Καλημερα και καλως ηρθες.
1) Το MXL 9000 εχει το δικο του power supply, γιατι ως πυκνωτικο λαμπας θελει καποιο boost στα volt που θα "παρει" για να δουλεψει. Παρολαυτα, η εξοδος απο το power supply του ειναι mic level ( δηλαδη μην περιμενεις να παρεις ισχυρο σημα επιπεδου line ), οποτε θα το συνδεσεις σε καποιο mic input της καρτας ηχου σου.
Η ποιοτητα του μικροφωνου δεν ειναι κατι ιδιαιτερο για να χρειαστεις καποιον καλυτερο προενισχυτη απο αυτον που εχει η καρτα ηχου σου ( εκτος εαν μιλαμε για καρτα ηχου on board, οποτε εκει σιγουρα θες ετσι κι αλλιως καρτα ηχου )
Θα σου προτεινα, για παν ενδεχομενο, να μην "αναψεις" το phantom power του καναλιου. Στο 99% των περιπτωσεων δεν θα παθει τιποτα ουτε το power supply, ουτε το μικροφωνο, ομως υπαρχει 1% στη βιβλιογραφια που λεει πως πολλα power supply δεν συνεργαζονται και τοσο καλα με την εξωτερικη τροφοδοσια ( εκτος εαν ειναι επιπεδου SSL που ειναι παντα ανοικτη, αλλα και παντα σταθερη ).
2) Εαν θες τωρα να δωσεις μια "χροια" διαφορετικη απο αυτη που δινει η προενισχυση της καρτας ηχου, τοτε προμηθευσου κατι καλυτερο απο τον art Tube. Ο σκοπος μιας αλυσιδας ηχογραφησης ειναι να συνδεεις μηχανηματα ιδιας αξιας και ιδιου Dynamic Range, ωστε να εχεις σωστο matching ηχου-εντασης.
Το μικροφωνο ειναι ηδη λαμπατο, οποτε θα εχεις τη "χροια" λαμπας ( λιγο πριμαριστη, να το περιμενεις αυτο ), οποτε ενας μετριος λαμπατος προενισχυτης στη σειρα μπορει να "γρεζαρει" περισσοτερο τα πριμα και να αλλοιωσει τον ηχο.
3) Το πακετακι αυτο κυκλοφορει αρκετα. Το 990 ειναι καλο για φωνητικα, ενω το 991 ως "πουρακι", κανει περισσοτερο για ηχογραφηση ακουστικων οργανων ή ως overhead στη drums, κλπ
Η τιμη ειναι καλη και βλεπω πως η εταιρια κυριολεκτικα ξεπουλαει το προιον της. Αυτο δεν ξερω εαν ειναι καλο ή κακο, ομως εαν θες κατι φτηνο για να ξεκινησεις, προχωρα!! Θα εχεις κι ενα μικροφωνο για ηχογραφηση φωνης.
4) Ολα τα παραπανω μικροφωνα ειναι πυκνωτικα!
Πριν προχωρησεις στην αγορα ομως ενος λαμπατου ή του πακετου, σκεψου τα εξης:
α) Στο studio υπαρχει ενας ελεγχομενος χωρος, με σωστες αντηχησεις, σωστο reverbation, καλο εξοπλισμο ( σιγουρα ενα λαμπατο καλυτερο απο αυτο που θα αγορασεις ) και καλη αλυσιδα μηχανηματων ( ενδεχομενως κι ενας παρα πολυ καλος προενισχυτης ή μια κονσολα με καλη προενισχυση ).
Οποτε το αποτελεσμα που πετυχες στον παραπανω χωρο, μην ειναι το starting point που εχεις κατα νου να πετυχεις στο δικο σου χωρο. Η αγορα λαμπατου, κατ' εμε, ειναι too much, ιδιαιτερα οταν δεν εχεις ολο το υπολοιπο πακετο, ή κινεισαι σε τοσο χαμηλο budget.
β) Στην ιδια τιμη θα προτεινα να κινηθεις σε μικροφωνα "πουρακια", τα οποια μπορεις να βρεις ειτε ως αυτονομα ( οπως τo υπεροχo
Oktava MK012-01 ή το
Audio Technica Pro 37 ), ειτε ως stereo pair ( οπως τα
SE electronics 1A ή τα
Beyer Dynamic MCE 530 ).Με τα stereo pair μπορεις να πετυχεις και ηχογραφησεις με διαφορες μεθοδους ( οπως A-B ή X-Y ) που ειναι αρκετα γνωστες για την ηχογραφηση κιθαρων! Θα προτεινα να ριξεις μια ματια σε αυτο το υπεροχο αρθρο στο
SOS.