Uriah φίλε ευχαριστώ για τις λεπτομέρειες!
ένα κολάρο είναι όντως λίγο φουσκωμένο, αυτό που έρχεται απο τον κινητήρα (το ζεστό), αλλά ουδέποτε δεν εω παρατηρήσει λάδια στο παραφλου ή καπνό. Επίσης δεν χάνει υγρά.
Τρόμπα δεν μου άλλαξαν δυστυχώς. Οταν άλλαξα ιμάντα, τότε μαζί θα έπρεπε να αλλαχθεί και τρόμπα/θερμοστάτης. Τι να πω. Οι άνθρωποι ήταν πολύ βλάκες, τους είχα πει για την υπερθερμανση, και δεν εκαναν ΤΙΠΟΤΕ... γκρρρρρρ
Για θερμοστάτη ο μηχανικός (ο καλός) μου είπε όχι after-market, το ίδιο λένε και ολοι στα φόρα, αλλά μαμίσιο subaru αλλά απο το προηγούμενο μοντέλο, ο οποίος 92 έχει ανοίξει πλήρως.
Τεστ πίεσης υποτίθεται οτι έγινε, και είναι ΟΚ.
Για μακα που λες, ΠΟΛΥ πιθανό, καθώς το πρόβλημα το έκανε στην χάση και στην φέξη.
Εξαέρωση έκανα μόνος μου, με βάση το service manual που κατέβασα απο το internet, τι να πω... δύσκολο να έχει αέρα πλέον μέσα. Νομίζω οτι στα subaru στην αρχή όλο δείχνει να έχει αερα κάτω απο την τάπα, και συμπληρωνοντας σε κάποια φάση σταματάει να έχει. Ειναι καιρός τώρα που οι στάθμη είναι στην ίδια θέση.
Πρόγραμμα στον συγκεκριμένο επεξεργαστη, άλλο απο το μαμίσιο δεν υπάρχει. Δηλ 2 εκδόσεις έχουν βγει, την μια που είχε και την 2η που έβαλα πριν λίγους μήνες.
Εκτός αντιπροσωπείας αμφιβάλλω αν έχουν Subaru select monitor. Θα έχουν generic OBD, όπως έχω και εγω. Επίσης είχα και OpenPort 2, μαζί με το ecuExplorer για αλλαγή και σετάρισμα runtime παραμέτρων αλλά όχι μόνιμων αλλαγών.
Αρα στην επόμενη αλλαγη, καλό είναι να αλλάξω και αντλία νερού.. αλλά μήπως και ψυγείο?
