Σωστο, πολυ σωστο, υποτιθεται οτι εχουν μικροτερο μαγνητικο πεδιο και το σημα που λαμβανουν απο τις χορδες μετα ενισχυεται μεσω της ενσωματωμενης προενισχυσης που εχουν. Παρολα αυτα αν το υψος τους απο τις χορδες ειναι πολυ μικρο, δεν παυουν να εμποδιζουν τις χορδες απο το να παλλονται περισσοτερο... Χαμηλωνοντας λιγο το υψος τους, αφηνεις τις χορδες πιο ελευθερες... Φυσικα μπορει στη συγκεκριμενη περιπτωση να συμβαινει και το αντιθετο, να ειναι δλδ πολυ χαμηλα οι μαγνητες και να μην βγαζουν το "ενδεδειγμενο" output, το οποιο θα δινει πεισσοτερο καθαρο ηχο, αλλα πιθανων με λιγοτερο sustain... Το υψος των μαγνητων απο τις χορδες γενικα ειναι κατι πολυ σημαντικο που ομως παραβλεπεται απο αρκετα "μαστορια" που συνηθως απλα αλλαζουν χορδες, ρυθμιζουν την ταση της βεργας και φτιαχνουν το intonation και μετα σου λενε "της εκανα πληρες service"... Eνα καλο setup γινεται σε ολα τα μερη του οργανου, και τα ηλεκτρικα και το hardware και τα ταστα, τον λαιμο, τις χορδες κτλ. Απο προσωπικη εμπειρια ομως, οι περισσοτεροι ασχολουνται μονο με το intonation/βεργα και απλα ελεγχουν αν το βυσμα και τα pots, switches κανουν θορυβο ή οχι (και αν κανουν συνηθως απλα τα καθαριζουν με σπρεϊ). Μετα περνανε και ενα καθαριστικο με πανακι πανω απο την κιθαρα και σε χρεωνουν καμια 50αρα με το γνωστο "ηταν χαλια η κιθαρα, στην εκανα καινουρια"
Ενας σωστος μαστορας θα κατσει να μετρησει τους μαγνητες και θα τους τοποθετησει στην σωστη αποσταση και με την σωστη κλιση σε συνδυασμο παντα με το radius της ταστιερας και την ρυθμιση της γεφυρας. Ακομα κι αν ειναι flat το radius πχ, ο μαγνητης πρεπει να εχει αλλη αποσταση απο την μι καντινι σε σχεση με την μπασσα μι μιας και το παχος των χορδων ειναι διαφορετικο και αρα και η ακουστικη ενεργεια που βγαζουν αλλα και η αποσταση απο τον μαγνητη αλλαζει.