Δεν είναι μόδα, πάει από παλιά η ιστορία αυτή. Όπως και ακουστικοί κιθαρίστες δουλεύουν καθαρά preamps για να στείλουν di, και όχι τις "ακουστικοκιθαριστικές" λύσεις όπως AD8, Tc Electronic GNatural, Fishman Aura κτλ.
Ο λόγος είναι απλός. Καθαρός ήχος, καλύτερα υλικά κατασκευής, καλύτερο σήμα. Ο Sting πχ χρησιμοποιούσε Avalon προενισχυτές στο μπάσο του, και έστελνε di σήμα στην κονσόλα σε ένα rig rundown που είχα δει πριν καιρό. Όπως σου έγραψα πολύ το κάνου αυτό.
Ο προενισχυτής ο κιθαριστικός, ο μπασιστικός, μικροφώνου κτλ, δεν έχει καμία διαφορά. Όλοι την ίδια δουλειά κάνουν, παίρνουν ένα ασθενές σήμα και το φέρνουν σε line level επίπεδο ώστε να πάει σε τελικό ενισχυτή. Το πώς κουρδίζεται ο κάθε ένας από αυτούς, τα υλικά και η τεχνοτροπία κατασκευής είναι αυτοί που κάνουν τη διαφορά στο αποτέλεσμα. Αν δεις τιμές από προενισχυτές μικροφώνου όπως λες (γιατί είναι προενισχυτές σήματος και όχι αποκλειστικά μικροφώνου) θα δεις ότι οι mid priced παίζουν από 1.500 ευρώ και πάνω με τους καλούς, avalon, Uiniversal Audio, Neve κτλ να παίζουν σε αρκετές χιλιάδες ευρώ.
Αντίθετα με τον ενισχυτή κιθάρας, μπάσου κτλ, που θέλουμε να βρομίσει, να κόψει να ράψει, να αλλοιώσει το σήμα δλδ, αυτοί είναι φτιαγμένοι από κορυφαία υλικά και με τρόπο ώστε να κρατούν τη μικρότερη αναλογία θόρυβου/σήματος ώστε να παίρνεις ένα πεντακάθαρο δυνατό σήμα.