Θα ειμαι ειλικρινης. Για εναν καλο τραγουδιστη που απλως θελει ενα βαθος και τιποτα παραπανω, ειναι too much. Ισως για συγκεκριμενες περιπτωσεις οπου απαιτουνται συγκεκριμενα effects, ομως ειναι μικρο το ποσοστο τετοιων περιπτωσεων.
Καλυτερα ολο το budget να παει σε ενα μικροφωνο που θα μεινει ( και θα χαρακτηρισει τη φωνη ) παρα σε ενα συνδυασμο απο ενα effect unit και ενα μετριο μικροφωνο που ενδεχομενως να μην "δειξει" την πραγματικη φωνη.
Βεβαια, ολα αυτα ειναι θεμα τσεπης και γουστου. Ομως, σε ενα μικροφωνο αξιας 110€ στο οποιο πληρωνεις ΚΑΙ την τεχνολογια του effect ΚΑΙ την κατασκευη του μικροφωνου ΚΑΙ τα υλικα ΚΑΙ το trademark ( εαν ειναι επωνυμα ), καταλαβαινεις ποσο "μοιραζεται" το ποσο στο τελικο προιον και κατα ποσο η ποιοτητα του μικροφωνου ( ως καθαρο-αιμο μικροφωνο ) ειναι καλυτερη απο καποιο μικροφωνο που πληρωνεις 110€ αυτουσιο ΜΟΝΟ για την ποιοτητα του.
Υπερκαρδιοειδες ειναι ενα polar pattern στο οποιο το μικροφωνο πιανει σε περιορισμενη περιοχη μπροστα απο τη καψα, συν ενα μικρο λωβο στην οπισθια περιοχη της καψας ( δηλαδη στον "ποπο" του μικροφωνου, φαντασου ). Σχηματικα ειναι καπως ετσι:

Ο οπισθιος λωβος ειναι χρησιμος για ακυρωσεις με το monitor, ΟΜΩΣ εαν ειναι λαθος "ζυγισμενα" τα monitors ή η γωνια του μικροφωνου εναντι του monitor ειναι λαθος, μπορει να εχεις αντιθετα αποτελεσματα.