Αποστολέας Θέμα: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή  (Αναγνώστηκε 16560 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #25 στις: 06/08/13, 18:15 »
Αλήθεια, στην HD500 ποιος είναι ο αγαπημένος σου "ενισχυτής"?
Ίσως αυτό να βοηθήσει στην επιλογή σου, αλλά και στον προσανατολισμό των προτάσεων που γίνονται.

Kosthrash, πού καλό το σκεπτικό σου αν και το είχα κι εγώ υπόψη μου. Αφ'ότου, λοιπόν κατέβασα το τελευταίο patch, αν και στην αρχή με ξένισε καθώς μου φάνηκε "δύσκολος" και - "χωρίς να συγχωρεί λάθη" - ενισχυτής, τολμώ να πω ότι έχω ερωτευτεί τον Soldano Solo. Έχω δημιουργ΄ξσει από τους πιο σφιχτούς και δεμένους ήχους που έχω ακούσει ακόμη κι από επαγγελματικές δουλειές καλλιτεχνών. Τρομερά μεσαία, δεμένα μπάσσα, αν και για να μη συγχέονται αργότερα στις μίξεις δεν τα έχω πολύ υψηλά, και πολύ ωραίες αρμονικές. Βέβαια, όταν είδα τιμή για τον Solo, με έπιασαν τα υπαρξιακά μου... Μιλάμε για πάνω από 3500 ευρώ. Κοίταξα και για τον Ηοτ Rod, όμως κι εκείνος κοστολογείται πάνω από 2000. Και δεν ξέρω αν με καλύπτει, αν κι απ'ότι άκουσα στο ΥΤ, πιο πολύ από τον Avenger, μου άρεσε ο Hot Rod. Γνωρίζω ότι ο 5150 είχε σχεδιαστεί βάσει του Solo, αν δεν κάνω λάθος. Όμως όπως και να το κάνουμε, δεν είναι το ίδιο... Όσον αφορά τους λοιπούς ενισχυτές της HD500, ο JCM800, είναι ο κλάσσικός Marshall ορόσημο, που όμως δε με εκφράζει ικανοποιητικά, ο Fireball, αρκετά καλός με ήχο που καταλαβαίνεις από χιλιόμετρα ότι ακούς ENGL, που όμως πιστεύω ότι θάβεται στην πραγωγή, λόγω έλλειψης μεσαίων (απορώ πώς κάνουν παραγωγή οι Nevermore, αν και ο Loomis χρησιμοποιεί τον Savage, αλλά και πάλι υπάρχουν φορές που μου διαφεύγουν νότες του που δεν τις ακούς. Και όχι δεν οφείλεται στο υπερηχητικό του παίξιμο κι ας παίζει πεντακάθαρα). Ο Mesa έχει δυνατότητες αρκετές, αλλά δεν έχω καταφέρει να βγάλω τέτοιον ήχο όπως με τον Soldano.
 Έχεις κάτι να προσθέσεις πάνω σε αυτά που ανέφερα? Πολύ σωστή η παρατήρησή σου όμως! Και παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις τόσο σύντομες και χρήσιμες απαντήσεις σας. Συγνώμη αν σας πρήζω, αλλά έχω βοηθηθεί πολύ μέσα από αυτό το φόρουμ!  :)

Να και κάτι που δε γνώριζα! Είχα την εντύπωση ότι ήταν μια ζωή με Rectifier.....

To Κill' em All είναι Marshall hot rodded, τώρα τι ακριβώς θα σε γελάσω. Αλλά χρησιμοποιεί πολύ πράμα, εσχάτως κι ένα custom made Fortin.

Marshall???? Σοβαρά??? Πάντως ήξερα ότι τις τελευταίες δεκαετίες ήταν συνεχώς με Mesa. Γενικώς όμως οι Metallica, αν και μπαντάρα και ηχάρα, δεν είναι από τις top επιλογές μου ως ήχος που θέλω να επιτύχω. Βλέπεις, επειδή το να παίζω διασκευές ή για την πλάκα (αν και πάντα διασκεδάζεις όταν παίζεις) είναι δευτερευούσης σημασίας για μένα, αλλά επικεντρώνομαι στη δημιουργία δικού μου ήχου, λόγω δικών μου συνθέσεων, είναι λίγο πιο πολύπλοκο το πράγμα από το να επιλέξω όπως πολύ σωστα αναφέρθηκε έναν Rectifier και να καλύψω αυτόματα το μισό Metal ήχο. Και πάλι συγνώμη για το πρήξιμο αλλά ελπίζω να καταλαβαίνετε! :P

Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1322
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #26 στις: 06/08/13, 18:54 »
απ' όλα εχει ο μπαχτσες ;D


Metallica James Hetfield rack and guitars

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #27 στις: 06/08/13, 19:26 »
Καλά αν με έλεγαν Hetfield κι είχα κι εγώ τα λεφτά του κι εγώ θα είχα αυτά κι άλλα τόσα!!!!!  ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος Μητσάκος

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1818
  • Φύλο: Άντρας
  • Κιθαρίστας της κακιάς ώρας...
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #28 στις: 06/08/13, 19:29 »
...επικεντρώνομαι στη δημιουργία δικού μου ήχου, λόγω δικών μου συνθέσεων, είναι λίγο πιο πολύπλοκο το πράγμα από το να επιλέξω όπως πολύ σωστα αναφέρθηκε έναν Rectifier και να καλύψω αυτόματα το μισό Metal ήχο...

Μα δε σου μιλάω για διασκευές... :P

Σου λέω ότι είναι "can't go wrong" περιπτώσεις μέταλ ενισχυτών. Πήρα το 6505+ γιατί λατρεύω τη χροιά του, αυτά που γράφω (τρομάρα μου) είναι από heavy rock μέχρι "σουηδικό" death. Για το πρώτο χρειάστηκα πετάλι με λιγότερο μέταλ gain, για το δεύτερο δε χορταίνω τον ήχο του, ωστόσο σπίτι μια στο τόσο πλέον το χρησιμοποιώ. Να σου πω την αλήθεια, αν δεν προβλέπεται live σύντομα, δε βλέπω πρακτικό λόγο αγοράς ενισχυτή. Και για live δηλαδή, το HD500 σε βγάζει πανεύκολα με ηχάρα.
If music be the food of love, play on,
Give me excess of it; that surfeiting,
The appetite may sicken, and so die...

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #29 στις: 06/08/13, 20:39 »
...επικεντρώνομαι στη δημιουργία δικού μου ήχου, λόγω δικών μου συνθέσεων, είναι λίγο πιο πολύπλοκο το πράγμα από το να επιλέξω όπως πολύ σωστα αναφέρθηκε έναν Rectifier και να καλύψω αυτόματα το μισό Metal ήχο...

Μα δε σου μιλάω για διασκευές... :P

Σου λέω ότι είναι "can't go wrong" περιπτώσεις μέταλ ενισχυτών. Πήρα το 6505+ γιατί λατρεύω τη χροιά του, αυτά που γράφω (τρομάρα μου) είναι από heavy rock μέχρι "σουηδικό" death. Για το πρώτο χρειάστηκα πετάλι με λιγότερο μέταλ gain, για το δεύτερο δε χορταίνω τον ήχο του, ωστόσο σπίτι μια στο τόσο πλέον το χρησιμοποιώ. Να σου πω την αλήθεια, αν δεν προβλέπεται live σύντομα, δε βλέπω πρακτικό λόγο αγοράς ενισχυτή. Και για live δηλαδή, το HD500 σε βγάζει πανεύκολα με ηχάρα.

Ναι καταλαβαίνω τι εννοείς... Και δεν έχεις άδικο. Τόσες και τόσες δισκάρες έχουν ηχογραφηθεί με αυτούς (5150 και 6505) π.χ. Whoracle, όλα τα Machine Head albums, τα περισσότερα The Haunted κλπ. Όσο για την πεταλιέρα δε γίνεται να έχω παράπονο, μιας κι είναι και η πρώτη μου, αλλά δυστυχώς δεν είχα και tube amp μέχρι και τώρα. Γνωρίζω όμως τα περισσότερα πράγματα που πρέπει να προσέξω (έχω λιώσει στο διάβασμα τα τελευταία 2.5 χρόνια εδώ μέσα. Οπότε γνωρίζω αρκετά πράγματα που χρήζουν προσοχής, όπως π.χ. ξέρω ότι 100 Watt είναι υπερβολικά πολλά για τη χρήση στο σπίτι. Αν όμως έρθει η ώρα ηχογράφησης και ίσως live δε θα τρέχω να αγοράζω άλλον ενισχυτή τότε. Και στο κάτω - κάτω κακά τα ψέμματα, αφού θα μένω και σε μονοκατοικία στην εξοχή ας βγάλω και το γούστο μου με την αγορά ενός ενισχυτή που θα μου αρέσει. Δε θα είναι μία από τις κλασσικές περιπτώσεις που θα παίζεται μόνο σε "εντάσεις δωματίου". Οι προοπτικές για πιο σοβαρή χρήση υπάρχουν. Αλλά τι να κάνω που οι drummers είναι είδος υπό εξαφάνιση (και μιλάω για drummers που να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις τέτοιων τραγουδιών, προφανώς)???

