Χάσατε το μουσικό όργανό σας ή σας το έκλεψαν; Δηλώστε το εδώ!
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατι εγω πιστευω οτι οι πολιτικοι διοριζονται απο τις αγορες κανονικοτατα, αλλες φορες με (κατα τα φαινομενα) δημοκρατικους τροπους (επιλεγουμε εμεις - οι αγορες δηλαδη - τους τυχον υποψηφιους και τους στηριζουμε οικονομικα και οχι μονο και τους 2-3, ωστε οποιος και να βγει, να ακολουθηθει η πολιτικη που εμεις θα ορισουμε) και αλλες φορες με σχεδον πραξικοπηματικο τροπο ή με ΟΝΤΩΣ κανονικο πραξικοπημα.Σε ποια χωρα υπαρχει πραγματικη δημοκρατια πλεον; Που ο λαος αποφασιζει οντως για την τυχη του;Σε χωρες που διοικουνται χρονια τωρα απο τα ιδια ατομα ή οικογενειες;
Oσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια papou.
Εννοεις οτι κατα την γνωμη σου οτι ο λαος δεν θα πρεπε να εχει την εξουσια;
Αν εχεις κατι να προτεινεις, να ειναι κατι που μπορει ο καθενας να το κανει και οχι μονο οσοι εχουν φραγκα, χωραφια, περιουσιες κτλ. Αυτοι ετσι κι αλλιως την ακρη θα την βρουνε, ειτε ετσι, ειτε αλλιως. Τους υπολοιπους ομως καλο θα ηταν να τους δωσεις καμια προταση για να βελτιωσουν την ζωη τους και των παιδιων τους.
Ας ξεκινησει καποιος αλλος την οποια "επανασταση" λοιπον κι εμεις για αλλη μια φορα θα ακολουθησουμε.
Αν πάλι επιμένεις και θέλεις άλλη μορφή λαϊκής εξουσίας, η απάντηση έχει δοθεί εδώ και καιρό, από τον Vaiking αν δεν κάνω λάθος. Εφόσον ορίζεις ως λαό και τους μετανάστες, απλά κάνεις μια πληθυσμιακή μετατροπή αυξάνοντας το ποσοστό των μεταναστών, τους παρέχεις ιδεολογική στήριξη με την βεβαιότητα ότι είναι μέρος του λαού της χώρας, τους φανατίζεις και...... γίνεται της Λιβύης...
Δηλαδή αυτή η μερίδα του λαού που επιλέγει συνειδητά να δουλέψει σκληρά, να δημιουργήσει και να πειθαρχήσει στους νόμους και τους θεσμούς (κάτι που μάλλον δεν έκανε εδώ και πολλά χρόνια) αντί να γκρινιάζει, να κατηγορεί νυχθημερόν ένα "σύστημα" και να απεργεί σε κάθε ευκαιρία, δεν κάνει τη δική της επανάσταση;
Εννοώ ότι κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να στραφείς προς το αναρχικό - αντιεξουσιαστικό ρεύμα. Έτσι δεν θα χρειάζεται να λες "να πάρει ο λαός την εξουσία" και όταν σε ρωτάνε "ποιός είναι ο λαός" να μην μπορείς να απαντήσεις! Όντας αναρχικός - αντιεξουσιαστής ξεφεύγεις από κακοτοπιές περί νομής της εξουσίας και τα τοιαύτα. Λύνονται και πολλά προβλήματα συσχετισμών οι οποίοι όντως είναι πολύπλοκοι στην εποχή μας και δεν έχουν καμμία σχέση με τους συσχετισμούς της εποχής του Μάρξ, όπου οι εργάτες δεν είχαν περιουσία και οι μετανάστες ήταν ελάχιστοι. Δεν χρειάζεται να κάνεις και καμμία αναπροσαρμογή θεωριών. Λες: "Κανείς να μην πάρει την εξουσία" και ξεμπλέκεις από την πολύ σκέψη.Άσε τους άλλους να σκέφτονται.
Παράθεση από: Vaiking στις 24/11/11, 14:03 Δηλαδή αυτή η μερίδα του λαού που επιλέγει συνειδητά να δουλέψει σκληρά, να δημιουργήσει και να πειθαρχήσει στους νόμους και τους θεσμούς (κάτι που μάλλον δεν έκανε εδώ και πολλά χρόνια) αντί να γκρινιάζει, να κατηγορεί νυχθημερόν ένα "σύστημα" και να απεργεί σε κάθε ευκαιρία, δεν κάνει τη δική της επανάσταση; Σαφώς και κάνει την δική της επ-ανάσταση, αν δεχτείς ότι αυτό σημαίνει ανάσταση. Όμοια με την επ-ανάσταση της 21ης Απριλίου του 1967!Από εκεί και πέρα όμως το να πεις: "Νια, νια, νια νια νια νια, ζηλέψτε η δική μας επανάσταση είναι καλύτερη από την δική σας" είναι λάθος. Κάνε εσύ αυτό που νομίζεις ως καλύτερο και άσε την ιστορία να κρίνει αν η δική σου επανάσταση ήταν η καλύτερη, ή αν ήταν η επανάσταση της τριανδρίας του '67, ή αν ήταν η Οκτωβριανή του '17, ή αν ήταν η Γαλλική του 1789, ή αν ήταν η Ελληνική του 1821 κοκ.Γενικώς το να λές (το ίδιο λάθος κάνει κι ο Johnie) εγώ είμαι καλύτερος από εσάς, το να συγκρίνεις επικριτικά δηλ τον εαυτό σου με τους άλλους, είναι ότι χειρότερο στην προσπάθεια προς την ανθρώπινη ολοκλήρωση!
