τίποτα...τους στέλνεις ένα mail περιγράφοντας αναλυτικά την κατάστασή σου και αφού (θα) κρίνουν πως ο ενισχυτής είναι προβληματικός θα κανονίσουν να έρθει courier να τον πάρει απ'το σπίτι σου και θα σου στείλουν άλλον!
ένας απ'τους κράχτες των ιντερνετομάγαζων που, να όμως, σου φάνηκε χρήσιμος!
(βασικά θα το περιέγραφα και σαν σωστότατη πολιτική αντιμετώπισης πελάτη....)
ΥΓ.βέβαια, πριν κινηθείς προς thomann μεριά...κανόνισε να έρθει και ένας φίλος που ξέρει να κοιτάξει τον εξοπλισμό σου γιατί, καλό το ίντερνετ, αλλά από κοντά μπορεί να βρει τη λύση που δε σκεφτήκαμε εμείς σε δευτερόλεπτα!
