1) Στο θεμα πρωτοκολου επικοινωνιας και ιδιαιτερα για δικαναλες καρτες ηχου, το εαν θα ειναι Firewire, USB3.0 και USB2.0 δεν εχει τοσο μεγαλη διαφορα. Δηλαδη, δεν κερδιζεις κατι παραπανω απο ταχυτητες, αφου το streaming περιοριζεται αρκετα κατω απο τις προδιαγραφες του USB3.0 και του Firewire.
Εαν μιλαγαμε για καρτες 8+ καναλιων ( αναλογικων ), προφανως θα αναφερομασταν μονο σε Firewire/USB3.0 ( με το USB3.0 να νικαει κατα κρατος τις "ποταπες" ταχυτητες του Firewire ), ομως στη δικη σου περιπτωση δεν υπαρχει λογος να πληρωσεις παραπανω το πρωτοκολο επικοινωνιας

.
Και βεβαια εχουν βγει καρτες ηχου με USB3.0, ομως για την ωρα η αγορα ζει "διχασμενη" και οι υλοποιησεις αφορουν κυριως MADI πρωτοκολα ( οπως της RME ) κι οχι αμεσα οικιακες χρησεις.
Εξαλλου, το USB3.0 μπορει ονομαστικα να εχει τρομερες ταχυτητες, ομως αυτη τη στιγμη πρεπει να νικησει το Thunderbolt, το οποιο εχει αλλα πλεονεκτηματα ( κι ενα απο αυτα ειναι η σταθεροτητα στο streaming ).
2) Οταν αναφερομαι σε μετρια και καλη ποιοτητα, εχει να κανει τοσο με την ποιοτητα κατασκευης, οσο και με την ποιοτητα υλοποιησης των κυκλωματων.
Εταιριες που εχουν ενα καλο παρελθον στις προενισχυσεις ( στα μεγαλα μοντελα τους ), δεν θα υποβιβασουν το σχεδιαστικο τμημα, αλλα το υλικο ( φτηνης ποιοτητα υλικα, κλπ ). Αυτο, οπως ειπα και πιο πανω, ενεχει τον κινδυνο να "ερχονται" μπροστα διαφορα προβληματα της υλοποιησης, οπως εντονο THD ή ψηλο noise floor,
αλλα για οικιακη χρηση τα πραγματα δεν τα βλεπω τοσο πολυπλοκα και σιγουρα μια καρτα των 200-300€
δεν θα ειναι η πρωτη αιτια μιας αντιστοιχης παραγωγης.
Απο εκει και περα, η συγκριση για προενισχυσεις ( κατ' εμε ) ξεκιναει απο τα 500+€, με εξαιρεση ορισμενες μαρκες ( οπως την Apogee ) που προσφερει συγκεκριμενα καναλια στο ευρος 300-500€. Δυστυχως...ειναι μονο για Apple
Οι καρτες που σου ειπα να αποφυγεις δεν ειναι "ακριβες" λογω λογισμικου, αλλα λογω "μαμας" εταιριας που τις υποστηριζει. Ειναι ακριβως οπως τα ανταλλακτικα αυτοκινητων, τα οποια ειναι ακριβα εαν εχουν την "υπογραφη" της εταιριας, αλλα πιο φτηνα εαν τα παρεις "no name" ( και απο το ιδιο εργοστασιο

).
Με λιγα λογια, οι MBox εχουν φτιακτει για να τρεχουν καλα με συγκεκριμενο DAW ( το οποιο βεβαια παλι εχει κλειδωμενα χαρακτηριστικα, αλλα αυτο ειναι βλακειες της Avid ), οποτε εαν εσυ πας να τις τρεξεις με αλλο κανεις δεν σου εγγυαται πως αυτο το συστημα θα "δεκτει" να τις δει σωστα. Σπανιο, αλλα υπαρκτο προβλημα.
Απο την αλλη, η καρτα της Native
δεν ειναι της native. Ειναι μια υλοποιηση αλλης εταιριας ( no name ) που απλως η Native εχει εγκρινει κι εχει βαλει πανω την υπογραφη της, υποστηριζοντας βεβαια και το λογισμικο που τρεχει απο πισω. Οπως ακριβως κανει και η Steinberg ( οπου δανειζεται chipset της Yamaha ), οπως ακριβως εκανε και η Avid ( που δανειζοταν την τεχνολογια της m-audio για τη μικρη κατηγορια ).
Καλυτερα να κινηθεις σε καρτες που εχουν φτιακτει απο εταιριες αμιγως "κατασκευαστες".
3) Δεν σου προτεινω καρτες γιατι ηδη εχεις κανει τη δικη σου ερευνα. Σε αυτο το ευρος τιμων νομιζω πως εχεις πιασει ο,τι μπορεις καλυτερο και κινεισαι πανω σε αυτες τις επιλογες.
Προσωπικα περιμενω ποτε θα γινει η παρουσιαση στην Ελλαδα της FCA της Behringer, ομως με τον αντιπροσωπο να ειναι αγνωστος, δεν ξερω ποσο ευκολα μπορει να γινει αυτο. Τα χαρακτηριστικα της ειναι απιθανα, ομως με τις μετρησεις ποτε δεν τα πηγαινε καλα η Behringer και δεν θελω να δω μονο ενα φυλλαδιο ( που ειναι ηδη στο διαδικτυο ) αλλα και real time χρηση.