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #30 στις: 07/08/13, 08:04 »
τολμώ να πω ότι έχω ερωτευτεί τον Soldano Solo. Έχω δημιουργ΄ξσει από τους πιο σφιχτούς και δεμένους ήχους που έχω ακούσει ακόμη κι από επαγγελματικές δουλειές καλλιτεχνών. Τρομερά μεσαία, δεμένα μπάσσα, αν και για να μη συγχέονται αργότερα στις μίξεις δεν τα έχω πολύ υψηλά, και πολύ ωραίες αρμονικές. Βέβαια, όταν είδα τιμή για τον Solo, με έπιασαν τα υπαρξιακά μου... Μιλάμε για πάνω από 3500 ευρώ. Κοίταξα και για τον Ηοτ Rod, όμως κι εκείνος κοστολογείται πάνω από 2000.


Σε αυτή την περίπτωση μην παραλείψεις να τσεκάρεις και τους πολύ οικονομικότερους Jet City, οι οποίοι είναι designed by Soldano (όπως αναφέρουν και στο site τους):

http://www.jetcityamplification.com/heads/

και τα ρέστα... για διακοπές  ;D :beer

Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση... ανταλλάσεις την Pod HD500 σου με τον Peavey 6505 Plus 112 Combo του Mits@kou!!!  :D (αφού "ψήνεστε" ντε ;D ) (πλάκα κάνω, έτσι? ;) )


Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #31 στις: 07/08/13, 15:06 »
Σωστος ο kosthrash.

Ενα δυο σημεια.

Ο hetfield χρησιμοποιει και diezel αλλα ποτε μονο αυτους. Σχεδον καθολου rectifier στα μεγαλα shows αλλα σπανιως στα club (metallica...σπανιως club) τον triple rectifier αν θυμαμαι.

Γενικα χρησιμοποιει εν ταχει:

Στο στουντιο οτιδηποτε βαζεις κιθαρα και βγαζει ηχο υπο τον ηλιο  :) .

Συνηθως mesa mark, triaxis, strategy, 2:90, marshall DSL, 800 jose mod style, πολλους αλλους, vox, magnatone, πολλα track με τον krankestein. Σχεδον καθολου 5150 παρεμπιπτοντως (μονο μια φορα στα presidio recordings. Δεν ευδοκιμησαν και ολας εκεινα). Δεν του ταιριαζει κιολα αν το σκεφτεις...χαλαρος (και μεγαλος σε ογκο ως αποτελεσμα ενισχυτης). Ο hetfield ειναι σα να σου τραβαει μικρα χαστουκια ακριβειας πριν σε στειλει σπιτι για μελετη! Παλια studio preamp, quad preamp! Mark IV ως...preamp. Wizard στο garage.inc και line6 flextone για το hammett! Τωρα και fortin prototype (randall πλεον βασισμενο στον bones 6καναλο της fortin amplification).

Live ομως, το τελευταιο rig του ειναι μοναδικο σε εκτελεση. Ουτε με axe-fx γινεται!

Mesa triaxis x II για τα βρωμικα (mark IIC+ και red lead (δεν θυμαμαι αν ειναι το παλιο recto με phat mod η οχι η το mark III mode (το καλυτερο κατα τη γνωμη μου οσο ειχα το triaxis) με custom eq της mesa (κατα βαση το graphic απο studio preamp κτλ) αντι για το (ψιλο-πολυ χειροτερο) dynamic voice που εχει το triaxis.

Αλλα δυο triaxis για τα καθαρα!!!

Ταιζει τους 2:90.

Ταυτοχρονα ταιζει και diezel VH4. To τριτο καναλι (modern JCM 800 hi gain style compressed). Κανενα απο τα αλλα.

Ταυτοχρονα ταιζει και roland JC-120 (αν βαριεται απλα το amp model απο το pod pro!!! το παλιο της line6, που το χρησιμοποιει και για effects παρακαλω.)

Ο καθαρος ηχος ειναι JC-120 με triaxis ενω ο βρωμικος ρυθμικος mark IIC+ lead 2 yellow mode απο το triaxis με diezel VH4 τριτο καναλι.

Αυτα ταιζουν 2 4x12 (καποια στιγμη wizard παντα με V30) τις οποιες εχει τοποθετημενες κατω απο τη σκηνη σε μεταλλικα πολυ μεγαλα iso boxes. Και σα να μη φτανει αυτο, εχει 8 μικροφωνα σε συγκεκριμενες θεσεις με phase cancelling και ολο αυτο το δινει στο meyers sound array (πολυ εντυπωσιακο, δειτε το στο youtube!).

Α ναι, για τους σνομπαριες: behringer multigate pro noise gate.

Του hammett ειναι παρομοια τα πραγματα, με mesa rectifier Και το randall 3 chanell sig παλια (βασισμενο σε ολους ιστορικα τους ηχους των metallica) και το νεο fortin-randall 6 channel πλεον.

Και το μονο σιγουρο, danithe dawg. Και το ιδιο rig να παρεις αλλιως θα ακουστεις. Και καλο και κακο αυτο.

Οι 6505 βασιζονται προενισχυτικα και μονο στον SLO. Διαφορετικος τελικος, μετασχηματιστες. Πολυ χειροτερης ποιοτητας υλοποιηση. Ισως αυτο τους δινει και τον πιο lo-fi μανιασμενο πριονωτο ηχο. Ο προενισχυτης ομως εχει δυο-τρεις βασικες διαφορες που τον κανουν αρκετα διαφορετικο ενισχυτη. Τα ιδια και για τον rectifier vs SLO.

Πρωτα απο ολα ο 5150/6505 ειναι plate driven tonestack ενισχυτης. Κατευθειαν εχεις πολυ πιο μπουκωμενο, πυκνο, σφικτο και σα γροθια ηχο, πολυ πιο εστιασμενο στα μεσαια απο ο,τι με cathode follower driven tonestack-σα το SLO και το rectifier.

Ακομη και ετσι η loop ειναι εντελως διαφορετικη και μερος του ηχου του SLO. Δεν ειναι ετσι ουτε στο 5150 ουτε στο Rectifier. Ο soldano θελει την PI καθαρη σε μεγαλο βαθμο. Οι αλλοι δυο μπορουν να τις σκισουν τα πεταλα εκει που εχουν τη loop. Ο soldano την εχει βαλει πριν το bass mid treble για να το αποφυγει αυτο. Ετσι καταδικαζει κατα τη γνωμη μου τον SLO, hot rod κτλ μαζι και τα jet city στους χειροτερους με loop ενισχυτες. Αλλα βγαζει αυτο που θελει. Και δημιουργει παραμορφωση εσωτερικα απο το return gain stage της loop. Αυτο το μιμουνται ομως και ολοι οι modern high gain ενισχυτες μαζι και οι 6505-rectifier.

Ο rectifier εχει undersized μετασχηματιστες για να sag-αρει και για να μαγνητιζει πιο ευκολα. Ειναι αστειο να πληρωνεις ακριβα και να παιρνεις καλης ποιοτητας δε πολυ μικρους μετασχηματιστες, αλλα ειναι μερος του σχεδιου και χαρακτηριστικα αυτου. Του 5150 ειναι γαιδουρια!!!

Ολα αυτα τους διαφοροποιουν αρκετα. SLO μπορειτε να βρειτε αν το πατε σοβαρα στου ζαχου στη Θεσσαλονικη, φοβερος ανθρωπος και επαγγελματιας.

Παρεμπιπτοντως επι εποχης X3 το SLO 100 ηταν και το δικο μου αγαπημενο amp model. Επαιξα live με αυτο σε 120ρη brunetti τελικο με EL34 και δυο καμπινες. Μια χαρα τα πηγε. Σκεψου αφου εχεις ηδη το HD 500 μηπως απλα αγορασεις ενα tube τελικο η και ενα τρανζιστορ υψηλης ποιοτητας και μετα λιγα πραγματα θα σε ποιανουν σε ευελιξια και ηχο σε ολες τις εντασεις...με μια καλη καμπινα θα παιξεις τελεια live απο μπαρακι σε γηπεδο με κανα 100ρη τελικο.

