Δείτε την σελίδα του kithara.gr στο facebook, στο twitter, και στο youtube
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με τη λέξη αιρετικός χαρακτηρίζεται ο οποιοσδήποτε έχει διαφορετική άποψη, πάνω σε θεμελιώδη ζητήματα αρχής, των Θρησκειών ή και των ιδεολογιών γενικότερα. Επίσης η έννοια έχει περάσει και στη καθημερινότητα, χαρακτηρίζοντας εκείνον που έχει μια ιδιαίτερη συμπεριφορά ή άποψη από τους πολλούς.
Η διαφορα ομως Amylo ειναι πως ενω η Εκκλησια αποτελει την ανθρωπινη κοινωνια του Χριστιανισμου ( δηλαδη το δογμα δεν υποστηριζει το χρηματισμο, οποτε ειναι κατακριτεα η συμπεριφορα των ιερεων ), σε διαφορες αιρεσεις τιθεται ως αυτοσκοπος το χρημα ( εχοντας ενα χαλαρο δεσμο με το δογμα ). Ειναι αρκετα περιπλοκο, ομως η νοοτροπια των περισσοτερων αιρεσεων δεν ειναι απλως το χρημα, αλλα η πνευματικη υποδουλωση των πιστων τους.
Μπορείς πχ. να βασίζεσαι στο κήρυγμα του Χριστού (που είναι με μία λέξη: Αγάπη) και όχι στο χριστιανικό δόγμα όπως διαμορφώθηκε ανά τους αιώνες, που μερικές φορές δεν έχει καμία σχέση με αυτά που έλεγε και εννοούσε ο Χριστός.
Στην ουσια και με απλα λογια, δεν χυθηκε ποτε αιμα Μαρτυρα του Ιεχωβα, λογω της θρησκευτικης του πιστης. Επομενως, δεν υπαρχει λογος να τους θεωρουμε "φουκαραδες", αφου δεν ειναι απομονωμενοι απο την κοινωνια.
Ενώ εκατομμύρια άνθρωποι προσεύχονται καθημερινά από συνήθεια «Ελθέτω η βασιλεία σου», λέγοντας το Πάτερ Ημών,οι Μάρτυρες ερευνούν τις Γραφές για να δουν τι αλλαγές πρόκειται να φέρει αυτή η βασιλεία,
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι γιατί να ορίσει μια θρησκεία εσχατολογικές ημερομηνίες, θέτοντας τον εαυτό της σε τόσο μεγάλο κίνδυνο να γελοιοποιηθεί και να δώσει και λαβές στους αντιφρονούντες, όπως και έγινε.
Εδώ δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει...Εξάλλου, αν εγώ πω ότι η Δευτέρα Παρουσία θα συμβεί στις 14 Φεβρουαρίου 2009, υπάρχουν δύο τινά:α) να μην συμβεί και να ρεζιλευτώβ) να συμβεί, αλλά να μην είμαστε καν εδώ για να μου δώσει κάποιος τα εύσημα. Εκτός και αν η δεύτερη έλευση του Χριστού (άυλη ή υλική) για τους Μάρτυρες του Ιεχωβά δεν συνεπάγεται τέλος του κόσμου, οπότε εντάξει. Θα υπάρχει χρόνος για τα μπράβο.
Συγνώμη για την καθυστέρηση freemind.Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς.
Παράθεση από: Nikos Les Paul στις 29/01/09, 23:48Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς. Με βασει τον συλλογισμο εκφραζονται υποθεσεις και εικασιες, δεν οριζονται ημερομηνιες αγαπητε, ουτε εκδιδονται τελη, αλλα για τους αφελης και ημερομηνιες οριζονται και τελη εκδιδονται, αλλωστε με βασει τον συλλογισμο ο θεος υπαρχει και δεν υπαρχει
Τότε, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά βασιζόμενοι στο συλλογισμό ότι γεγονότα του πρώτου αιώνα μπορεί να αντιστοιχούσαν με παράλληλα συναφών γεγονότων μεταγενέστερης περιόδου, συμπέραναν επίσης ότι, αν το βάφτισμα και το χρίσμα του Ιησού το φθινόπωρο του 29 Κ.Χ. είχαν το παράλληλό τους στην έναρξη μιας αόρατης παρουσίας το 1874, τότε η είσοδός του στην Ιερουσαλήμ ως Βασιλιά την άνοιξη του 33 Κ.Χ. θα προσδιόριζε την άνοιξη του 1878 ως τον καιρό κατά τον οποίο θα αναλάμβανε εξουσία ως ουράνιος Βασιλιάς.