καταρχας για να μάθεις να συζητάς, πρέπει να μάθεις να σέβεσαι....αυτό στο λέω γιατί ομολογώ οτι με εκνεύρισαν ιδιαίτερα οι εκφράσεις του τύπου...αν δεν έχεις χρονο να διαβάσεις....βρείτε το...μη τα περιμένετε όλα μασημένα,απεχθάνεστε τη φιλοσοφία, και τέλος..... γράψε Ελληνικά....μην είναι σωστό να υποχρεώνεις κανένα να διαβάσει ορινιθοσκαλίσματα greglish.
Τώρα για τα επιμέρους ζητήματα... η Τουρκία στο Α παγκόσμιο ηταν στο πλευρό του Καιζερ (βλεπε τη μάχη της Άκαμπα)
και στο β΄ παγκόσμιο ήταν θεωρητικά ουδέτερη .. όπως αυτή μόνο ξέρει, αλλά απλά καρδοκούσε για τα πετρέλαια του Β.Ιρακ ανάλογα με την έκβαση του πολέμου και εν πάσει περιπτώσει σε περίπτωση πολέμου
Να σε ενημέρώσω οτι το μεγαλύτερο αριθμό νεκρών οι Αυστραλοί σύμμαχοι τον είχαν στην Καλλίπολη κατα τη διάρκεια της απόβασης-μετάβασης (130.000 νεκρούς) πάρε και λινκ http://www.iht.com/articles/2007/01/09/features/gallipoli.php
Τώρα οι Αλβανοί...απλά πέρασαν οι Ιταλοί μέσα...δε νομίζω γιατί και εδώ θέλαν να περάσουν μέσα αλλά τους πήρε ο διάολος....η μάλλον ξέχάσαμε γρήγορα...... τους τσάμηδες και τον συμμαχικό ρόλο με τους Γερμανούς... και τις σφαγές , την κουκούλα στο κεφάλι, η μήπως την επίσημη αλλήλογραφία του ηγέτη των τσάμηδων με τη Γερμανική υγεσία κλπ κλπ γιαυτό τά μάζεψαν και ...δρόμο. μετά τη λήξη του πολέμου, και αφού την ιστορία τη μαθαίνεις απο Βιβλία και ταινίες διάβασε το βιβλίο το μαντολίνο του λοχαγού κορρέλι (οχι την ταινία) να δείς πως οι ''κατακτημένοι αλβανοί εκπαιδευόντουσαν απο τους αλπινιστές και πως πριν τις αψιμαχίες με τους Έλληνες έκαναν καταδρομικές επιχειρήσεις σε χωριά αμάχων για να αποδείξουν οτι είναι άξιοι δολοφόνοι και δες επίσης και τον λώρενσ της αραβίας..
Τώρα την νίκη του Μ.Αλεξάνδρου καλώς την αφιέρωσε πλήν Λακεδαιμονίων, γιατί απλά δεν βοήθησαν καθόλου,οχι οτι δεν βοήθησαν σημαντικά στουε Ελλήνοπερσικούς πολέμους.
Η Μ.Βρετανία δεν έφαγε πόρτα με την έννοια που κατάλαβες αλλά υποχρεώθηκε απο τουσ Γάλλους στην ονομάσια στην Ε.Ε σαν Ηνωμένο Βασίλειο....
Τώρα σε θεωρητικολόγια του τύπου υποκειμενικής σχετικότητας και σχετισμό των έννοιων......μάλλον η έννοια διάρροια...έιναι πιο σοβαρή και αξίζει περοσσότερης ανάλυσης....
Τώρα για τον Αριστοτέλη μάλλον δεν ξέρεις πως ήταν μαθητής του Πλάτωνα και μάλιστα απο τους αγαπημένους (το παρατσούκλι του ήταν ''Νους΄΄) και έτσι έλαβε Έλληνική παιδεία και γαλουχήθηκε με την αγάπη για όλη την Ελλάδα (Γεννήθηκε Μακεδονία, μεγάλωσε μετά την ορφάνια του στην Ατάρνεα της μικρασιατικής αιολίδας, (απένταντι απο τη Λέσβο) και σπούδασε στην αθήνα.
Το 323 π.Χ. με την είδηση του θανάτου του Μ. Αλεξάνδρου οι οπαδοί του αντιμακεδονικού κόμματος νόμισαν ότι βρήκαν την ευκαιρία να εκδικηθούν τους Μακεδόνες στο πρόσωπο του Αριστοτέλη. Το ιερατείο, με εκπρόσωπό του τον ιεροφάντη της Ελευσίνιας κατηγόρησαν τον Αριστοτέλη για ασέβεια ("γραφή ασεβείας"), επειδή είχε ιδρύσει βωμό στον Ερμία, είχε γράψει τον ύμνο στην Αρετή και το επίγραμμα στον ανδριάντα του Ερμία, στους Δελφούς. Ο Αριστοτέλης όμως, επειδή κατάλαβε τα πραγματικά κίνητρα και τις αληθινές προθέσεις των μηνυτών του, έφυγε για τη Χαλκίδα, προτού γίνει η δίκη του (323 π.Χ.).
Αυτά