Εγω ισως αυτο θα εκανα. Η πηγη αναβαθμιζεται αλλωστε. Αργοτερα αλλο pod, axe-fx. Ισως digitech. Κανενας κανονικος preamp με το pod επισης θα σου δωσουν και τα δυο (modelling και αναλογικο ηχο) ταυτοχρονα. Γιατι οχι κατι απο AMT...

Α ναι, αν δεν θελεις loop (μπαινει μετα) και εχεις μερος να τον σκας, μια ζωη την εχουμε. Ψαξε παντου για fryette deliverance 60.
« Τελευταία τροποποίηση: 08/08/13, 19:50 από Απόλλων »

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #32 στις: 08/08/13, 01:25 »
WOW! Data overload!  ;D :P


Κατ'αρχάς, σε ευχαριστώ πολύ φίλε Tech21Man! Κατά δεύτερον, θα στείλω μια εισηγητική επιστολή στο management του κυρίου Hetfield να απολυθεί ο παρών roadie/sound man και να σε προσλάβουν αβλεπί. Πιστεύω ότι κατέχεις τον εξοπλισμό του καλύτερα κι απ'τον ίδιο!

Εν συνεχεία, υπήρχαν κάποιοι όροι που ανέφερες που δεν τους γνώριζα, ή δεν τους είχα δώσει ιδιαίτερη σημασία, αλλά κατάλαβα τι θέλεις να πεις. Κακή ('η μάλλον, ιδιότροπη) συνεργασία του SLO με FX εν συγκρίσει με τους 5150 και Rectifier. Και στοχεύει διαφορετικά το κάθε μηχάνημα, κάτι στο οποίο θα συμφωνήσω. Αλλιώς γιατί να είναι και διαφορετικά μηχανήματα?

Παρεμπιπτοντως επι εποχης X3 το SLO 100 ηταν και το δικο μου αγαπημενο amp model. Επαιξα live με αυτο σε 120ρη brunetti τελικο με EL34 και δυο καμπινες. Μια χαρα τα πηγε. Σκεψου αφου εχεις ηδη το HD 500 μηπως απλα αγορασεις ενα tube τελικο η και ενα τρανζιστορ υψηλης ποιοτητας και μετα λιγα πραγματα θα σε ποιανουν σε ευελιξια και ηχο σε ολες τις εντασεις...με μια καλη καμπινα θα παιξεις τελεια live απο μπαρακι σε γηπεδο με κανα 100ρη τελικο.


Εγω ισως αυτο θα εκανα. Η πηγη αναβαθμιζεται αλλωστε. Αργοτερα αλλο pod, axe-fx. Ισως digitech. Κανενας κανονικος preamp με το pod επισης θα σου δωσουν και τα δυο (modelling και αναλογικο ηχο) ταυτοχρονα. Γιατι οχι κατι απο AMT...


Α ναι, αν δεν θελεις loop (μπαινει μετα) και εχεις μερος να τον σκας, μια ζωη την εχουμε. Ψαξε παντου για fryette deliverance 60.


Αρκετά σωστή κι εύστοχη η παρατήρησή σου. Δεν έχεις άδικο. Βέβαια θα μου λείπει και λίγο αυτό που λέμε "the real thing"... είναι και λίγο θέμα βίτσιου αυτό, αλλά δε νομίζω να είμαι ο μόνος εδώ μέσα. Η αλήθεια είναι πως, από άποψη επιλογών, σίγουρα θα είναι πιο πρακτική η χρήση της HD500. Από την άλλη ας είχα το οπλοστάσιο του Jezus ή του Ανδριανού και θα θυσίαζα την ευκολία του POD. Όμως σίγουρα και πιο πρακτική αλλά και πιο οικονομική η λύση που προτείνεις. Ερώτηση: όταν λέμε μόνο τελικό τι ακριβώς εννοούμε? Καταλαβαίνω ότι θα του λείπουν οι προενισχυτικές λάμπες (το οποίο κομμάτι ανήκει στον preamp) και ότι όταν λέμε ενισχυτής π.χ. 5150 εννοούμε ΚΑΙ τα δύο τμήματα μαζί, αλλά ηχητικά τι ακριβώς προσφέρει ο τελικός?

Πολύ μου άρεσε ο deliverance 60 και ομολογώ πως δεν τον είχα ακούσει! Και καλή τιμή! 2 θέματα όμως: φτωχή συμβατότητα με FX στο loop, και το κυριότερο....μονοκάναλος. Και απ'ότι διάβασα δεν μπορεί να προσφέρει αρκετά καθαρά... από την άλλη ούτε ο 5150 μπορεί... ;D ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #33 στις: 08/08/13, 12:08 »
Ας το αποσαφηνισουμε λοιπον λιγακι παραπανω. Το HD 500 ειναι και το ιδιο προενισχυτης. Ο 5150 ειναι ολοκληρωμενος, ναι στην ερωτηση σου εχει και προενισχυτη και τελικο.

Τελικος, αν κοιταξεις γυμνους ενισχυτες ειναι το τμημα με τις μεγαλες λαμπες. Σε αυτες ανηκει μια απο τις μικρες (τις 12ax7) επισης, δεν συμμετεχει στον προενισχυτη. Λειπει δηλαδη το bass mid treble, καναλια, κτλ. Εκει βρισκονται κυκλωματικα αν χρησιμοποιουνται pressence ressonance, effects loop (οχι στα soldano, jet city εκτος του 22h και marshall silver jubilee!) και ισως master volume!

Σε λαμπατους προενισχυτες λοιπον, ανηκουν, χοντρικα τα τμηματα με τις μικρες λαμπες. Για high gain καταστασεις, χρειαζεσαι το λιγοτερο 2 (ολες αυτες οι λαμπιτσες ειναι ουτως η αλλως "διπλες" δλδ δυο λαμπες σε ενα γυαλινο τμημα). Φευγοντας απο τα τεχνικα στον προενισχυτης κανεις tone shaping με το bass mid treble και ο,τι εχει κοτσαρει ο καθε κατασκευαστης (τιποτε δεν αποκλειει και τρανζιστορ και λαμπα οπως κανει η blackstar η η hughes and kettner, η mesa boogie (με το graphic eq) κοκ). Ταυτοχρονα  διαχωριζονται τα καναλια και ειναι ικανος να δωσει "κερδος" (gain) στο σημα το οποιο προσεξε, μιλαμε οτι το δυναμωνει, δεν το παραμορφωνει. Ωστοσο με το να σκας τη μια λαμπα πανω στην αλλη (παλι χοντρικα) παιρνεις και παραμορφωση.

Τελικα τι παιρνεις? Ενα σημα απο καθαρο μεχρι ΓΖΖΖΖΖΖΖ (πραγματικα! ακου προενισχυτη σε ακουστικα) το οποιο δεν ειναι ικανο να οδηγησει τα μεγαφωνα (κοινως δεν εχει αρκετη ισχυ). Αυτο το σημα το ταιζεις στον τελικο (τις μεγαλες λαμπες) και μεσω μετασχηματιστη αυτες πλεον δινουν το σημα με ισχυ στα μεγαφωνα. Αναλογα τον τυπο της λαμπας των επιλογων στο κυκλωμα την υλοποιηση σε υλικα και τα watt (οσο πιο λιγα τοσο πιο ευκολα "συμμετεχει" στην παραμορφωση εστω του ηχου ο τελικος αλλα βεβαια τοσο λιγοτερο ελεγχει μπασσα κτλ, συμπιεζει το σημα και αλλα που μπορει να ειναι θεμιτα μπορει και οχι) εχεις και διαφορετικο αποτελεσμα. Πολυ συχνα οι διαφορες ειναι μικροτερες απο ο,τι περιμενεις.

Τωρα απο εκει και επειτα, το θεμα προενισχυση δεν χρειαζεται να ειναι λαμπατο απαραιτητα η τρανζιστορατο. Μπορει να ειναι και ψηφιακο. Εκει παιζει παιχνιδι το pod σου με τροπο που απλα δεν μπορουν οι λαμπατοι προενισχυτες. Ειναι το θεμα ευελιξια.