Σκυψτε το κεφαλι και επαναστατηστε λοιπον!Περιττο να πω πως τα εσκισα με παραληρημα βαικινγκ περι επαναστατικοτητας..Μια συμβουλη απο μενα ειναι να μη δινεις σημασια σε κανεναν απο αυτους τους ψευτες, οπως και επισης θεωρω σωστο να κλεισουμε ολα τα βιβλια και να σβησουμε ολες τις μνημες που μιλουν για τους αγωνες των καθε λογης καταπιεσμενων γιατι ολα αυτα μονο κακο εκαναν.Στην τελικη η επανασταση και ο αγωνας υποκειμενικο πραγμα ειναι..Επανασταση εκανε ο Παττακος,αγωνα κανουν οι διαφοροι μεγαλοεκδοτες να βγουν απο την κριση,αγωνα εκαναν και οι κατα χρονους απεργοσπαστες οταν στλνονταν να παιξουν ξυλο με τους απεργους.Οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του..Πολυλογια..
Τι γίνεται στη περίπτωση που πολύ απλά διαλυθεί η ευρωζώνη και καταργηθεί εκ των πραγμάτων το ευρώ;
Ποιές οι επιπτώσεις για εμάς και τα δανειακά μας ζητήματα;
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 25/11/11, 01:20Σκυψτε το κεφαλι και επαναστατηστε λοιπον!Περιττο να πω πως τα εσκισα με παραληρημα βαικινγκ περι επαναστατικοτητας..Μια συμβουλη απο μενα ειναι να μη δινεις σημασια σε κανεναν απο αυτους τους ψευτες, οπως και επισης θεωρω σωστο να κλεισουμε ολα τα βιβλια και να σβησουμε ολες τις μνημες που μιλουν για τους αγωνες των καθε λογης καταπιεσμενων γιατι ολα αυτα μονο κακο εκαναν.Στην τελικη η επανασταση και ο αγωνας υποκειμενικο πραγμα ειναι..Επανασταση εκανε ο Παττακος,αγωνα κανουν οι διαφοροι μεγαλοεκδοτες να βγουν απο την κριση,αγωνα εκαναν και οι κατα χρονους απεργοσπαστες οταν στλνονταν να παιξουν ξυλο με τους απεργους.Οτι εχει ο καθενας στο μυαλο του..Πολυλογια..Ο καθένας με την άποψή του! Εσύ το λες "παραλήρημα", εγώ το λέω "αγανάκτηση"! Εσύ λες να κλείσουμε τα βιβλία, εγώ λέω να τα ανοίξουμε, μαζί όμως με τα μυαλά μας χωρίς τη βοήθεια κάθε λογής "ινστρουχτόρων"! Απο που προκυπτει αυτο?Και στην περίπτωση που γνωρίζεις τι σημαίνει "επανάσταση", γνωρίζεις πως και ο Παττακός έκανε επανάσταση (μη βιάζεσαι, ΔΕΝ είμαι νοσταλγός της χούντας. Έχω συγκεκριμένη άποψη για τις δικτατορίες γενικώς..). Το αν αυτή η επανάσταση δε συμβαδίζει με την εικόνα του Τσε που έχεις στο μυαλό σου, αυτό δεν είναι δικό μου πρόβλημα. Άλλωστε δεν είναι υποχρεωτικό να συμφωνούμε με τις εκάστοτε επαναστάσεις. Και η κλωνοποίηση είναι μια επανάσταση στον τομέα της επιστήμης αλλα δεν τη βλέπουν όλοι με καλό μάτι Πραξικόπημα, ή Κίνημα (προπολεμική χρήση του όρου), καλείται η βίαια και αιφνιδιαστική συνωμοτική πράξη που έχει σκοπό τη μεταβολή του πολιτεύματος προς όφελος της πολιτικής και στρατιωτικής κάστας μιας χώρας.(...) Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.