Το ερώτημα αν μια tele κάνει για metal, το έχει απαντήσει εδώ και καιρό ο John 5
..
Πάντως, στη συγκεκριμένη tele, το μόνο που μου την θύμιζε ήταν το headstock και το σώμα.. Αν δεν κάνω τρομερό λάθος, οι μαγνήτες πρέπει να ήταν EMG.. Επειδή πιστεύω ότι στο χαρακτήρα του ήχου συμμετέχουν κατά:
1) 50% ο ενισχυτής
2) 30% οι μαγνήτες
3) 20% τα ξύλα,
Σ'αυτό που έχω μαρκάρει σε βρίσκω λίγο υπερβολικό. 
Ναι, ίσως να είμαι υπερβολικός

.. Απλά έχω παίξει με αρκετές κιθάρες σε studio και κιθάρες φίλων (maple, rosewood
ταστιέρες, basswood, alder, mahogany
σώματα), και έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι αυτή η "ξυλομανία" κατά τη γνώμη μου είναι υπερβολική.. Ειδικά σε μερικά fora του εξωτερικού βρίζονται ανελέητα, επειδή πχ. η PRS του '81 - λόγω του ότι η χρονιά εκείνη δεν έβγαλε καλά ξύλα

- έχει χάλια ήχο και κάτι άλλα τέτοια χαριτωμένα

.. Παιδιά ηρεμία, το ουΐσκι μόνο μετριέται σε χρονιές και αυτό πάλι (αν και πίνω χρόνια ουΐσκι) δεν μπορώ πολλές φορές να το διακρίνω..
Όσον αφορά τις κατασκευές (bolt-on, neck thru) νομίζω ότι και αυτο έχει σε ένα βαθμό μυθοποιηθεί.. Μου έκανε εντύπωση το video που πόσταρε ο Johnie Darko με το "ατέλειωτο sustain" και προσπάθησα να κάνω κάτι ανάλογο με την Ibanez JS μου (bolt-on).. After getting the hang of it, μπορούσα πλέον να κρατάω μια νότα μέχρι την αιωνιότητα που λέει ο λόγος (πραγματικά την σταματουσα εγώ γιατί βαριόμουνα να περιμένω να σβήσει).. Απλά ταπεινή μου άποψη ότι ήταν θέμα ενισχυτή και έντασης..
Πιστεύω ότι η τεχνολογία στις κιθάρες έχει κάνει μεγάλα βήματα προόδου και τίποτε δεν αφήνεται στη τύχη του.. Οι κατασκευαστές πλέον φροντίζουν να παράγουν bolt-on κιθάρες με πολύ sustain και επιπλέον υπάρχουν και οι ενισχυτές που ειδικεύονται στα μακρά sustain, οι compressors, τα διάφορα kits, κ.α.
Από την άλλη, η ξυλοκουβέντα είναι πάντα ενδιαφέρουσα γιατί μαθαίνεις αρκετά πράγματα για το αιγυπτιακό κελεμπέκι..