Καθε λαμπατος προενισχυτης (και κατα επεκταση ενισχυτης) ειναι επι της ουσιας ενας ενισχυμενος μονοκαναλος. Ακουγεται περιεργο, αλλα και ο VH4 ακομη, αυτο ειναι. Δηλαδη οι λαμπιτσες του (οι διπλες 12ax7) χρησιμοποιουνται  στα καναλια σταδιακα. Το βρωμικο του κυκλωματικα, χρησιμοποιει μερος του καθαρου καναλιου.

Με απλα λογια. Θες καθαρο? Μια λαμπα (που λεει ο λογος).
Θες βρωμικο? 2 λαμπες (1 του καθαρου+1, απο το ιδιο input). Για πιο μερακληδες, ξεχωριστα ρυθμιστικα bass mid treble. Επειδη αυτα ταιζονται απο λαμπες, παρε και αλλη λαμπα.
Θες τρια καναλια? Παρε και αλλη λαμπα για extra παραμορφωση, ποτενσιομετρο για ξεχωριστη ενταση και ισως ξεχωριστα bass mid treble (ανα καναλι, η μοιραζονται κιολα. Ο soldano ακομη και στον decatone μοιραζει bass mid treble μεταξυ τριων καναλιων για να κρατησει την ιδιοτροπια που ελεγα. Αντε ρυθμισε τα ολα να ειναι ισορροπημενα).

Θα δεις ενισχυτες με πολλα καναλια αλλα ο κανονας ειναι συνηθως οτι, το ενα ειναι κυκλωματικη επεκταση του αλλου. Ως αποτελεσμα επηρεαζεται και το ηχητικο μερος για το καθε "καναλι". Εμφαση στο High gain? Συνηθως εχεις επηρεασει και το στησιμο του καθαρου καναλιου (και τον τελικο). Εμφαση σε crunch, καθαρα και vintage χαλαροτητα? Οκ, αλλα μετα τα πραγματα επηρεαζουν το πολυ γκαζι.
Αν ριξεις μια ματια στον carvin preamp [size=78%]https://www.google.gr/?gws_rd=cr#bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&fp=bb02e819afab240&q=carvin+preamp+quad+x[/size] θα δεις οτι ξαφνικα εχει...8 λαμπιτσες ενω οι συνηθισμενοι ενισχυτες εχουν 3...ακομη και για τρελο hi gain (η 4η ειναι για τον τελικο και η 5η για το reverb στους περισσοτερους αν δεις τις προδιαγραφες. 3 προενισχυτικες).  Αυτος ναι, ειναι διαχωρισμενος προενισχυτης στα καναλια σε μεγαλο βαθμο. Αλλα ειναι υπερπολυπλοκος και καλα ειναι να μη ψαχνεις να βρεις τι χαλασε η πια λαμπα μικροφωνιζει μια-μια!

Ολα αυτα σε γενικες γραμμες. Δεν σημαινει οτι ενας καλος "πολυκαναλος" λαμπατος δεν μπορει να εχει καθαρα που να ενθουσιαζουν, συνηθως ομως, δεν ειναι τα vintage fender καθαρα που αρεσουν σε ολους και το αντιθετο.

Το pod σου ομως δεν εχει τετοιους περιορισμους. Και εχει και τα effects με τροπο που δεν σε νοιαζει για το θεμα loop, αντιστασεις, οχι ταιριαζει, οχι ρουφαει ηχο, οχι το ενα οχι το αλλο. Πατας ενα κουμπι και αλλαζεις εντελως χαρακτηρα προενισχυτικα.

Σε σχεση με το real thing, οκ για μενα δεν ειναι ακριβως το ιδιο, αλλα ειναι μια χαρα. Ακομη θυμαμαι πως περιεγραφε ενας πολυ γνωστος ελληνας κιθαριστας οτι το triaxis σε A/B με το axe-fx κερδιζει αλλα το axe-fx (mk I) ειναι τοσο κοντα που δεν σε νοιαζει κιολα...

Επισης θα σου κανω data overload με αλλο ενα τροπο. Πες οτι εχεις ενα μονοκαναλο, ενισχυτη, τερας, που εξολοθρευει στο high gain, βγαζει και ωραιο lead ηχο και εχει σακατεψει τα καθαρα (η εν παση περιπτωσει τα καθαρα του δεν βγαινουν καλα οταν το εχεις στησει στις ρυθμισεις για τον χαμο που θες!). Για ποιο χτυπαει η καμπανα? Πες για το 5150! Ε ξερεις ποσοι ειναι αυτοι πο εχουν παρει ενα pod HD 500 και εχουν (γιατι το pod δινει αυτη τη δυνατοτητα) και τον ηχο του 5150 στον τελικο και οποιοδηποτε fender amp model απο το pod? Και τρελλαινουν κοσμο οταν βλεπουν το 5150 να βγαζει καθαρα, πολυ ομορφα, που απλα συνηθως δεν υπαρχουν σε αυτο και ξαφνικα με το πατημα ενος κουμπιου, μπαμ ξανα το γνωστο hi gain σφυροκοπημα...
« Τελευταία τροποποίηση: 08/08/13, 19:51 από Απόλλων »

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #34 στις: 08/08/13, 12:10 »
Για να το καταλαβεις δες πως βαζει recto και fender amp models σε μονοκαναλο marshall με Loop ο τυπος εδω
Digitech RP1000
Αν παλι εισαι εντελως πιουριστας και δεν θελεις την 4 cable method που ειπα παραπανω (καντο ενα google η διαβασε το manual του pod) η οποια ψηφιοποιει εντελως τον ηχο του λαμπατου προενισχυτη, τιποτα δεν σε εμποδιζει να τρεξεις παραλληλα τον προενισχυτη του ενισχυτη (περνοντας σημα απο το effects send) και το Pod HD 500 (το line out) και να τα αλλαζεις με ενα A/B κουτι πριν τον τελικο. Τα ταιζεις και τα δυο συνεχως με ενα buffer που βγαζει δυο εξοδους (δλδ δυο σηματα απο την κιθαρα σου) και εισαι αρχηγος.Το εχω κανει στον peavey XXX μου (αλλο εκπληκτικο υποτιμημμενο μηχανημα ακου ηχο που βγαζει ενας εδω! https://dl.dropboxusercontent.com/u/1160146/newsong1-01.mp3Εχω τρελλαθει, αν και ο ιδιος λεει οτι δεν καταφερε ποτε να το ξαναποιασει. Κριμα.)Το κολπο με την παραλληλια δουλευει τελεια και σου δινει ολον τον ηχο του ενισχυτη, αναλογικο, και ταυτοχρονα ο,τι καθαρο θελω απο το multi effect (zoom g3) η lead ηχους με εφφε κτλ, χωρις να αγγιζεται ο ρυθμικος ηχος του ενισχυτη απο τιποτε ψηφιακο. Μπορεις να το κανεις και στον deliverance. Σε οποιονδηποτε μονοκαναλο...Χρειαζεσαι μια καλη σειριακη loop ομως, με παραλληλες δε δουλευει. Εχω πουλησει ενισχυτη και για αυτο (γιατι δε βολευε η loop στο live).Παντα εξαρταται τι θες να πετυχεις. Μια ζωη την εχουμε, παρε το μηχανημα που πραγματικα σε φτιαχνει με τον ηχο του. Και ας ειναι ενας ηχος. Και ασε το κοστος. Ποσοι απο diezel και σουξου μουξου ξαναγυρισαν στους ταπεινους φτηνους (λεμε τωρα) peavey γιατι απλα, τον βγαζουν τον ηχο για καφριλα. Οσο για τα ψηφιακα μπλιμπλικια, ειναι τελεια απο την αποψη οτι σου λυνουν τα χερια και ποδια στο live εχουν και την ποικιλια για να μη βαριεσαι με μονο ενα ηχο οσο καλος και αν ειναι αυτος και απλα τα προσθετεις στο συστημα σου και τελειωσε. Παιζουν και χαμηλα. Ε τι αλλο να ζητησει κανεις!

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #35 στις: 08/08/13, 14:10 »
Οκ, σοβαρά τώρα εσείς οι πιο παλιοί, δεν του έχετε φτιάξει αυτού του ανθρώπου (Tech21man) μια προτομή ακόμη εδώ μέσα? Τα έχω "εντυπωσιαστεί", "βοηθηθεί" και "μορφωθεί" δεν ξέρω αν φτάνουν για να με περιγράψουν! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ! Έμαθα πολλά! Οπότε....focus στο μηχάνημα που μου δίνει τον ήχο που γουστάρω τρελά και ό,τι υπόλοιπο από την HD500...! Μια χαρά μου ακούγεται! Και πάλι ευχαριστώ! Υπομονή και μελέτη τώρα, μέχρι να καταλήξω!

