χεχε τα λεω λιγο οπως ναναι εννοουσα οτι αν μπορω να διαβασω την παρτιτουρα θα ξερω τι θα παιζω πανω στην κιθαρα.. ποιος ο λογος να ξερω συγχορδιες;
Η κιθάρα είναι ένα πολυδιάστατο όργανο με χρήση σε αμέτρητα είδη μουσικής.
Όσο και να ψάξεις Πυξ Λαξ σε πεντάγραμμο δε θα βρεις. Και αν δεν ξέρεις τα βασικά ακόρντα
απλά δεν μπορείς να παίξεις.
Και είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις καταλαβει ακριβώς τι σου λέω. Το ότι ξέρεις να διαβάζεις το πεντάγραμμο δε σημαίνει ότι παίζεις και κιθάρα.
Όπως είπε και ο Vaiking μαθαίνεις τη γλώσσα των μουσικών.
Τρανό παράδειγμα είναι η γλώσσα. Μπορεί να διαβάζεις αυτά που γράφω αλλά αν δεν ξέρεις ελληνικά (όχι να τα μιλάς, να τα αιτιολογείς) δε θα καταλάβεις ποτέ ότι το δέυτερο ενικού έχει "ει" αντί για "η"
ότι τα ρήματα λήγουν σε "ω" και τα λοιπά και τα λοιπά.
Η μελέτη της κιθάρας χωρίζεται σε διάφορα τμήματα.
Ας πάρουμε κάποια βασικά: Τεχνική και Θεωρία
Στη Θεωρία η μελέτη σου περιλαμβάνει Θεωρία Οργάνου και Μουσική Θεωρία
Στην τεχνική περιλαμβάνει ενδυνάμωση. ταχύτητα, έκφραση κλπ κλπ.
Ένας καλός δάσκαλος πλασάρει στο μαθητή όλο το πακέτο χωρίς να καταλαβαίνει τη δουλειά που κάνει. Όπως για παράδειγμα να γράψεις να γράψεις τη φράση "Λόλα, να ένα μήλο."
Ο μαθητής αυθόρμητα καταλαβαίνει ότι πρέπει να βάλει στίξη μετά το κύριο όνομα, τελεία μετά το τέλος της περιόδου και φυσικά οπτικοποιεί την ορθογραφία της λέξης "μήλο" (και όχι μόνο).
Αυτά όμως συμβαίνουν υποσυνείδητα. Ο μαθητής θεωρεί ότι απλά γράφει μια πρόταση 700 φορές. :Ρ
Για να μην μακρυγορώ με εκπαιδευτικές θεωρίες που κουράζουν, θα σου πω απλά να ρωτάς στο φόρουμ τις απορίες σου γιατί υπάρχουν πολλά άτομα που θα σε βοηθήσουν
με μεράκι και αγάπη για την προσπάθειά σου και να μη σταματάς να ψάχνεσαι.
Και μη σε τρομάζουν αυτά που είπα περί μελέτης πιο πάνω, αν πάρεις την μέθοδο του Μπέρκλευ κατά γράμμα, τα κάνει όλα αυτά μόνη της...