(πηγη:anarxokommounistikh wiki)Αγώνα όμως πρέπει να δώσουν ΟΛΕΣ οι τάξεις σε αυτό τον τόπο. Κανείς δεν ενδιαφέρεται όμως. Ούτε ο μεγαλοεκδότης που το μόνο που σκέφτεται είναι πόσους θα απολύσει για να μην του μειωθούν τα κέρδη, ούτε ο εργαζόμενος που κοιτάζει πως θα κλείσει τον εργοδότη του μια ώρα αρχίτερα(!!!!!), έτσι για να τον εκδικηθεί στα πλαίσια μιας ταξικής πάλης! Και βεβαίως, αυτός που "τον στέλνουν για να παίξει ξύλο" ΔΕΝ δίνει αγώνα. Απλώς εκτελεί εντολές. Στο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Σίγουρα έχουμε άλλη θεώρηση των πραγμάτων. Εσύ προφανώς επιθυμείς μια Ελλάδα στα πρότυπα της Αλβανίας ή της Κούβας του '60 πχ. Εγώ επιθυμώ μια Ελλάδα στα πρότυπα της Δανίας ή της Σουηδίας. Η δική σου επιθυμία πραγματώνεται μέσω ταξικής πάλης οπου ο λαός θα τσακίσει τους εργοδότες και θα πάρει όλη την παραγωγή πλούτου στα χέρια του (θεωρητικά) κάτω απο τις εντολές του "ΚΟΜΜΑΤΟΣ" και στην ουσία του ΗΓΕΤΗ (πάντα και παντού υπάρχει ''ηγέτης" και όπου δεν υπάρχει, εμφανίζεται, ως και κατασκευάζεται) αυτού του κόμματος, που είναι υπεράνω ΟΛΩΝ. Κάνω λάθος; Εγώ πάλι επιθυμώ την ιδιωτική πρωτοβουλία οπου τα μέσα παραγωγής του πλούτου θα ανήκουν στους ιδιώτες (όσο να'ναι θα είναι περισσότεροι απο τα μέλη μιας Κεντρικής Επιτροπής ) οι οποίοι σε άψογη συνεργασία με την εργατική τάξη θα παράγουν πλούτο προς όφελος του τόπου με το κράτος, θεσμικά (και μόνον) ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ να ελέγχει ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΑ αν τηρούνται ΟΛΟΙ οι κανόνες. Οπως τα λες..Φαντασιωνομαι καθημερινα τις εποχες που ο καθε λογης πατερουλης θα με στελενει σε εξοριες.Αλλα τι λεω αφου εγω θα ειμαι χωμενος στι επιτροπες του Κομματος Αν έχει συμβεί ποτέ αυτό στην Ελλάδα των διεφθαρμένων/διαφθορέων πολιτικών/κράτους, των διεφθαρμένων/διαφθορέων μεγαλοεπιχειρηματιών και των (σε μεγάλο ποσοστό) διεφθαρμένων/διεφθαρμένων wannabe πολιτών; Σίγουρα όχι! Εγώ όμως αυτό επιθυμώ για τον τόπο μου.Και, ναι, οι εργοδότες θα είναι πιο πλούσιοι απο τους εργαζόμενους, αλλα αυτό δε με πειράζει. Δεν τρέφω τέτοιου είδους ζήλιες αν κάποιος έχει παραπάνω χρήματα απο εμένα, ΑΝ και ΕΦ'ΟΣΟΝ τα αξίζει. Agree.Ειμαι τιμητης του υπαρχοντος αξιακου συστηματος.Οποιος το ''αξιζει'' να παταει τους αλλους κατω ωστε στη συνεχεια να φαινεται οτι αξιζει παραπανω,να παιρνεις τις αποφασεις για αυτους και να δημιουργει τις συνθηκες για την αεναη ανωτεροτητα του.Εσύ πάλι έχεις άλλη άποψη! Δεκτή και σεβαστή. Και οι δύο θα κριθούμε ως απόψεις απο την ιστορία (αν δεν έχουμε ήδη κριθεί)
ΠαράθεσηΑπο που προκυπτει αυτο? Γενικά μιλάω, μην το παίρνεις προσωπικά ΠαράθεσηΠραξικόπημα, ή Κίνημα (προπολεμική χρήση του όρου), καλείται η βίαια και αιφνιδιαστική συνωμοτική πράξη που έχει σκοπό τη μεταβολή του πολιτεύματος προς όφελος της πολιτικής και στρατιωτικής κάστας μιας χώρας.(...) Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.