semi-pro εξοδο ( -10dBV ), ενω η αλλη δουλευει μονο σε pro ( +4dBu )?
Ειναι πολλα που πρεπει να σκεφτεις, αλλα το πιο σημαντικο ειναι...ποσα καναλια θα χρειαστω τελικα;
Κι αν δωσω 200-300€ για μια κονσολα, γιατι να μην αλλαξω καρτα ηχου και να παρω μια με περισσοτερα καναλια;