Ας το παρουμε απλα:
Στο κεντρο του κωνου -> Πριματος ηχος
Οσο πιο πολυ απομακρυνεσαι απο το κεντρο -> Λιγοτερο λαμπερος, περισσοτερο μουντος
Το on axis κι off axis εχουν παλι την ιδια αρχη. On-axis ο λαμπρος ηχος, off axis ο λιγοτερο λαμπρος.
Θελει δοκιμες παντα!
Συγχώνευση μηνυμάτων: 30/01/13, 11:16
Λοιπον, για να τελειωνουμε μια και καλη με αυτο το θεμα. Βρηκα καποια αρχειακια που ειχα απο τη σχολη, μαζι με φωτογραφιες, οποτε τι καλυτερο απο το να κρινεις απο μονος σου τι γινεται οταν αλλαζει η θεση του μικροφωνου σε σχεση με τον κωνο και σε σχεση με τη γωνια:
ΣΕ ΓΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΝΟ:
Εχουν γινει 3 ηχογραφηματα, οπως τα βλεπεις στην εικονα:

Οριστε και τα ηχητικα δειγματα:
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΝΟ:Η τοποθετηση των μικροφωνων εχει γινει με βαση την παρακατω εικονα:

Οριστε τα ηχητικα δειγματα:
Καλυτερα να αποφυγεις να απομακρυνεις το μικροφωνο απο τη "γριλια" του ενισχυτη, γιατι θα αρχισεις να πιανεις εντονα τις αντηχησεις ενος χωρου που δεν γνωριζεις πως ανταποκρινεται ακουστικα.