(πηγη:anarxokommounistikh wiki)Ε! Άμα το λέει η anarxokommounistikh wiki, ποιός είμαι εγώ να το αμφισβητήσω; Πάντως, απο τα λίγα που ξέρω εγώ, "πραξικόπημα" και "επανάσταση" αποσκοπούν στο ίδιο πράγμα (ανατροπή και επανακατάληψη της εξουσίας) με μια διαφορά. Το "πραξικόπημα" πραγματοποιείται απο ανθρώπους που μετέχουν θεσμικά της εξουσίας (πχ. πρωθυπουργός, βασιλιάς κλπ.) ενώ η "επανάσταση" απο ανθρώπους που ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας. Απο όσο ξέρω, οι στρατιωτικοί ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας, ΔΕΝ συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων, απλά τις εκτελούν. Μπορεί να κάνω και λάθος... ΠαράθεσηΣτο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Λάθος! Στο μυαλό μου, εργαζόμενος και εργοδότης ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κινούνται βάσει συναισθημάτων αλλα και συμφερόντων, πάνω στη λογική του: "το συμφέρον του άλλου είναι ΚΑΙ δικό μου"ΠαράθεσηΟπως τα λες..Φαντασιωνομαι καθημερινα τις εποχες που ο καθε λογης πατερουλης θα με στελενει σε εξοριες.Αλλα τι λεω αφου εγω θα ειμαι χωμενος στι επιτροπες του Κομματος Μπααα!!! Μάλλον φαντασιώνεσαι καθημερινά τις εποχές που ο κάθε πατερούλης θα ΜΕ στέλνει σε εξορίες ΠαράθεσηAgree.Ειμαι τιμητης του υπαρχοντος αξιακου συστηματος.Οποιος το ''αξιζει'' να παταει τους αλλους κατω ωστε στη συνεχεια να φαινεται οτι αξιζει παραπανω,να παιρνεις τις αποφασεις για αυτους και να δημιουργει τις συνθηκες για την αεναη ανωτεροτητα του.Αν είσαι τιμητής του "υπάρχοντος" αξιακού συστήματος, τότε δεν έχεις λόγο να συμφωνείς μαζί μου (οκ, ξέρω πως ειρωνεύεσαι)!! Εγώ θέλω ένα αξιακό σύστημα που να λειτουργεί! Οπου αυτός που πραγματικά αξίζει, θα απολαμβάνει και τα ανάλογα αγαθά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως "πάτησε" άλλους για τα τα αποκτήσει!Και αν τολμήσει να πατήσει άλλους κάτω, το ίδιο το αξιακό σύστημα (μέσα απο ένα θεσμικά παντοδύναμο κράτος) να τον πετάει όπως την τρίχα απο το ζυμάρι!Το ίδιο όμως αυτό σύστημα θα τον προστατεύει κιόλας απο αυτούς που θα θελήσουν με τον α, ή β τρόπο να του αποσπάσουν αυτά που έχει αποκτήσει (σε οποιοδήποτε επίπεδο) με την αξία του.Αλλα όταν σε μια χώρα σαν την Ελλάδα το μεγάλο σύνθημα είναι το: "Ή με το κεφάλαιο, ή με τους εργάτες", πως γίνεται να εμφανιστεί κάποιος σαν κι εμένα και να πεί: "Και με τους δύο, αλλα πάνω απ'όλα με τους άξιους εξ'αυτών"; Πως γίνεται, απέναντι σε μία τόσο ισχυρή λέξη όπως "λαοκρατία" να αντιπαραβάλεις φτωχές, ανάξιες λεξούλες όπως "εργατικότητα", "δικαιοσύνη", "αξιοκρατία", "σεβασμός", "πατρίδα" (φτου κακά), "έθνος" (ακόμα πιο φτού κακά) "πραγματική, ελεύθερη οικονομία" (χωρίς μονοπώλια, κρατικά ή ιδιωτικά); Αλλα τι να πεις... προφανώς αυτές οι ανάξιες λεξούλες χαρακτηρίζουν κάτι "φασίζοντα, οσφυοκαμπτικά τσιράκια του κεφαλαίου" που ξεσπάνε σε "παραληρήματα περι επαναστατικότητας" σαν κι εμένα! Έτσι δεν είναι;
Απο που προκυπτει αυτο?
Πραξικόπημα, ή Κίνημα (προπολεμική χρήση του όρου), καλείται η βίαια και αιφνιδιαστική συνωμοτική πράξη που έχει σκοπό τη μεταβολή του πολιτεύματος προς όφελος της πολιτικής και στρατιωτικής κάστας μιας χώρας.(...) Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.(πηγη:anarxokommounistikh wiki)
Στο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.
