Ναι, αλλά η βασική ιδέα της εκπαίδευσης, φίλε Garvin, είναι πως κατά τη διάρκεια της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, το άτομο πρέπει να λάβει συνολική μόρφωση, κι όχι απόλυτα στοχοθετημένη πάνω σε αυτό που θα επιλέξει να σπουδάσει (εάν καταφέρει να εισαχθεί εκεί, βεβαίως). Εάν στα 15 σταματήσει κάθε τριβή με μαθήματα γενικής παιδείας, καθώς και όσα σχετίζονται με γλωσσικά και ιστορικά θέματα, τότε πιθανολογώ πως περιορίζεται πέραν του δέοντος το γνωστικό εύρος των εκπαιδευομένων.
Άλλωστε, σε διαβεβαιώ πως δεν είναι και πολύ ευχάριστο, ή ελπιδοφόρο αν θέλεις, να διορθώνεις γραπτά φοιτητών ΑΕΙ, των οποίων η σύνταξη είναι σε επίπεδα παιδιών δημοτικού- σε σημεία φυσικά, όχι εν συνόλω (αλίμονο).
Κατ' επέκταση, φρονώ πως δεν πρέπει να εγκαταληφθεί στην ηλικία των 15/16 η απόπειρα μετάδοσης γνώσεων γενικής παιδείας...