Σχετικά με τις hesu δυστυχώς δε βρέθηκε κανείς που να τις έχει δουλέψει ε? Βάσει εμπειρίας σας, θέλετε να αναφέρει κάποιος/ ο καθένας ένα top 5 καμπινών (βάσει των προαναφερθέντων δεδομένων φυσικά π.χ. στυλ)? 0:)

Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1322
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #36 στις: 08/08/13, 17:28 »
δες και τον marshall jvm205h που εχει και midi....κανει θαυματα σε συνδιασμο με 4cm με πολυεφε...
☆ Glenn DeLaune ☆ Marshall JVM 205H 4 Cable Method Demo - Line6 M5 - Boss GT-10



απο μονος του ο ενισχυτης εχει πολυπλευρο χαρακτηρα και παιζει ανετα μεταλ. Και με το midi πραγματικα αλλαζεις τα παντα με ενα πατημα στο HD ;)

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #37 στις: 08/08/13, 18:24 »
Τον JVM στα 50 watt τον ειχα αρκετο καιρο δανεικο απο ενα φιλο μαζι με μια εξαιρετικη les paul που του ταιριαζε απιστευτα.  Δυστυχως τον ειχα σε combo. To μεγαφωνο του combo εκοβε πριμα και ηταν 97ρι σε ευαισθησια. Αυτο εδωσε την ικανοτητα να τον πιεσω πιο ευκολα και εκει απογοητευτηκα λιγακι. Δυστυχως ομως δεν ειχα την ευκαιρια σε live η με μια καλη καμπινα.

Ο ενισχυτης ειναι οκ, αλλα σε δυναμικη αισθηση μου φανηκε επιπεδος απο τα καθαρα μεχρι τα αρκετα crunch. Φυσικα και πηγαινε σε high gain modern scoop metal καταστασεις και εκει δεν περιμενεις touch sensitivity. Το χειροτερο μου φανηκε οτι για marshall οσο τον πιεζες τοσο κομπρεσσαριζε και σκληραινε ο ηχος. Αυτο ομως εδινε το πλεονεκτημα οτι δεν χρειαζοταν υπερβολικη πιεση-το αντιθετο- για να παιξει καλα, δηλαδη παιζεις πολυ ανετα σε χαμηλοτερες εντασεις ειτε μπαντας ειτε σπιτιου.

Τρελλες δυνατοτητες switching.

Δε συμφωνω με τον σχεδιαστη του στο input stage, θα το ηθελα 1 mohm αντι για 470kohm, αλλα δε βαριεσαι. Ο τελικος επισης και απο τον ιδιο παροτι "πιστος στον JCM 800" εχει χαρακτηριστει πιο σφικτος και περναει και τον ηχο απο ενα mosfet κυκλωμα για το ressonance control στον τελικο, για τον ελεγχο των χαμηλων. Μοντερνα προσεγγιση δηλαδη. Εμενα προσωπικα δεν μαρεσε. Ο φιλος μου ειχε κανει ολες τις γνωστες μοντες αλλα τον εδωσε τελικα για να δοκιμασει και αλλα. Δε μου φαινεται τυχαιο οτι ο satriani στον δικο του JVM signature ειχε ως πρωτο μελημα να ανοιξει τον ηχο. Παντως νομιζω οτι το XXX μου τον σκοτωνει σε ολα...μα ολα. Ισως οχι στα καθαρα. Δυστυχως ακομη και σε rock crunch εστω και με 6L6.

Πιστευω οτι ο 100ρης με μια καλη καμπινα δεν θα ειχε αυτα τα θεματα και θα πιεζοταν πολυ λιγοτερο. Παντως τους helloween που ειδα προσφατα live με JVM ο ηχος τους ειχε αυτα τα χαρακτηριστικα που δεν μαρεσαν στον 50ρη αλλα εκοβε πολυ καλα.

Στο υπερ του οτι εχει δυο loops μια παραλληλη και μια serial!!!

Τον 5153 (τον EVH) τον σκεφτηκε κανενας? Στα 50 και στα 100 watt εχει τρελλανει αρκετο κοσμο. Παρεμπιπτοντως ενας που εχει και τον randall diavlo (τη νεα σειρα απο fortin) προτιμα randall στα μισα λεφτα για high gain. 5150 για τα υπολοιπα?!
« Τελευταία τροποποίηση: 08/08/13, 19:52 από Απόλλων »

Αποσυνδεδεμένος vaig3

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #38 στις: 08/08/13, 21:27 »
Στο pod τι καμπινα χρησιμοποιεις;Αναλογα ποια σου αρεσει περισσοτερο, επιλεγεις αγορα.Δεν ειναι τοσο μακρια η προσομοιωση απο την πραγματικοτητα!
Suhr Modern
Ibanez k7 2001
Fender stratocaster USA 2009
Epiphone Les Paul custom 2000
Aria Pro II explorer 1993
AxeFX ultra/Bugera G5/EVH 5150 LBXii

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #39 στις: 09/08/13, 02:16 »

Τον 5153 (τον EVH) τον σκεφτηκε κανενας? Στα 50 και στα 100 watt εχει τρελλανει αρκετο κοσμο. Παρεμπιπτοντως ενας που εχει και τον randall diavlo (τη νεα σειρα απο fortin) προτιμα randall στα μισα λεφτα για high gain. 5150 για τα υπολοιπα?!



Ναι, φίλε μου, τον έχω σκεφτεί και δεν αποκλείεται, αλλά τη μία που τον ακούω κάπος μου αρέσει, και την άλλη δεν μου αρέσει. Πράγμα που με κάνει να μην ξέρω τι να πιστέψω: ή ότι στη μία περίπτωση ο ήχος περνάει από διάφορες επεξεργασίες και αυτό που ακούω στο βίντεο καμία μα καμία σχέση δε θα έχει με το αποτέλεσμα που θα ακούσω αν τον πάρω, ή στη δεύτερη περίπτωση ο χάλια ήχος που ακούω έχει να κάνει με το ότι ο "παρουσιαστής"/δοκιμαστής δεν έχει ιδέα στο να βγάζει ήχους! Έχω ακούσει καλά λόγια γι αυτόν από αρκετό κόσμο και η τιμή συμφέρουσα (αν και η 100watt έκδοση προσφέρει και κάποια πράγματα παραπάνω αν δεν κάνω λάθος?), αλλά από την άλλη εδώ μέσα άκουσα ότι έχει θέματα συμβατότητας με καμπίνα (ελπίζω να μην πέταξα κοτσάνα, φαντάζομαι ότι εννοήθηκε, ότι μόνο με συγκεκριμένες καμπίνες θα ακούγεται ωραίος ο ήχος κι όχι ότι δε θα παίζει γενικά, καθώς αυτό εξαρτάται από τα Ωhms.

Όσον αφορά τον Marshall, πείτε με περίεργο, αλλά δεν τους πολυσυμπαθώ. Ίσως και να είμαι προκατειλημμένος... Βέβαια, δεν είναι τυχαίο θα μου πείτε που τόσες μπάντες τους επιλέγουν σταθερά τόσα χρόνια....

Στο pod τι καμπινα χρησιμοποιεις;Αναλογα ποια σου αρεσει περισσοτερο, επιλεγεις αγορα.Δεν ειναι τοσο μακρια η προσομοιωση απο την πραγματικοτητα!


Χμμμ καλή ερώτηση φίλε vaig3... Η απάντηση φυσικά είναι "ανάλογα με τον ενισχυτή που χρησιμοποιώ κάθε φορά", αλλά με τον SLO επιλέγω την 412 Britt T75, η οποία υποθέτω πως είναι 412 Marshall με τα Celestion τα 75άρια.... Άρα η αναζήτηση μου προτείνεις να κινηθεί προς τα Marshall συγκεκριμένα ή προς καμπίνες που φορούν 75άρια γενικότερα?

Συγχώνευση μηνυμάτων: 09/08/13, 18:23
Χμμμμ... λεπτά μετά την τελευταία μου απάντηση παρακολούθησα το παρακάτω βίντεο.... σίγουρα πάω για τα Τ75.... Ωστόσο η τελευταία ερώτηση που έθεσα παραμένει...

Celestion V30 Vs. G12T75 Speaker tester (METAL!!)


