..........Κι ερχεται λοιπον ενα νομοσχεδιο (που δεν ειναι τελειο, αλλα τουλαχιστον ειναι μια αρχη!!) που προβλεπει:
1) Να δινεις 3 φορες ενα μαθημα κι αν δεν το περασεις να εχεις ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητησεις να εξεταστεις απο τριμελης επιτροπη και μαλιστα εξαιρουμενου του αρχικου εξεταστη!!
2) Να μπορεις να παρεις το πτυχιο σου σε 3,5 χρονια εαν εχεις τελειωσει ολα τα μαθηματα!!
3) Να δινει την δυνατοτητα στην καθε σχολη να μπορει να ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ με ιδιωτες ετσι ωστε μολις παρεις το πτυχιο σου ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ , να μπορεις να πιασεις δουλεια στην εκαστοτε εταιρεια που τυχον θα συνεργαζεται με τη σχολη σου......Και σκεψου (αν και αρκετοι το θεωρειτε κακο) , η εκαστοτε συνεργαζομενη εταιρεια μπορει να ζητησει απο την σχολη σου το να διδαχθεις το Χ μαθημα ετσι ωστε να εισαι πιο καταρτισμενος για το Χ επαγγελμα, αντι να κανεις κατι μαθηματα τα οποια σου ειναι αχρηστα εντελως και υπαρχουν στο προγραμμα σπουδων σου μονο και μονο επειδη αυτος που το διδασκει ειναι πολλα χρονια στην σχολη σου και εχει γινει και προισταμενος!!
4) Να υπαρχει καποιος ανθρωπος εκει μεσα ΕΙΔΙΚΟΣ που να ελεγχει τα ποσα λεφτα ξοδευτηκαν και που.......κι ετσι αντι η διοικηση της σχολης σου να αγοραζει καινουργια επιπλα για τα γραφεια της , να αγοραζει υπολογιστες , να εξοπλιζει εργαστηρια, κλπ
5) Να μπορει ο καθε φοιτητης να παρει ΑΤΟΚΟ δανειο που θα αρχισει να εξοφλει οταν βρει δουλεια πανω στο αντικειμενο που σπουδασε και μονη υποχρεωση να το εξοφλησει μεσα σε 15 χρονια!!!
6) Αξοιλογηση ολων των καθηγητων , του τροπου που κανουν μαθημα, τα ποσοστα επιτυχιας που εχουν οι μαθητες του και στον τροπο με τον οποιο ο ιδιος ο εκπαιδευτικος αξιολογει τους μαθητες του!!!
7) Αξιολογηση της καθε σχολης με σκοπο να δουν αν οντως ειναι ικανη να προσφερει αυτα που αναφερει στι καταστατικο της κι αν υπαρχουν τα προβλεπομενα μαθηματα, οι προβελπομενοι καθηγητες και οι προβλεπομενες υποδομες ετσι ωστε να επιτελεσει το εργο της!!
......Τελος, να πω οτι εμενα προσωπικα δεν με αγγιζει η ιδρυση Ιδιωτικων πανεπιστημιων, ειτε γινουν ειτε οχι, εγω δεν προκειται να παω, ουτε και να στειλω τα παιδια μου.....πρεπει καποια στιγμη να καταλαβετε οτι ακαδημαικη εκπαιδευση σημαινει : Προσωπικη εργασια και μελετη.
.....Κι αυτο μπορεις να το κανεις ειτε στο δημοσιο ειτε στο ιδωτικο.....μπορει στο ιδιωτικο να ειναι πιο γονιμες οι καταστασεις ετσι ωστε να ευδοκιμει ευκολοτερα μια προσωπικη μελετη.....δεν παυει ομως στο τελος, να μετραει τελικα μονο το ποσο πολυ εχεις μοχθησει για να γινεις καλος στην δουλεια σου, στην επιστημη σου στην τεχνη σου.....κι οταν θα βγεις στην αγορα εργασιας, κι ιδιως στον ιδωτικο τομεα που μετραει τελικα μονο το ποσο καλα ξερεις να κανεις κατι κι οχι το ποσα πτυχια εχεις, ουτε απο που τα πηρες....και μιλω εκ πειρας για το συγκεκριμενο πραγμα!!!
....Τι να σε κανει εσενα μια εταιρεια που πηρες το πτυχιο σου απο το καλυτερο πανεπιστημιο του κοσμου (ακομα κι αν λαδωσες για να το παρεις) αν δεν ξερεις να ξεχωρισεις την φαση απο τον ουδετερο? Για ποιο λογο να σε προσλαβει ενας εργοδοτης (που οπως πολυ σωστα τονισατε αρκετοι απο εσας) που κοιταει μονο το κερδος, αν δεν εισαι ικανος να του παραγεις κερδοφορα εργασια? Για να σε μοστραρει στους συναδελφους του και να λεει: "Κοιταξτε, οι δικοι μου υπαλληλοι ειναι αποφοιτοι των καλυτερων πανεπιστημιων?? "
....Μακραν νυχτωμενοι ειστε φιλοι μου οσοι νομιζετε οτι οι αποφοιτοι ιδωτικων, χαιρουν καλυτερης μεταχειρισης (τουλαχιστον στην Ελλαδα) στον ιδιωτικο τομεα...το μονο που μετραει ειναι αν εισαι ο καταλληλος για την δουλεια κι αυτο ειναι κατι που μπορει ο καθενας να το πετυχει μονος του,αν προσπαθησει , απο οποιδηποτε ιδρυμα κι αν του δινεται η ευκαιρια!! ......και μην ξεχνατε οι βιβλιοθηκες ειναι ανοιχτες για ολους, οποιος θελει να μαθει , μπορει!!!!!
Σορυ για την μακροσκελη μου τοποθετηση.....εγω 2 γραμμουλες ξεκινησα να γραψω!!
