Το capo δε μπορώ να πω ότι με βολεύει ιδιαίτερα, γιατί τα κομμάτια ανά 5-6 αλλάζουνε τόνο. Δε μπορώ να σταματάω και να το βγάζω και με περιορίζει αρκετά, διότι θα παίζω μόνο στο κάτω μέρος της ταστιέρας.
Ναι ξεχασα οτι δεν υπαρχει και φιναλε του τραγουδιου σε αυτους τους χωρους.
Θα σου πω τι μπορει να συμβαινει στην καλυτερη, για να μη σκας.*
Προσωπικα, μια απο τις δουλειες μου στη μουσικη ειναι να παιζω ακουστικο Live για 3 ωρες με γνωστο μεγαλο τραγουδιστη, με μια Taylor 810 (που ειναι και βουτηρο απο setup) με 12αρες ομως elixir χορδες (σχετικα παχιες) αλλα και με διαλειμμα 20 λεπτων στη μεση. Χρησιμοποιω πολυ το capo (τα τραγουδια παιζονται ολοκληρα, εισαγωγη, μεση, φιναλε, χειροκροτημα

), αλλιως για τοση ωρα (90 λεπτα συν 90) δεν βγαινει στουντιακος ο ηχος και αν παιζει καποιος με inear ακουστικα ή γνεικοτερα με πολυ καλο monitoring, ακουει και το παραμικρο τσικ και υποχρεωτικα (αν τον ενοχλει η "καλαμπορτζια" αλλα και οι απαιτησεις της δουλειας) παιζει "στουντιακα" ... ισον κουραση.
Δεν ειναι λοιπον τοσο απο τη μερια σου το λαθος, αλλα απο τις δεδομενες συνθηκες. (τις οποιες και γνωρισα απο κοντα καποτε, αλλα τις αποχαιρετησα)
Το μονο που μπορω να προτεινω ειναι να παρεις μια καλυτερη κιθαρα, να κανεις το καλυτερο setup που γινεται και να εχεις το καλυτερη ρυθμιση ηχου που μπορεις (σωστο EQ και gain και με λιγο βαθακι) για να σε βοηθαει να μη "σκαβεις" στο παιξιμο (αν φυσικα υπαρχει ηχητικη εγκατασταση στο χωρο και δεν παιζεται κυριολεκτικα unplugged, οποτε
grab the egg and shear it)
Μη βαλεις πιο λεπτες απο 11αρες χορδες ομως, γιατι θα γινει ο ηχος ντενεκες.
* Ετσι λοιπον εν κατα κλειδι, μην εχεις μεγαλες απαιτησεις εσυ ο ιδιος απο τον εαυτο σου, οταν δεν τις εχουν οι αλλοι, ακροατες κλπ που το μονο που τους ενδιαφερει σε τετοιυς χωρους ειναι, ή ποσο νοστιμη ειναι η μπριζολα (στις ταβερνες) ή ποσο ωραιο κωλο εχει η τραγουδιστρια και πως θα κανουν το κομματι τους με τα λουλουδια (στα σκυλαδικα).
Ασε που μετα απο τα ξυδια, ακομα και ο Κακοφωνιξ τους ακουγεται Παβαροτι.
Αααα καλα που ειπα ξυδια.
Μια λυση για πολλους μουσικους που δεν μπορουν να αντεξουν τις ( και ηχητικες) συνθηκες αυτες, ειναι το ξυδακι.
Ολα με το ξυδι κουρδιζουν, εχουν καλο ρυθμο και τελειο ηχο, παιζουν στο carnegie hall και στο τελος τους περιμενει standing ovation και μια παχυλη επιταγη
Γιαυτο οι περισσοτεροι μουσικοι εχουν γινει αλκοολικοοι.
Προσεχε την παγιδα.