Johnie θεωρεις boutique την PRS? Πλεον υποτιθεται οτι τα κανει ολα εργοστασιο και μαλιστα ο λογος που δεν εβλεπες εβενο στην ταστιερα ηταν οτι δεν υπηρχε μηχανημα να πρεσαρει τα ταστα, χωρις να σπασει την ταστιερα. Τελος παντων.
Θα συμφωνησω μαζι σου, για ενα εντελως διαφορετικο λογο.
Η τιμη του εκαστοτε προιοντος πρεπει να αντανακλα και ολιγον υλικο επανω.
Δηλαδη:
1) Προφανως ενα flame καπακι (οχι veneer) θα προσεθετε κοστος. Π.χ. +200 (full flame ΟΧΙ veneer (το οποιο βλεπεις και σε epiphone με αριστα αποτελεσματα που λεει ο λογος)...
2) Προφανως binding και επανω στα ταστα θα προσεθετε κοστος...
3) Προφανως νιτρα και καλα φινιρισματα θα προσεθεταν κοστος.
4) Προφανως, original floyd και οχι gotoh θα προσεθετε εστω καποιο κοστος. Τωρα για τους μαγνητες, φιλαρακι (γενικα μιλωντας) θες δε θες δεν ειναι και απο ελεφαντοδοντο. Μη σου πω οτι πιστευω οτι θα τους εχει κανει και προπαραγγελια σε καμια κινεζικη εταιρεια και βαζει σταμπα επανω (περισσοτερα σε τετοιου ειδους κολπα πιο κατω.)
Προφανως λοιπον!, ολα αυτα λιγο η πολυ θα ανεβασουν την τιμη σε ενα στανταρτ οργανο οπου και αν φτιαχνεται. Το αν τα θελει η οχι ο αγοραστης ειναι αλλο θεμα. Το γεγονος ειναι οτι η suhr rasmus ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ παιδια. Δειχνει φτηνιαρικια κιθαρα, δε διαφωνω οτι μπορει για καποιον να ειναι η ιδανικη, να εχει τον τελειο λαιμο κτλ. Αλλα μολις βλεπω τη φωτο με το λαιμο, σατινενιο, αφινιριστο και χρωμα που ανετα βαφω στη γειτονια, πραγματικα πιστευω οτι ο ορος αρπαχτη (οχι απο το προιον αυτο καθε αυτο αλλα απο την τιμη του) αποκτα νεα εννοια! Πρωτοπορια λοιπον και φυσικα καθε αποψη δεκτη αλλα η δικια μου ειναι αυτη...
Παρτε και κατι πιο ψαγμενο σε κλεψιμο...: Μια απο τις αγαπημενες μου μελλοντικες κιθαρες φτιαχνεται στην κινα, αντι για ιαπωνια που δηλωνει, και τελος παει ιαπωνια για τελικο φινιρισμα κτλ...Καπως ετσι εφτασε η μεσης σειρας Edwards Les paul να εχει προδιαγραφες σχεδον gibson les paul custom στα...660 ευρω. Δεν αμφισβητω το τελικο προιον, και μαλιστα αρκετοι κανανε τεστ ακομη και με gibson custom και δεν την βρηκαν να υστερει, (υποψην οτι διαθετει seymour duncans)...Αλλα η esp δε το λεει και ειναι κριμα.
Ιδου η ιστορια
http://www.mylespaul.com/forums/other-les-pauls/43888-edwards-guitars-whole-story-more.htmlΙδου η κιθαρα στον ishibashi
http://www.ishibashi-webshop.jp/shop/g/g311437500/Νιτρο πανω σε πολυεστερα
(σα να λενε μηπως, αυτο βαλαμε πανω στην κινεζικη?)
Ξυλα για οποιον ενδιαφερεται, "σα της gibson" (μαονι πλατη 2 κομματια, σφενδαμο κανονικο καπακι κτλ).
Βαθυ τενοντα με εφαρμογη που δε θα πιστεψεις ποσο σφικτη ειναι (ΟΧΙ σα της gibson!!! Εδω χανει η αμερικανα!)
Mother of pearl παραδοσιακα Inlays, binding παντου κτλ.
17 η 18 μοιρες κλιση στο headstock (που δεν εχουν οι φτηνες απομιμησεις les paul καθως για να κανεις τετοιο λαιμο ενα κομματι θες χοντρο καδρονι και αντε να βγαλεις 2 λαιμους αντιθετα. Οι fender κοπιες ειναι ολες ενα κομματι ο λαιμος !!! αλλα απο εκει τις βγαζουν 5 ! ανα καδρονι και το headstock δεν εχει κλιση...).
Τωρα απο εκει και επειτα.
Ειναι κακη κιθαρα? Μαλλον οχι. Ειναι καλη για τα λεφτα της ακομη και made in china? Μαλλον ναι, (εχει και flame εφαρμογες με διαφανη χρωματα κτλ). Σιγουρα δεν δινει φτηνη αισθηση.
Η ESP κλεβει με το made in japan (που νομιζω δε το γραφει κιολα αν θυμαμαι καλα αλλα ενα σκετο japan) αλλα δινει ενα αριστο-πολυτελες οργανο στα 660 (ναι ξερω οτι θελει τελωνεια κτλ, παλι πιο φτηνη απο ρασμους θα ειναι...)
Μην αναφερουμε αλλες κανονικης κυκλοφοριας κιθαρες που απλα δε τσιγγουνευονται τιποτα!
Δικο μου συμπερασμα αν για καποιον αυτες οι κιθαρες δινουν καποιες αρετες που (Suhr?) που δε μπορει να μην τις εχει, κανενα προβλημα και ειναι τυχερος καθως θα τις αποκτησει πιο φτηνα απο μια οριτζιναλ!
Για μενα συμφωνω με τον jonhie Darko για εκεινο που τα αρπαζεις.