« Τελευταία τροποποίηση: 09/08/13, 18:23 από ((Korgy)) »

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #40 στις: 09/08/13, 08:14 »
Τον EVH 5150 III στον είχα προτείνει και εγώ στην αρχή του θέματος, όμως αφού προτιμάς την προσομοίωση Soldano στο Pod HD500 σου, είμαι 99% σίγουρος  ;D ότι θα σου αρέσει είτε ο Jet city JCA22H ή ο 50ρης JCA50H (Πάντα με τις matched καμπίνες τους). Οπότε αν ψάχνεις ενισχυτή βάσει χροιάς στο βρώμικο κανάλι, προσπάθησε να τους ακούσεις (νομίζω τον έχει ο modfori  απ'οτι είδα σε άλλο "κοντινό"  ;) thread).

http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_jca22h_guitar_head.htm
http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_24s.htm
http://www.thomann.de/gr/jet_city_amplification_jca50h.htm

Τώρα αν τους έχεις αποκλείσει λόγω του effects loop όπως προειπώθηκε, τότε οκ. Πάντως για μεταλ μια χαρά θα κάνεις τη δουλειά σου με οποιοδήποτε ενισχυτή έχει αναφερθεί έως τώρα. Και μην παραλείπεις να ρίχνεις και καμιά ματια στα μεταχειρισμένα στις αγγελίες - πολλές ευκαιρίες καλοκαιριάτικα  ;) .
Σου εύχομαι καλές ακροάσεις  και καλές αγορές!

edit: Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι - πέρα από τα "χέρια" και το είδος του εξοπλισμού που έχει ένας μουσικός - το "ζουμί" στο προσωπικό tone βρίσκεται ΚΑΙ στις ρυθμίσεις που θα επιλέξει να κάνει στον εξοπλισμό του, αναλόγως και το παίξιμό του (δηλαδή στο πόσο έχει ψάξει και "ξεζουμίσει" τον εξοπλισμό του από πλευράς setup και συμπεριφορών) - άλλος ένας λόγος που δεν εμπιστεύομαι ως αντιπροσωπευτικές τις παρουσιάσεις ενισχυτών & λοιπού μουσικού εξοπλισμού στο Γιουτιουμπ  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: 09/08/13, 08:53 από Kosthrash »
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #41 στις: 09/08/13, 12:49 »
Παρεμπιπτοντως ο ola englund μολις ανεβασε ενα πολυ ωραιο βιντεο με τον 5153 50 watt!

Αποσυνδεδεμένος Kosthrash

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1589
  • Φύλο: Άντρας
  • Guitarholic
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #42 στις: 09/08/13, 13:42 »
Ιδού άλλος ένας ελαφρύς lunchbox amp με "balls" (και made in Germany) : Engl Ironball 20W (για να σε προβληματίσω άλλο λίγο στην επιλογή σου  ;) ;D )

http://www.englamps.de/index.php?id=36&tx_ddfproducts_pi1[uid]=122&iPhoneBypass=1
http://www.thomann.de/gr/engl_ironball_head_20.htm

Απλά αυτός κάνει ΚΑΙ για χρήση σε δωμάτιο (λόγω του powersoak & της εξόδου για ακουστικά!!!) ΚΑΙ για πρόβες.
Life is too short for bad tone

Αποσυνδεδεμένος modfori

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1866
  • less gain .. more grain!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #43 στις: 09/08/13, 15:41 »
(νομίζω τον έχει ο modfori  απ'οτι είδα σε άλλο "κοντινό"  ;) thread).

ισχύει ;)
όπως επίσης ισχύει οτι τον διαθέτει κ για δοκιμή για όποιον ενδιαφέρεται ;)
Life is a lot like Blues,
it's Best when you Improvise!

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #44 στις: 10/08/13, 11:13 »
Παρεμπιπτοντως υπαρχουν αρκετες οχι τοσο γνωστες μαρκες που ειναι ...θανατερες σε ηχο και χαρακτηριστικα χωρις η τιμη να ξεφευγει, ειδικα αν μιλαμε για ευρωπαικες. Αναλυτικοτερα:

Αν σου αρεσουν οι annihilator (αν δεν σου αρεσουν γραψε καπου 50 φορες οτι κανεις λαθος για εξιλεωση και ακου επι 2 μηνες ολα τα αλμπουμ) στις πιο μοντερνες εποχες θα δεις οτι χρησιμοποιουσε laboga. Πολωνεζικη μαρκα, δεν ειναι αγνωστη. Θα ελεγε κανεις οτι εστιαζει στο high gain. Ψαξε τον mr hector. Αυτον χρησιμοποιουσε ο waters (τωρα hughes and kettner coreblade, ακριβος). Επισης τον μικροτερο τους ενισχυτη, με EL84 εχει ενα video στο youtube, πολυ old school metal ο ηχος, πολυ μου αρεσε!

Dv mark.  Η γνωστη "markbass" για τους 4χορδους. Αυτη η μαρκα οσο παει και ανεβαινει. Δεν ειναι φτηνη, αλλα μια και ρωτησες για καμπινες, ψαξε τα video του ola englund, παρα πολλα ειναι με την 4x12 τους, μεταξυ αυτων και εκεινο που μου αρεσε με τον deliverance 60. Αυτοι φτιαχνουν με βαση και το βαρος. Οταν υπαρχουν καμπινες 1x12 με βαρος 15-20 κιλα, 2x12 με βαρος 20-30 kgr και 4x12 με βαρος εως 40 βαλε κιλα, αυτη η oversized 4x12 ζυγιζει η 19 η 21 kgr? Με 2 χερουλια, μεταφερεται πιο ευκολα απο τους περισσοτερους ενισχυτες αρκει να ...μπορεις να την αγκαλιασεις. Ο συνκιθαριστας μου εχει μια marshall AVT 4x12 η οποια ειναι το αντιθετο, ειναι μικροτερη απο τις περισσοτερες 4x12 αλλα ειναι ελαφρια, 23-24 kgr και χωραει μεχρι και ορθια στο αυτοκινητο του αν βγαλεις την εταζερα. Εκεινη την παιρνω και μονος μου, ποσο μαλλον την dvmark.

Ο νεος triple 6 της εταιρειας δεν ειναι φτηνος (1300?) αλλα εχει φοβερα χαρακτηριστικα επανω, KT88 τελικες (ιδανικες για μεταλ), τρια καναλια με αυτονομο pressence (ετσι επρεπε να ειναι---φωναζω στους τεμπελχαναδες μαζικους κατασκευαστες), bias settings πισω (!) για να αλλαξεις το χαρακτηρα του ενισχυτη, midi, διακοπτη που τον κανει  ιδιο με τον bad boy (τον πιο rock της εταιρειας), θυμιζει καλο δερματοδετο βιβλιο σε κατασκευη (πανεμορφος), στεκεται ορθιος και ζυγιζει ...κατω απο 10 κιλα.  Κοινως θυμιζει ducati οταν τα αλλα θυμιζουν VW το πολυ...καλα πλαστικα στο ταμπλο αλλα πλαστικα χα χα. Σε ηχο ειναι ωραιος, δες και το englund τρελο demo.

Brunetti. Αυτην την εταιρεια, τι να πω...Ο ιδιος συνκιθαριστας ειχε ενα τελικο brunetti silver bullet 2x60 με EL34. Με αυτο και τις καμπινες της εταιρειας επαιζε το triaxis και το JMP-1 live. Οταν του ειπα γιατι οχι τον 2:90 που ειναι το φυσικο ταιρι του triaxis μου λεει, οτι τον boogie ειχε και ενας φιλος του αλλα ειχε και φιλιες με τον τσελιο στη θεσσαλονικη κοκ (παλιες εποχες) οποτε δοκιμασε εκει τον brunetti και...τον πηρε. Τον καλυτερο ηχο high gain εως τωρα τον πετυχα με triaxis και αυτον τον τελικο...Διαφανος, τρισιαστατος, hi-fi και απιστευτα μουσικος ηχος τελειος για κιθαρα, ταυτοχρονα...Τον επαιξα και με αλλους προενισχυτες και με ψηφιακα. Το πως αυτη η μαρκα παραμενει οχι και τοσο γνωστη, δεν το ξερω. Υπεροχη κατασκευη, υπεροχος ηχος. Αμα δεις για ποσο φευγουν μεταχειρισμενα ιταλια θα κλαψεις.

