Ε δεν μπορεις να πεις οτι ειναι ετσι.
Το τελικο σταδιο ειναι παλι, 4 λαμπες.
Τσεκαρε τον fender the twin (7 12ax7 4 6L6) που δεν ειναι καν φοβερα high gain, τον fender supersonic 100 (που ειναι αρκετα, 7 12ax7, 2 12 at7, 4 6L6) η τον EVH 5153 (που ειναι...πιο πολυ και απο τον fortin ισως, αλλες 7 12ax7 και 4 6L6).
Ο δε herbert, 6 τελικες.
Οσο για τον fortin μπορει να φαινεται περιπλοκος, αλλα δεν ειναι. Ειναι ενα σχεδιο το οποιο προφανως δεν συμβιβαζεται και πολυ, προσφερει πολλες επιλογες και φυσικα για να το κανει αυτο, δεν χτιζει τον ενισχυτη με το να μοιραζεται τις προενισχυτριες λαμπες σε ολα τα καναλια απο ο,τι φαινεται? (δηλαδη το lead να ειναι προεκταση απο το καθαρο κοκ) οποτε ειναι λογικο να ειναι βαρυτερος, με μεγαλυτερους μετασχηματιστες και μεγαλο σασι.
Πολλοι γενικα, οταν βρισκουν τοσες πολλες επιλογες και ως ενα βαθμο δικαιως συμπεραινουν οτι ενας ενισχυτης δεν εχει χαρακτηρα (Jezuz δεν λεω για σενα!). Ειναι λογικο οταν κανεις τοσους πολλους ηχους, ποιος ειναι ο βασικος?!!! Εμενα προσωπικα πολυ μαρεσει οταν ενας ενισχυτης ειναι βουτυρο στο ψωμι σου και δεν βαζει περιορισμους. Αν ακουγεσαι σαν ac/dc και μετα σαν killswitch engage σε μια ακουστικη (το κατα δυναμη) τοτε ενας ενισχυτης με πολλα προσωπα θα σε απελευθερωσει.
Π.χ. ενας marshall JVM δεν ειναι ετσι, ο,τι κανει ειναι κυκλωματικα βασισμενο και ηχητικα παραλλαγη των marshall. Μαρεσει αλλα με κανει να παιζω οτι ειναι γραμμενο με marshall η να γραφω αναλογα με το τι ακουω, δηλαδη τη μαγια για...κλασσικα τραγουδια. Αντε μετα να παιξεις κατι στο crunch που δεν μοιαζει με ac/dc η satriani στο lead ηχο!
Και αυτο λιγο με κανει να βαριεμαι γιατι ολα στον κιθαριστικο κοσμος πρωτιστως κρινονται απο το ποσο σωστα κανουν "κλασσικους" ηχους, ποσο marshall fender η recto ειναι. Modelling η κανονικοι ενισχυτες...Και οταν αρκετοι εχουν την ικανοτητα για κατι διαφορετικο αν δεν καλυπτουν τα παραπανω καμια φορα, τους κατακρινουν!!!