Σε καποια οργανα οπως πχ τα κοντραμπασα δεν θελουν σαστειν,αλλα γρηγορη αποσβεση και αυτο το καθοριζουν κυριως απο τις αναλογες χορδες και την κατασκευη του οργανου.Αχηλαια μπωρει σε ολα να συμφωνουμε αλλα σε αυτο μαλλον ποτε
Θα πω πως το ξυλο για να πειραζει αμεσα το σαδτειν θα πρεπει να ειναι φελος
Καποιο λακο εχει η φαβα και αποροφουντε οι δυναμεις..Λενε οτι οι παλιες φεντερ ηταν κοντρα πλακε.Και η αληθεια ειναι πως ρα εχτριμ ξυλα αρχισαν να χρεισημοποιουντε απο τοτε που καλητεχνες αρχισαν να ζηταν καστομ.οργανα με burl,birds eye,flamed κτλ
Δεν είναι θέμα ΔΕΝΔΡΟΥ!
να σου πω.... λοιπόν την ξέρεις την 7-χορδη την Ibanez που πήρα απο τον Θωμά (και τράβηξα τα 1000 μύρια να την κάνω καλά). Απο την μάνα της είχε sustain καλούτσικο , αλλά στο 24ο τάστο MI δεν είχα ακούσει πάνω απο 2 sec. ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Απο τη στιγμή που έδεσε σωστά το neck heel joint και απο την στιγμή που μπήκαν καβύλιες και στο maple αλλά και στο basswood, δεν έχω δεί κάτω απο 3 secs. ΑΝ τώρα βιδώσω και trem arm πράγμα το οποίο δίνει extra αδράνεια στο σύστημα παίρνω και 4 secs.
Δεν είναι θέμα δένδρου, είναι θέμα ακαμψίας του συγκεκριμένου κομματιού, αλλά και των αρμονικών στις οποίες ταλαντώνεται.
Το πρόβλημα με το sustain είναι οτι το "σήμα" (η ταλάντωση της χορδής είναι και αυτή ένα περιοδικό φαινόμενο όπως και τα ηλεκτρομαγνητικά σήματα που έχουν, πλάτος, περίοδο/συχνότητα, ενέργεια, κτλ), προκαλεί μία ταλάντωση στο μέσο, η οποία είναι ίση ή πολλαπλάσια με αυτή του σήματος. Στην συνέχεια η ταλάντωση του μέσου επιστρέφει στην χορδή και ακυρώνει την ταλάντωσή της.