Δες αυτο το site.

http://www.mercatinomusicale.com/ann/search.asp?kw=brunetti+silver+bullet&rp=&ct=&mc=&vt=&st=&p1=&p2=&rg=&pv=&pc=&sg=&pn=&ob=prezzo

Αμα ξερεις ιταλικα καλως, αλλιως google translate στα αγγλικα. Αν μπορει καποιος να στειλει απο εκει, ...250 ευρω τιμη. Και τοτε (αρκετα πριν το ευρω) εκανε 400000 και παραπανω. Καινουριος εχει κοντα 700 σημερα και θα τον εβαζα χωρις δισταγμο κοντρα σε ο,τιδηποτε. Ενα τετοιο και το HD και μια καλη καμπινα θα ηταν ταμαμ. Εχω κανει live με το X3, αυτον και τις δυο καμπινες brunetti. Με το solo 100 μοντελλο κιολας...Καρμα.

Απο τοτε που γνωρισα αυτη τη μαρκα, ενδιαφερθηκα και πηρα τελικα τον brunetti mc2, εναν απο αυτους που κυκλοφορουν στις αγγελιες επι καιρο. Εξαιρετικος, το καθαρο σε χτυπαει στο στηθος, το crunch με ενα boost μπροστα ειναι ο αλλος κορυφαιος ηχος που εχω ακουσει ποτε και το lead καναλι, ειναι σα να πηρα εκεινο το mode απο το triaxis που μου αρεσε και να το εκανα ακομη πιο γεματο, λιγο πιο χαλαρο, πιο ...ποιοτικο. Ο ενισχυτης παρεμπιπτοντως εχει απιστευτες δυναμικες και δεν κρυβει λαθη. Ειναι το μοναδικο μηχανημα που στο crunch οταν μπουσταρεις απο μπροστα ανεβαινει και η ενταση. Απιστευτο input stage. Σε οποιοδηποτε αλλο μηχανημα παιρνεις γκαζι και κομπρεσσαρει ο ηχος χωρις να ανεβει η ενταση...για αυτο και οσοι για να παιξουν σολο με μονοκαναλους την πατανε οταν βαζουν πεταλακι απο μπροστα. Στο brunetti στο crunch γινεται. Ισως ο πιο δυναμικος ενισχυτης που εχω παιξει.

Αν ξερεις τους periphery ο bulb (mischa mansor) επαιζε αρκετα με brunetti, τον XL-R evo που ειναι η εξελιξη σε κεφαλη και χαρακτηριστικα του mc2. Γκαζι εχει απειρο, μπορεις να παιξεις brutal, djent και αλλα. Και παλι ομως, για αγριεμενο ηχο, παλι θα σκεφτομουν να παρω και ενα 5150. To brunetti ειναι σαν fusion ηχος που σε μαγευει παρα σα πριονι. Πιο πολυ bogner στυλ παρα machine head. Ωστοσο, στο crunch καναλι με το boost παιρνει κεφαλια. Ενα τετοιο κεφαλι ερχεται και με 700 μεταχειρισμενο απο Ιταλια. Τελος η κατασκευη του ειναι απιστευτη με μικρες ανοχες και πιο ποιοτικα υλικα και απο ο,τι ειχα σε mesa boogie. Η εταιρεια επισης δινει εμφαση στο χαμηλο βαρος σα τη dv mark.

Αν θες να δεις πως ακουγεται live, δεν μπορω να σου δωσω καλο δειγμα αλλα εχω καποια τραγουδια απο το live που καναμε τελευταια στο youtube. Ο αλλος κιθαριστας παιζει με marshall lead mosfet 100, marshall AVT 4x12 (ναι αυτος με το triaxis και ενα σκασμο τωρα παιζει με τρανζιστορ! Σκοτωνει ο παλιος αυτος marshall boostαρισμενος) και boss GT-8. Εγω με τον mc2 και αλλη μια καμπινα απο κατω και το zoom g3 για εφφε.

evoL gr mr crowley live stayros

Εδω ειναι το mr crowley, ειμαι ο...αριστερα με την μπλε yamaha. Ναι και τη spider-man μπλουζα.

Δες διαφορα στο σολο ηχο σε σχεση με το seek and destroy, χωρις να εχω πειραξει τιποτα στις ρυθμισεις. Απλα ανταποκρινεται στο παιξιμο μου. Γλυκυτερος στο ενα, πιο δαγκωτος στο αλλο.

Seek & Destroy cover live evoL stayros

Sabbath bloody sabbath. Εδω στο τελος που παει πιο heavy ακουγονται ολα σφικτα και τακτοποιημενα.

evoL gr Sabbath Bloody Sabbath cover live stayros

Ο ηχος ειναι απο αναλογικη παλια καμερα σε long play mode, οχι οτι καλυτερο αλλα τα κομπρεσσαρισε και ακουγονται ολα. Επανω στη σκηνη ηταν ολα πιο απλωμενα και πολυ μεγαλυτερα απο ο,τι ακουγονται εδω ενω εξω δεν εβγαιναν πολυ καλα απο ο,τι μας ειπαν,...οι κιθαρες ηταν πολυ ψηλα!!! (και δεν πειραξα τιποτα στην κονσολα χα χα πραγματικα σας λεω!).
« Τελευταία τροποποίηση: 10/08/13, 11:48 από Απόλλων »

Αποσυνδεδεμένος vaig3

  • Παλιός
  • ****
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #45 στις: 10/08/13, 12:07 »
Δεν θα ξαναεγραφα αλλα χτες το βραδυ ακουσα πως ενα pod hd 500?400?300? δεν ξερω ακριβως, ακουστηκε το ιδιο καλα με 1 triaxis+2x50 mesa τελικο+ mesa recto 2x12 καμπινα + Gforce για εφε.
Τα συγκροτηματα ηταν τα 9mm (pod)και 1 τοπικο οι Μανιφεστο(mesa boogie) που παιζουν παρομοια μουσικη.Και οι 2 κιθαριστες ειναι φοβεροι(ο 1 φιλος καλος) οποτε ο τονος των χεριων τους ειναι αρκετα καλος.
To pod ηταν direct στο PA και το mesa boogie setup me sm 57 se stereo.Sorry αν ακουστω καπως αλλα το pod ισως ακουγονταν και καλυτερα, πιο οργανικο, καθολου ψηφιακο.Δεν το πιστευα οταν το ακουσα.
Πραγματικα εγω σταματαω να ψαχνω τελικο,καμπινα για το axefx μου και στα Live direct για να εχω τον ηχο μου.
Για εμενα ο μυθος της λαμπας πεθανε οριστικα σημερα!!!!
Suhr Modern
Ibanez k7 2001
Fender stratocaster USA 2009
Epiphone Les Paul custom 2000
Aria Pro II explorer 1993
AxeFX ultra/Bugera G5/EVH 5150 LBXii

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #46 στις: 10/08/13, 18:13 »
To DI σε live ηταν παντα θελκτικο, το οτι μπορει να παιζεις με φοβερο μηχανημα, δε σημαινει οτι θα βγει ο ηχος καλος απο το PA. Ωστοσο ο,τι κανεις το κανεις για χαβαλει. Για DI καταστασεις τη δευτερη εξοδο απο το axe-fx σου καλο θα ηταν να τη δωσεις σε ενα δικο σου μονιτορ, ασχετο απο το μαγαζι. Ετσι αν θες παραπανω ενταση αντι να ανεβασεις ατπο το axe-fx και να αναγκασεις τον ηχοληπτη να σε κατεβασει, ανεβαζεις απο το αυτοενισχυομενο σου και τελειωσε η δουλεια!

Αποσυνδεδεμένος DaniTheDawg

  • Επισκέπτης
  • **
  • Μηνύματα: 56
  • Φύλο: Άντρας
  • WHATAAAAAA!!!!
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #47 στις: 11/08/13, 00:58 »
Tech21man, ποοοοοολύυυυυυ ωαραία και τα Brunetti και τα DV MARK που άκουσα... Δεν τα είχα υπόψη μου! Πωπω...

Αν σου αρεσουν οι annihilator (αν δεν σου αρεσουν γραψε καπου 50 φορες οτι κανεις λαθος για εξιλεωση και ακου επι 2 μηνες ολα τα αλμπουμ) στις πιο μοντερνες εποχες θα δεις οτι χρησιμοποιουσε laboga. Πολωνεζικη μαρκα, δεν ειναι αγνωστη. Θα ελεγε κανεις οτι εστιαζει στο high gain. Ψαξε τον mr hector. Αυτον χρησιμοποιουσε ο waters (τωρα hughes and kettner coreblade, ακριβος). Επισης τον μικροτερο τους ενισχυτη, με EL84 εχει ενα video στο youtube, πολυ old school metal ο ηχος, πολυ μου αρεσε!



