Ειχα ωρα για σκοτωμα (σπανιο πλεον...) και ενα σκασμο ενισχυτες στο στουντιο αλλα και σπιτι μου. Gt-2 δεν ειχα ποτε διαθεσιμο αλλα ειχα το trademark (και εχω). Δεδομενου οτι ο μονος τροπος να παρεις σημα ειναι το line out και το headphone out δοκιμασα και τα δυο, ειτε σε μπροστα εισοδο ειτε στη loop απο διαφορους λαμπατους. Με τρανζιστορ ταιριαζε πιο πολυ ιδιαιτερα στη loop. Με λαμπατους για να παρω κατι useable επρεπε να μειωσω παρα πολυ τα πριμα απο τους ενισχυτες απο μπροστα και να αυξησω τα μεσαια. Τρεχα γυρευε που ειναι το αντιθετο απο ο,τι περιμενεις απο ενα μηχανακι με cabinet simulation. Τον δοκιμασα δλδ σαν πεταλι η σα προενισχυτη.
Να σημειωσω οτι οδηγησα μια χαρα και 4x12 στα 8 ohm απο το speaker out αλλα να ταισεις το καθε μεγαφωνο στραγγιζει τον μικρο τελικο του trademark 10!!! Παντως οταν μπηκε ο ιδιοκτητης του στουντιο λεει, σωπα ρε τετοιο ηχο το πιτσιρικι?!!! Δεν ηξερε οτι το ειχα συνδεσει στην καμπινα.
Παντως αυτο που εβγαλε σε μεγαλογραφια τον ηχο του ηταν αυτοενισχυομενο με κορνα. Διαφανος ηχος με καλα πριμα.
Ειχα και το power engine με το celestion seventy/80. Δουλευει αλλα δε μαρεσει σαν αποτελεσμα, γιατι αν και εχει εκτεταμενη συχνοτητα και εβαζα και αλλα πριμα απο το eq του, ειναι κιθαριστικο μεγαφωνο με αποκοπη. Ομως δουλευει και μαλιστα δινει παχυ ηχο σε υψηλη ενταση!!!
Τωρα απο εκει και επειτα θα κοιταζα κανενα 12ρι της fane με ομοαξωνικο mid-tweeter και αποκριση συχνοτητας απο 8 εως 12 Khz για τετοιες μοντελλινγκ η μη εφαρμογες με full range για κιθαριστικο ηχο (π.χ. axe-fx).
Το trademark ομολογουμενως συνεργαζεται ΚΑΙ με κιθαριστικα μεγαφωνα. Τα νεα character πεταλια-preamps εχουν και speaker simulation off switch.
Αλλα αν ειχα μια mesa rectifier oversized καμπινα και τον trademark 10 θα ειχα και τον ηχο των metallica πολυ απλα, οπως εδω:
http://www.youtube.com/watch?v=k4h1YRmVH0EΑυτο το videακι με κανει να θυμαμαι γιατι λατρευω αυτην την εταιρεια και αυτο το μικρο ενισχυτη, στον οποιο αλλωστε επαιζα (και ακομη) τις περισσοτερες ωρες.
Ακομη τον προτιμω απο ψηφιακους κτλ για πολλους ηχους.