Ομως ξαναλέω, δε μπορώ να πιστέψω ότι έχουμε τόσο μεγάλο πια ποσοστό δυσλεξίας ώστε να δικαιολογεί τα κατά καιρούς μαργαριτάρια που βλέπουν τα ταλαίπωρα μας ματάκια!
κ όμως Παρουλη εχουμε πολυ μεγαλα ποσοστά δυσλεξίας!!! δεν ειναι απαραιτητα κακο αυτο!!! εχει πολες ιδιατεροτητες η δυσλεξια!!! για παραδειγμα ενας δυσλεκτικος μπορει να κανει λαθος στην ορθογραφια, να ειναι σκραπας στην αναπτυξη εκθεσης, να μη μπορει να διαβασει ενα κειμενο χωρις να κανει ενα σαρδαμ... κ όμως στη φυσικη , χημεια , μαθηματικα να ειναι αστερι!!!
το ιδιο μπορει να συμβει κ αναποδα!!! εγω για παραδειγμα στα φιλολογικά τα πήγαινα τελεια, οτι ειχε σχεση με φιλολογικα, εκθεση, αναπτυξη κλπ κλπ ειμαι πολυ καλη!!! τα μαθηματικα όμως δε μπορω να τα αντιληφθώ, όπως επισης φυσικη, χημεια, μηχανικη... αντίθετα το μηχανικο σχεδιο που εχει τεχνικη αναλυση το κατανοω απόλυτα!!!

κ κατι ακομη που ειπώθηκε ποιο πανω κ με εκνευρίζει οταν καποιος μιλαει χωρις να ξερει κ χωρις να το εχει ψαξει!!! η δυσλεξια εχει ενα σωρο μορφες, δεν εχει να κανει μονο με τον αναγραμματισμο!!!
για παραδειγμα υπαρχει η
δυσορθογραφια:
αυτο θα πει πως γινονται ορθογραφικα λαθη ειτε λογω μπλοκαρισματος του εγκεφαλου έιτε λογω του οτι μπερδευει,όπως προειπε ο Παρης, τα φωνήεντα!!! δεν ειναι μονο αυτο! ειναι κ αναγραμματισμος ή ακομη κ η λαθος σειρα των λεξεων σε μια προταση!
αλλη μορση ειναι η
δυσαναγνωση:
μορφη που διαβαζεις τελεια απο μεσα σου αλλα οταν πας να κανεις αναγνωση τοτε κολλας, κανεις σαρδαν ή ακομη αλλο διαβαζεις κ αλλο λες!
δυσαρθρωση:ξερεις τι θες να πεις αλλα δε μπορεις να αρθρωσεις σωστα τις λεξεις λες κ εχεις στραγαλια στο στόμα σου! αυτο δε γινεται φυσικα συνεχεια!!! αλλα γίνεται αρκετα συχνα!!!
και ποσες ακομη που θελω 10 σελιδες!
επισης να πω πως τα παιδια που εχουν δυσλεξια στερουν καπου για να ειναι πολυ καλοι καπου αλλου! χαρακτηριστικοτατα παραδειγματα εχουμε απο διανυες των εποχων! ο γνωστοτατος Αϊνστάιν, ο επισης γνωστος ζωγραφος Μιχαηλ-Αγγελος, ο Ντοστογιεφσκι (συγγραφεας) και ενα σωρο αλλος κοσμος!!!