Αν είναι δυνατόν metalhead που σέβεται τον εαυτό του να μην του αρέσουν οι annihilator!!! Θα πέσει φωτιά να μας κάψει. Πολύ υποτιμημένη μπάντα δυστυχώς. Και είναι όλη η πορεία της ενθουσιώδης. Τόσο τα παλιά όσο και τα καινούρια. Παρεμπιπτόντως, μου άρεσε πάρα πολύ και ο Laboga. Τον είχα υποτιμήσει λίγο είναι η αλήθεια, αλλά τώρα που τον ξανάκουσα...

Φίλε Vaig, χαίρομαι που το ακούω αυτό και μαθαίνω ότι παρουσιάζει τέτοια αποτελέσματα η πεταλιέρα μου. Πρέπει να ρίξω πολύ ψάξιμο ακόμα πάνω της! ;D  Πάντως όσον αφορά την οργανικότητα του ήχου που ανέφερες, εξ'ου και το όνομα της σειράς "HD" (High Definition), γιατί η εταιρεία κατάφερε να βγάλει πολύ πιστά τους ήχους συγκεκριμένων ενισχυτών. Κι επίσης ας μην ξεχνάμε και το άλλο: Το θεωρώ λογικό μια υψηλής πιστότητας πεταλιέρα σε PA να ακουστεί καλύτερα ή πιο "ολοκληρωμένα" σε ένα live απ'ότι ίσως ένας ενισχυτής που ο ήχος του πιάνεται πρώτα από μικρόφωνο και εν συνεχεία σε μονάδα αναπαραγωγής. Είναι πιθανό να υπάρχουν απώλειες ήχου (εννοώ συχνοτήτων) για ποικίλους λόγους, όπως: όχι το μικρόφωνο δεν ήταν όσο κοντά/ μακρυά έπρεπε, ή ήταν on-axis και δεν έπιανε πολλές μεσαίες κ.ο.κ. Ένα μηχάνημα όπως η πεταλιέρα που συνδέεται απ'ευθείας με καλώδιο, δίνει το 100% αυτού που έχει να προσφέρει, ανάλογα με το πώς έχει ρυθμιστεί.
Ελπίζω να μη λέω βλακείες καθ'ότι οι γνώσεις μου είναι πολύ περιορισμένες σε σχέση με άλλους γκουρού (και δεν το λέω καθόλου ειρωνικά, τους θαυμάζω για τις γνώσεις τους) του φόρουμ και η εμπειρία μου σε live είναι ενδεχομένως μηδενική, απλώς σαν μηχανικός και βάσει κοινής λογικής μου φαίνεται πολύ λογικό. Να σημειωθεί ότι αναφέρομαι μόνο για live  καταστάσεις κι όχι για studio όπου υπάρχουν όλες οι "ανέσεις".

Tech21man, τώρα δηλαδή με την Brunetti είσαι? κατά την άποψη σου αυτή η Brunetti θα μου ταίριαζε καλύτερα? Κάποια άποψη για την XL REVO Limited που την πήρε το μάτι μου? Στο ΥΤ που κοίταξα δε βρήκα κανά βίντεο της μεταλλοπροκοπής! ;D  Πολύ πιθανή λύση (και φθηνή) πάντως αυτή. Απλώς αν καταλήξω εκεί στο μέλλον μπορεί να πάρω και άλλον(-ους!) ενισχυτή για να βγάλω και το άχτι του να τον "βλέπω" και να τον χαίρομαι. Βtw, δυστυχώς ακόμη δεν έχω Axe-fx... :'(  Θεωρητικά όμως το σκεπτικό σου για το αυτοενισχυόμενο έχει πολύ καλή λογική!

Αποσυνδεδεμένος tech21man

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 866
    • Προφίλ
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #48 στις: 12/08/13, 10:03 »
Ναι στα live που σου εβαλα πιο πανω με το mc2 και extension καμπινα παιζω. Αναλογως παιζω και με το XXX για old school ισως ειναι και καλυτερα. Παρεμπιπτοντως η brunetti σα φιρμα ...την ψαχνουν πιο πολυ fusionαδες και session players, ωστοσο υπαρχουν και καποιες death μπαντες που χρησιμοποιουσαν με πολυ καλα αποτελεσματα. Το XL-R (σημαινει extra lead) ειναι ισως ο,τι πιο κοντινο σε 5150 στυλ βρωμιας εχει η εταιρεια συμφωνα με μερικους στο sevenstrig.org (καφρο-μερος επιτελους!!!) αλλα παντα πιο σφικτο, πιο ωμο και οχι τοσο buzzy (που εμενα μαρεσει ομως στο μεταλ ηχο που και που!). Επισης πωλουνταν μια XXX peavey κεφαλη 100 watt στη Θεσσαλονικη καποια στιγμη. Ειναι υπερβολικα υποτιμημενα. Και με παζαρι κανα 600ρι θα σου εδινε τρια καναλια ενω ολα τα XXX παιζουν πολυ ανετα χαμηλα...απλα βαζεις τον τελικο στο medium η στο tight και εισαι ετοιμος. Αν γουσταρεις gary holt και exodus εισαι ακριβως εκει. Το crunch στο XXX ειναι απιστευτο επισης.








Εχεις σκεφτει τρανζιστορ λυση?


Πωλουνταν επι καιρο η εδω η στο noiz, στα 6-700 ευρω σετ randall T2 και της δικιας του "4x12" που ειναι κατα βαση 2x12 και 1x15 και φαινεται να παιρνει αριστες κριτικες. Ειχα δοκιμασει λιγο τον V2 με marshall 1960 με T75 και δεν μου αρεσε για να πω την αληθεια αλλα η συκεκριμενη καμπινα, αφενος δεν τη συμπαθησα ποτε (παροτι ειναι η πιο κοινη 4x12 στον...πλανητη, η συγκεκριμενη-συγκεκριμενη ομως μου φαινοταν υπερ λεπτη σε ηχο, θολη και με σκληρα πριμα. Στην πυρα! Ωστοσο το σετακι, απορω γιατι τοσο δυσκινητο, και ξεχωριστα να τα βγαζες αγγελια μετα...




Γενικα φαινεται πολυ καλο, τα live με το gus g ακουγονται...πεντακαθαρα. Το ταιριασμα με την καμπινα ειναι make or break...Πολλα τα παραδειγματα που ακουγονται οχι καλα πολυ ωραια μηχανακια ακομη και απο αλλες, κορυφαιες αλλα φτιαγμενες για κατι αλλο. Εκεινο το set ηταν ταιριασμενο.


Αν εχεις ορεξη για ebay καποια παλια randall RG ειναι κατα βαση ο signature ηχος των down για παραδειγμα. Διαφορετικο απο τον επισης υπερ επιθετικο ηχο των pantera.




Αποσυνδεδεμένος kkmspm (φλουτσ)

  • Εδώ είναι το σπίτι μου
  • *****
  • Μηνύματα: 1322
    • Προφίλ
    • Black Body Radiation
Απ: Hesu καμπίνες + Επιλογή Ενισχυτή
« Απάντηση #49 στις: 12/08/13, 13:32 »
και αυτο το μαραφετι πρεπει να ειναι πολυ δυνατο!
http://smart.noiz.gr/details.php?id=129565
και σε πολυ καλη τιμη πιστευω.....(δεν εχω σχεση με τον πωλητη)
« Τελευταία τροποποίηση: 12/08/13, 13:35 από kkmspm »

 

Σχετικά θέματα

  Τίτλος / Ξεκίνησε από Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
16 Απαντήσεις
8081 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/12/03, 16:42
από emilio
14 Απαντήσεις
6673 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 30/01/05, 16:23
από JANICK GERS
25 Απαντήσεις
23351 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 08/06/07, 13:15
από ScullShot
10 Απαντήσεις
4905 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 04/08/08, 17:05
από Ibanezακιας
14 Απαντήσεις
5725 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 28/06/09, 21:32
από Απόλλων
19 Απαντήσεις
7191 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 22/12/09, 00:19
από Jezus
76 Απαντήσεις
25616 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 13/07/10, 19:30
από Μητσάκος
9 Απαντήσεις
4253 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 25/02/10, 00:47
από Jezus
11 Απαντήσεις
5071 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 16/04/10, 01:42
από Jezus
7 Απαντήσεις
2865 Εμφανίσεις
Τελευταίο μήνυμα 14/01/12, 11:10
από michalis1983