
… Για μισό λεπτό βρε παιδιά ... κάτι δεν πάει καλά εδώ ...

Λοιπόν, ο όρος έντεχνο εμφανίστηκε από την ανάγκη να κατηγοριοποιηθεί η μουσική του Θεοδωράκη και του Χατζιδάκη (και άλλων συνθετών του ίδιου ύφους) ... ο όρος αυτός ερχόταν σε αντιδιαστολή με το ΛΑΪΚΟ τραγούδι, και υπονοούσε ότι οι έντεχνοι συνθέτες ξέρουν να ΓΡΑΦΟΥΝ (παρτιτούρα) τα τραγούδια τους, σε αντιδιαστολή με τους λαϊκούς οι οποίοι έπαιζαν με το αυτί ... (δεν ήξεραν να γράφουν τη μουσική τους)...
Η όλη ιστορία άλλαξε όταν οι λαϊκοί μας συνθέτες άρχισαν κι αυτοί να γράφουν (π.χ. Νικολόπουλος) ...
Όπότε ο διαχωρισμός συνεχίστηκε ως τις μέρες μας μόνο και μόνο για να ξεχωρίζει κάποια τραγούδια (έντεχνα) από τα Λαϊκά (ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΑ Α-ΤΕΧΝΑ )
Η γνώμη μου είναι ότι ο διαχωρισμός αυτός δεν ανταποκρίνεται πια στην πραγματικότητα της σημερινής Ελληνικής μουσικής ... για παράδειγμα ο Μάλαμας. Ο άνθρωπος γράφει Λαϊκά !!!! (οι φόρμες του και οι κλίμακές του ΕΙΝΑΙ λαϊκές) ... Ο Παπάζογλου επίσης ... παρόλα αυτά ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΕΟ-ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ, θεωρούνται έντεχνοι ... καμμία σχέση ...
(παρεπιπτόντως, έχω ακούσει τη Μπαλάντα των Αισθήσεων και των παραισθήσεων σε ένα Καρασκυλάδικο του κερατά, και σας πληροφορώ ότι ο κόσμος και το άκουσε, και το χειροκρότησε –πραγματικά ζεστά.)
Απ΄την άλλη, και το Λαϊκό δεν είναι ακριβώς Λαϊκό ... Για ακούστε τα τραγούδια της Βανδή ... μια χαρά beat-άκια αλλά επίσης καμμία σχέση με Λαϊκά !!! Άσε που μετά μπλέκουμε στα pop (τύπου Χατζηγιάννη), στα soft Rock (τύπου Πυξ-Λαξ), και στα αδιευκρίνηστα ... (τύπου Νταλάρας-Αλεξίου) ...
Και κάτι άλλο. ΈΝΤΕΧΝΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΛΟ !!! Ούτε έχει να κάνει με τη θεματολογία, το ντύσιμο ή τις εμφανίσεις στην τηλεόραση ... Οπότε ΜΗΝ ΚΟΛΛΑΤΕ σε τεχνάσματα εταιρειών ... Αν σας αρέσει ένας δίσκος του Μαργαρίτη

, ΠΕΙΤΕ ΤΟ, δεν είναι ντροπή ... ομοίως, αν θεωρείτε την τελευταία δουλειά του Θαλασσινού για τα μπάζα

, πάλι πείτε το ... Η αξία ενός καλλιτέχνη θα φανεί με το χρόνο κι όχι από ένα στραβοπάτημα, ή μια επιτυχία αντίστοιχα ....
Αυτά / nEwBiE