Οπως τα λες..Φαντασιωνομαι καθημερινα τις εποχες που ο καθε λογης πατερουλης θα με στελενει σε εξοριες.Αλλα τι λεω αφου εγω θα ειμαι χωμενος στι επιτροπες του Κομματος
Agree.Ειμαι τιμητης του υπαρχοντος αξιακου συστηματος.Οποιος το ''αξιζει'' να παταει τους αλλους κατω ωστε στη συνεχεια να φαινεται οτι αξιζει παραπανω,να παιρνεις τις αποφασεις για αυτους και να δημιουργει τις συνθηκες για την αεναη ανωτεροτητα του.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 28/11/11, 14:00ΠαράθεσηΑπο που προκυπτει αυτο? Γενικά μιλάω, μην το παίρνεις προσωπικά ΠαράθεσηΠραξικόπημα, ή Κίνημα (προπολεμική χρήση του όρου), καλείται η βίαια και αιφνιδιαστική συνωμοτική πράξη που έχει σκοπό τη μεταβολή του πολιτεύματος προς όφελος της πολιτικής και στρατιωτικής κάστας μιας χώρας.(...) Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.(πηγη:anarxokommounistikh wiki)Ε! Άμα το λέει η anarxokommounistikh wiki, ποιός είμαι εγώ να το αμφισβητήσω; Πάντως, απο τα λίγα που ξέρω εγώ, "πραξικόπημα" και "επανάσταση" αποσκοπούν στο ίδιο πράγμα (ανατροπή και επανακατάληψη της εξουσίας) με μια διαφορά. Το "πραξικόπημα" πραγματοποιείται απο ανθρώπους που μετέχουν θεσμικά της εξουσίας (πχ. πρωθυπουργός, βασιλιάς κλπ.) ενώ η "επανάσταση" απο ανθρώπους που ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας. Απο όσο ξέρω, οι στρατιωτικοί ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας, ΔΕΝ συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων, απλά τις εκτελούν. Μπορεί να κάνω και λάθος...Eπειδη μάλλον λάθος κάνεις και δυστηχως αναπαράγεις την παπαρα των τιμητων της επταετίας(δεν ειναι και λιγοι μην ανυσηχεις) καλο ειναι να ''ανοιξεις'' εστω και μια wikipedia(το φανταζομουν οτι δεν θα εκανες τον κοπο να κοιταξεις μονος σου)..http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%B1 ΠαράθεσηΣτο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Λάθος! Στο μυαλό μου, εργαζόμενος και εργοδότης ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κινούνται βάσει συναισθημάτων αλλα και συμφερόντων, πάνω στη λογική του: "το συμφέρον του άλλου είναι ΚΑΙ δικό μου"Ποσα χρονια προσπαθεια για να φανει οτι το συμφερον αυτων των 2 ειναι το ιδιο.Ποσες φορες μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει το χαρτι του εθνους για να αποδειχτει οτι το συμφερον ειναι κοινο.Δυστυχως οι επιστημες μιλανε και λενε οτι τα συμφεροντα ειναι συγκρουομενα.Ακομα και στην ακραια περιπτωση που μια επιχειρηση παει για φουντο το συμφερον εργοδοτη και εργαζομενου μπορει να μην ειναι το ιδιο.Αφου ο ενας με κεφαλαιο που εχει στην ακρη μπορει να κανει κατι αλλο που θα του ειναι κερδοφορο ενω ο δευτερος το πολυ πολυ να μπει στον ΟΑΕΔ(Στην καλυτερη). Οι αγωνες εδω και 2-3 αιωνες δεν γινονται για συναισθηματισμους.ΠαράθεσηΟπως τα λες..Φαντασιωνομαι καθημερινα τις εποχες που ο καθε λογης πατερουλης θα με στελενει σε εξοριες.Αλλα τι λεω αφου εγω θα ειμαι χωμενος στι επιτροπες του Κομματος Μπααα!!! Μάλλον φαντασιώνεσαι καθημερινά τις εποχές που ο κάθε πατερούλης θα ΜΕ στέλνει σε εξορίες Αυτο ακριβως παω να προσευχηθω στο εικονισμα Του.ΠαράθεσηAgree.Ειμαι τιμητης του υπαρχοντος αξιακου συστηματος.Οποιος το ''αξιζει'' να παταει τους αλλους κατω ωστε στη συνεχεια να φαινεται οτι αξιζει παραπανω,να παιρνεις τις αποφασεις για αυτους και να δημιουργει τις συνθηκες για την αεναη ανωτεροτητα του.