Οταν ο korgy αναφερεται σε πολυκαναλη ηχογραφηση, εννοει καθε ηχο/πηγη να γραφεται σε διαφορετικο καναλι μεσα στον υπολογιστη σου. Η behringer κονσολα που θελεις, απλως μεταφερει ενα γενικο στερεοφωνικο σημα προς τον υπολογιστη, οποτε δε θα μπορεις να μιξαρεις ξεχωριστα το καθε καναλι μετα την ηχογραφηση.
Απο την αλλη, η Alesis προσφερει εξοδο για καθε καναλι ( δηλαδη θα ανοιξεις το Ableton και θα μπορει να "βλεπει" καθε καναλι ξεχωριστα ) κι ετσι θα ελεγχεις τη μιξη του σηματος και μετα την ηχογραφηση σου.
Οπως και να εχει, αφου θελεις μονο 2 καναλια maximum, ειναι κριμα να κινηθεις στην αγορα τετοιων μηχανηματων, αφου αφενος μεν η ποιοτητα τους εινα λιιιιιγο χαμηλη ( ιδιαιτερα της behringer, αφου η Alesis εχει αρκετη εμπειρια στο χωρο και ποιοτικα ειναι καλυτερη , αφετερου δε θα μπερδευτεις με πολλα καναλια ασκοπα.
Οι επιλογες tascam και maudio ειναι μια χαρα κι εχουν αρκετα καλες προενισχυσεις για τη δουλεια που τις θελεις ( συν πως η maudio κουβαλαει πλεον και τεχνολογια της Avid μεσα της ).
Ο λογος που θα ηχογραφησεις τη καμπινα με 2 μικροφωνα ποιος ειναι ακριβως; Χρησιμοποιεις καποια συγκεκριμενη τεχνικη με 2 διαφορετικα μικροφωνα ή πιστευεις πως ηχογραφωντας μια μονοφωνικη πηγη ( οπως ειναι οι καμπινες κιθαρας, με εξαιρεση αυτες που χρησιμοποιουνται για stereo delay effects ) με 2 μικροφωνα θα πετυχεις στερεοφωνικο ηχο;
Γιατι εαν ειναι το τελευταιο αυτο που σε απασχολει, εχε κατα νου πως οι περισσοτερες παραγωγες μπορει να εχουν 2 και 3 μικροφωνα ( αναλογα με τον παραγωγο ), αλλα το κανουν περισσοτερο για θεμα χροιας και ογκου, παρα για στερεοφωνικο αποτελεσμα. Εαν πας να χρησιμοποιησεις 2 ιδια μικροφωνα στη καμπινα, θα εχεις ακριβως το ιδιο....ηχητικο αποτελεσμα.
Επισης, προυποθετει καλη γνωση της τοποθετησης, γιατι λιγο να κανεις λαθος, μπορεις να εχεις μεγαλα προβληματα με τη φαση του σηματος οταν μιξαρονται και τα 2 καναλια!