Αν είσαι τιμητής του "υπάρχοντος" αξιακού συστήματος, τότε δεν έχεις λόγο να συμφωνείς μαζί μου (οκ, ξέρω πως ειρωνεύεσαι)!! Εγώ θέλω ένα αξιακό σύστημα που να λειτουργεί! Οπου αυτός που πραγματικά αξίζει, θα απολαμβάνει και τα ανάλογα αγαθά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως "πάτησε" άλλους για τα τα αποκτήσει!Και αν τολμήσει να πατήσει άλλους κάτω, το ίδιο το αξιακό σύστημα (μέσα απο ένα θεσμικά παντοδύναμο κράτος) να τον πετάει όπως την τρίχα απο το ζυμάρι!Το ίδιο όμως αυτό σύστημα θα τον προστατεύει κιόλας απο αυτούς που θα θελήσουν με τον α, ή β τρόπο να του αποσπάσουν αυτά που έχει αποκτήσει (σε οποιοδήποτε επίπεδο) με την αξία του.Σε ένα συστημα που όλες του οι αξιες στηρίζονται στην εκμεταλλευση ανθρωπου απο ανθρωπο ειναι οξυμωρο το δικαιο αξιακο συστημα που φαντασιωνεσαι.Εκτος και αν θεωρεις τον ταδε εργοστασιαρχη που καρπωνεται κερδη και δεν εχει κλεψει πχ το κρατος δικαια να βρισκεται 3 σκαλια πανω απο τους υπολοιπους και τον γιο του να ξεκινησει απο τα 0 του 3 σκαλια πανω απο τον γιο του εργατη του ιδιου εργοστασιου.Θεωρουμε ενα κρατος χωρις διαφθορα.Επισης οι 2 αυτοι κατοικοι δυτικου ανεπτυγμενου κρατους 15 σκαλια πανω απο τον εργατη σε εργοστασιο ισως και του ιδιου εργοστασιαρχη σε στην ΝΑ Ασια με το παιδι του να μην εχει ουτε νερο.γ**ω τα αξιακα συστηματα δεν λεω(βασιζεται καργα στο αμερικανικο προτυπο)Αλλα όταν σε μια χώρα σαν την Ελλάδα το μεγάλο σύνθημα είναι το: "Ή με το κεφάλαιο, ή με τους εργάτες", πως γίνεται να εμφανιστεί κάποιος σαν κι εμένα και να πεί: "Και με τους δύο, αλλα πάνω απ'όλα με τους άξιους εξ'αυτών"; Πως γίνεται, απέναντι σε μία τόσο ισχυρή λέξη όπως "λαοκρατία" να αντιπαραβάλεις φτωχές, ανάξιες λεξούλες όπως "εργατικότητα", "δικαιοσύνη", "αξιοκρατία", "σεβασμός", "πατρίδα" (φτου κακά), "έθνος" (ακόμα πιο φτού κακά) "πραγματική, ελεύθερη οικονομία" (χωρίς μονοπώλια, κρατικά ή ιδιωτικά); Αλλα τι να πεις... προφανώς αυτές οι ανάξιες λεξούλες χαρακτηρίζουν κάτι "φασίζοντα, οσφυοκαμπτικά τσιράκια του κεφαλαίου" που ξεσπάνε σε "παραληρήματα περι επαναστατικότητας" σαν κι εμένα! Έτσι δεν είναι; Εδω δεν χρειαζεται να απαντησω, η απαντηση μου βρισκεται παραπανω.
ΠαράθεσηΑπο που προκυπτει αυτο? Γενικά μιλάω, μην το παίρνεις προσωπικά ΠαράθεσηΠραξικόπημα, ή Κίνημα (προπολεμική χρήση του όρου), καλείται η βίαια και αιφνιδιαστική συνωμοτική πράξη που έχει σκοπό τη μεταβολή του πολιτεύματος προς όφελος της πολιτικής και στρατιωτικής κάστας μιας χώρας.(...) Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.(πηγη:anarxokommounistikh wiki)Ε! Άμα το λέει η anarxokommounistikh wiki, ποιός είμαι εγώ να το αμφισβητήσω; Πάντως, απο τα λίγα που ξέρω εγώ, "πραξικόπημα" και "επανάσταση" αποσκοπούν στο ίδιο πράγμα (ανατροπή και επανακατάληψη της εξουσίας) με μια διαφορά. Το "πραξικόπημα" πραγματοποιείται απο ανθρώπους που μετέχουν θεσμικά της εξουσίας (πχ. πρωθυπουργός, βασιλιάς κλπ.) ενώ η "επανάσταση" απο ανθρώπους που ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας. Απο όσο ξέρω, οι στρατιωτικοί ΔΕΝ μετέχουν της εξουσίας, ΔΕΝ συμμετέχουν στη λήψη των αποφάσεων, απλά τις εκτελούν. Μπορεί να κάνω και λάθος...Eπειδη μάλλον λάθος κάνεις και δυστηχως αναπαράγεις την παπαρα των τιμητων της επταετίας(δεν ειναι και λιγοι μην ανυσηχεις) καλο ειναι να ''ανοιξεις'' εστω και μια wikipedia(το φανταζομουν οτι δεν θα εκανες τον κοπο να κοιταξεις μονος σου)..http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%81%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%B7%CE%BC%CE%B1 ΠαράθεσηΣτο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Λάθος! Στο μυαλό μου, εργαζόμενος και εργοδότης ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κινούνται βάσει συναισθημάτων αλλα και συμφερόντων, πάνω στη λογική του: "το συμφέρον του άλλου είναι ΚΑΙ δικό μου"Ποσα χρονια προσπαθεια για να φανει οτι το συμφερον αυτων των 2 ειναι το ιδιο.Ποσες φορες μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει το χαρτι του εθνους για να αποδειχτει οτι το συμφερον ειναι κοινο.Δυστυχως οι επιστημες μιλανε και λενε οτι τα συμφεροντα ειναι συγκρουομενα.Ακομα και στην ακραια περιπτωση που μια επιχειρηση παει για φουντο το συμφερον εργοδοτη και εργαζομενου μπορει να μην ειναι το ιδιο.Αφου ο ενας με κεφαλαιο που εχει στην ακρη μπορει να κανει κατι αλλο που θα του ειναι κερδοφορο ενω ο δευτερος το πολυ πολυ να μπει στον ΟΑΕΔ(Στην καλυτερη). Οι αγωνες εδω και 2-3 αιωνες δεν γινονται για συναισθηματισμους.ΠαράθεσηΟπως τα λες..Φαντασιωνομαι καθημερινα τις εποχες που ο καθε λογης πατερουλης θα με στελενει σε εξοριες.Αλλα τι λεω αφου εγω θα ειμαι χωμενος στι επιτροπες του Κομματος Μπααα!!! Μάλλον φαντασιώνεσαι καθημερινά τις εποχές που ο κάθε πατερούλης θα ΜΕ στέλνει σε εξορίες Αυτο ακριβως παω να προσευχηθω στο εικονισμα Του.ΠαράθεσηAgree.Ειμαι τιμητης του υπαρχοντος αξιακου συστηματος.Οποιος το ''αξιζει'' να παταει τους αλλους κατω ωστε στη συνεχεια να φαινεται οτι αξιζει παραπανω,να παιρνεις τις αποφασεις για αυτους και να δημιουργει τις συνθηκες για την αεναη ανωτεροτητα του.Αν είσαι τιμητής του "υπάρχοντος" αξιακού συστήματος, τότε δεν έχεις λόγο να συμφωνείς μαζί μου (οκ, ξέρω πως ειρωνεύεσαι)!! Εγώ θέλω ένα αξιακό σύστημα που να λειτουργεί! Οπου αυτός που πραγματικά αξίζει, θα απολαμβάνει και τα ανάλογα αγαθά, χωρίς αυτό να σημαίνει πως "πάτησε" άλλους για τα τα αποκτήσει!Και αν τολμήσει να πατήσει άλλους κάτω, το ίδιο το αξιακό σύστημα (μέσα απο ένα θεσμικά παντοδύναμο κράτος) να τον πετάει όπως την τρίχα απο το ζυμάρι!Το ίδιο όμως αυτό σύστημα θα τον προστατεύει κιόλας απο αυτούς που θα θελήσουν με τον α, ή β τρόπο να του αποσπάσουν αυτά που έχει αποκτήσει (σε οποιοδήποτε επίπεδο) με την αξία του.Σε ένα συστημα που όλες του οι αξιες στηρίζονται στην εκμεταλλευση ανθρωπου απο ανθρωπο ειναι οξυμωρο το δικαιο αξιακο συστημα που φαντασιωνεσαι.Εκτος και αν θεωρεις τον ταδε εργοστασιαρχη που καρπωνεται κερδη και δεν εχει κλεψει πχ το κρατος δικαια να βρισκεται 3 σκαλια πανω απο τους υπολοιπους και τον γιο του να ξεκινησει απο τα 0 του 3 σκαλια πανω απο τον γιο του εργατη του ιδιου εργοστασιου.Θεωρουμε ενα κρατος χωρις διαφθορα.Επισης οι 2 αυτοι κατοικοι δυτικου ανεπτυγμενου κρατους 15 σκαλια πανω απο τον εργατη σε εργοστασιο ισως και του ιδιου εργοστασιαρχη σε στην ΝΑ Ασια με το παιδι του να μην εχει ουτε νερο.γ**ω τα αξιακα συστηματα δεν λεω(βασιζεται καργα στο αμερικανικο προτυπο)Αλλα όταν σε μια χώρα σαν την Ελλάδα το μεγάλο σύνθημα είναι το: "Ή με το κεφάλαιο, ή με τους εργάτες", πως γίνεται να εμφανιστεί κάποιος σαν κι εμένα και να πεί: "Και με τους δύο, αλλα πάνω απ'όλα με τους άξιους εξ'αυτών"; Πως γίνεται, απέναντι σε μία τόσο ισχυρή λέξη όπως "λαοκρατία" να αντιπαραβάλεις φτωχές, ανάξιες λεξούλες όπως "εργατικότητα", "δικαιοσύνη", "αξιοκρατία", "σεβασμός", "πατρίδα" (φτου κακά), "έθνος" (ακόμα πιο φτού κακά) "πραγματική, ελεύθερη οικονομία" (χωρίς μονοπώλια, κρατικά ή ιδιωτικά); Αλλα τι να πεις... προφανώς αυτές οι ανάξιες λεξούλες χαρακτηρίζουν κάτι "φασίζοντα, οσφυοκαμπτικά τσιράκια του κεφαλαίου" που ξεσπάνε σε "παραληρήματα περι επαναστατικότητας" σαν κι εμένα! Έτσι δεν είναι; Εδω δεν χρειαζεται να απαντησω, η απαντηση μου βρισκεται παραπανω.
ΠαράθεσηΣτο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Λάθος! Στο μυαλό μου, εργαζόμενος και εργοδότης ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κινούνται βάσει συναισθημάτων αλλα και συμφερόντων, πάνω στη λογική του: "το συμφέρον του άλλου είναι ΚΑΙ δικό μου"Ποσα χρονια προσπαθεια για να φανει οτι το συμφερον αυτων των 2 ειναι το ιδιο.Ποσες φορες μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει το χαρτι του εθνους για να αποδειχτει οτι το συμφερον ειναι κοινο.Δυστυχως οι επιστημες μιλανε και λενε οτι τα συμφεροντα ειναι συγκρουομενα.Ακομα και στην ακραια περιπτωση που μια επιχειρηση παει για φουντο το συμφερον εργοδοτη και εργαζομενου μπορει να μην ειναι το ιδιο.Αφου ο ενας με κεφαλαιο που εχει στην ακρη μπορει να κανει κατι αλλο που θα του ειναι κερδοφορο ενω ο δευτερος το πολυ πολυ να μπει στον ΟΑΕΔ(Στην καλυτερη). Οι αγωνες εδω και 2-3 αιωνες δεν γινονται για συναισθηματισμους.
Παράθεση από: Kiratzoharris στις 29/11/11, 14:32ΠαράθεσηΣτο μυαλο σου ο ο εργοδοτης και ο εργαζομενος κινουνται βαση συναισθηματων στο μυαλο μου βαση συμφεροντων.Λάθος! Στο μυαλό μου, εργαζόμενος και εργοδότης ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να κινούνται βάσει συναισθημάτων αλλα και συμφερόντων, πάνω στη λογική του: "το συμφέρον του άλλου είναι ΚΑΙ δικό μου"Ποσα χρονια προσπαθεια για να φανει οτι το συμφερον αυτων των 2 ειναι το ιδιο.Ποσες φορες μαλιστα εχει χρησιμοποιηθει το χαρτι του εθνους για να αποδειχτει οτι το συμφερον ειναι κοινο.Δυστυχως οι επιστημες μιλανε και λενε οτι τα συμφεροντα ειναι συγκρουομενα.Ακομα και στην ακραια περιπτωση που μια επιχειρηση παει για φουντο το συμφερον εργοδοτη και εργαζομενου μπορει να μην ειναι το ιδιο.Αφου ο ενας με κεφαλαιο που εχει στην ακρη μπορει να κανει κατι αλλο που θα του ειναι κερδοφορο ενω ο δευτερος το πολυ πολυ να μπει στον ΟΑΕΔ(Στην καλυτερη). Οι αγωνες εδω και 2-3 αιωνες δεν γινονται για συναισθηματισμους.Επί τη βάσει της απλής κοινής λογικής δεν θα μπορούσαν να κινούνται? Δεν παίζει ε? Επαναστατικό ε?Συμφωνώντας με τον Ymirling, επιβεβαιώνω ότι και οι δύο κινείστε σ' ένα φαντασιωτικό επίπεδο. Ο Κιράτζος φαντασιώνεται μια ανάπτυξη χωρίς επενδύσεις, πιθανολογώ υπό την επίδραση της πρότασης κάποιων για την παιδεία: "Εφόσον δεν μπορούμε να έχουμε καλή παιδεία για όλους να μην έχουμε καθόλου παιδεία" η οποία μεταφράζεται στα εργασιακά :"Εφόσον δεν μπορούμε να έχουμε εργασία για όλους να είναι όλοι άνεργοι"!Ε λοιπόν αγαπητοί μου, αυτά τα πράγματα δεν γίνονται στον δεδομένο κόσμο. Πρέπει να κατανοήσετε ότι είσθε σε καθεστώς δουλείας, και ότι η δουλεία αυτή εκπορεύεται από τους εαυτούς σας. Οπότε ή επαναστατείται εναντίον του εαυτού σας, των προκαταλήψεών σας και των στερεοτύπων σας, ή κάθεστε στ' αυγά σας και ευχαριστείτε τον εαυτό σας που δεν φτάσατε σε τριτοκοσμικού τύπου διαβίωση (ακόμα). Απλά είναι τα πράγματα!
Ξεκίνησε από Βραζίλης Νέα και όχι μόνο
Ξεκίνησε από bartatilas « 1 2 » Βιβλίο Εντυπώσεων
Ξεκίνησε από Stergios Kourou Δικοί μας στίχοι και ποιήματα
Ξεκίνησε από Holyshock Χορδές, πένες, αξεσουάρ
Ξεκίνησε από JACKSONMAN « 1 2 » Εφέ
Ξεκίνησε από elrich « 1 2 3 » Εφέ
Ξεκίνησε από Johnkokk Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από Xtasy Κιθάρα - Μάρκες και τύποι
Ξεκίνησε από diji grampsas Δικοί μας στίχοι και ποιήματα