Zητώ προκαταβολικά συγγνώμη αν το σχόλιο ακουστεί αρνητικό, αλλά μήπως είναι νωρίς για κριτική κιθάρας που παρέλαβες πριν 2-3 μέρες; Παρακολούθησα το video με ενδιαφέρον, γιατί φαίνεται πραγματικά αξιόλογο όργανο από πολλές απόψεις (αν και για μένα μια κιθάρα που κοστίζει 4000 Ευρώ πρέπει τουλάχιστον να φτιάχνει και καφέ, αν όχι να μαγειρεύει κιόλας), αλλά όταν ακούω σε μία κριτική τόσα θετικά, τόσα "beautiful" και ούτε ένα αρνητικό, δεν μπορώ να μην σκεφτώ ότι πρόκειται για honeymoon review...
Δεν χρειαζεται να ζητας συγνωμη μαν! Την αποψη σου λες, αλιμονο. Οσο για το review, παιζω με Music Man κιθαρες τα τελευταια 10-11 χρονια. Και δεν εχω παιξει μονο με τις JP. Λογω φιλων και μαθητων, εχω παιξει με διαφορες, απο Silhouette μεχρι Luke, Axis κλπ. Ειναι τοσο καλα οργανα που δεν εχει νοημα να "πεισω" καποιον για το ποσο καλες ειναι. Οποιος θελει μπορει να δοκιμασει και να δει. Οσον αφορα τωρα τις σειρες JP επειδη ξαναλεω τις ξερω καλα τις κιθαρες αυτες, εμπιστευομαι την εταιρια με κλειστα ματια. Γι αυτο και πηρα αυτην την κιθαρα χωρις καν να την εχω δοκιμασει (κατι που δεν κανω ποτε παρα μονο για τις musicman). Η κιθαρα ειναι το κατι αλλο. Απο αρνητικα που λες, θα συμφωνησω στην τιμη σαν αρνητικο, οκ.. λογικο. 2ο αρνητικο νομιζω οτι ειναι οι μαγνητες. Ειναι παρα πολυ hot και καποιοι ηχοι του AxeFx που στις αλλες κιθαρες μου ακουγονται blues/clean, εδω ακουγονται σχετικα overdriven, που ομως και παλι αυτο ευκολο το διορθωνεις με το να σεταρεις καλα τους ηχους σου. Αλλα, οχι.. δεν μπορω να βρω αλλο αρνητικο, και ΔΕΝ ειναι honeymoon review. Η κιθαρα χτιστηκε πανω στα θεμελια μιας ΗΔΗ τρομακτικα υψηλου επιπεδου κιθαρας. Της προηγουμενης JP. Που εχω ηδη 2 τετοιες.. ειναι φοβερα οργανα. Η Majesty προσπαθησε να ξεπερασει αυτο το ηδη τελειο οργανο, τον ιδιο της τον εαυτο κατα καποιο τροπο. Οταν προσπαθεις να ξεπερασεις το τελειο και το καταφερνεις, νομιζω το αποτελεσμα ειναι εξωπραγματικο και παρα πολυ δυσκολα μπορει αυτο να περιγραφει σε ενα βιντεο. Αυτο σου δινει η majesty. Εργονομια, ελαφρυ βαρος, σκασιμο και ογκο στον ηχο, παρα πολυ μοντερνο ηχο ιδανικο για πιο "βαρυ" πραμα, αλλα ταυτοχρονα και pristine καθαρα και lead ηχους με ακομα μεγαλυτερη διαυγεια απο τους προηγουμενους μαγνητες των JP. Οταν και οποιος την δοκιμασει νομιζω θα βγαλει τα δικα του συμπερασματα.
είδα προσεκτικά το βίντεο, μερικές παρατηρήσεις :
- απο την στιγμή που αποφάσισες να μιλήσεις αγγλικά στα βίντεο, θα πρότεινα να προφέρεις με ελληνική προφορά. Και αυτό γιατί : για να δίνεις μια πιο συνεκτική εικόνα. Διαφορετικά θα πρέπει να διαλέξεις μια απο τις γνωστές αγγλικές προφορές, και να μείνεις σε αυτή, πράγμα δύσκολο, γιατί προφανώς μερικοί ήχοι μας είναι αφύσικοι. π.χ. το ng στην λέξη change, θα σου ξεφύγει και θα το πεις chantze, η το much θα το πεις mats
- στις neck-through, στην δική σου τα τμήματα του basswood πάνω και κάτω απο το μαόνι, ονομάζοντια wings
- beautiful angle for tuning stability : η γωνία χρειάζεται για να αποφύγουμε τα string retainers ωστε να μην ακούγονται οι ανοικτές σαν σιτάρ. Ισα ίσα η τριβή αυξάνεται στο nut (σε σχέση με τα retainers / tension bars) και το tuning stability δυσχεραίνεται. Απλά έχει μάθει το μάτι μας να συνδιάζει την συγκεκριμένη γωνία με ακριβές κιθάρες (gibson) σε σχέση με retainers (φθηνές fender)
- δεν μου άρεσε ο ήχος του djent προς το τέλος
- μου άρεσε ο ήχος του lead, αλλά θα μπορούσες να τον έχεις πετύχει με οποιαδήποτε humbacking κιθάρα
- οσον αφορά την εργονομία, οκ, τα 3 κιλά είναι ΠΟΛΥ χαμηλό βάρος, αλλά σε σχέση με το μπράτσο, διαβάζω εδώ : http://forums.ernieball.com/ernie-ball-music-man-guitars/59316-majesty-neck-thickness.html για 18.7 και 20.4 αντίστοιχα σε 1ο και 12ο τάστο και μάλιστα για την 6-ορδη έκδοση. Όταν εδώ : http://www.ibanez.com/products/eg_detail17.php?year=2017&area_id=3&cat_id=1&series_id=32&data_id=345&color=CL01 η ibanez δίνει 19 και 21, ενώ για άλλες JEM κατεβαίνει άνετα στα 18 και 20. Οσον αφορά το radius και οι ιαπωνικές Jem τόσο έχουν, ενω οι Indo (σαν τις δικές μας) έχουν 16", δεν είναι μεγάλη η διαφορά. Μόλις δοκίμασα και bend στην δική μου UV70p στο 24ο και ο αντίχειρας ήταν στο 19ο τάστο... καθόλου άσχημα.
Ευχαριστω για το σχολιο φιλε,
1) Αρχικα αυτο με τα Αγγλικα δε βρισκω τι σχεση εχει με οτι λεμε. Και δεν μου αρεσουν τα greeklish σαν προφορα.
2) Επισης αυτο με τα wings, οκ, νομιζω ολοι καταλαβαμε τι parts δειχνω, αλλα οκ.. wings!
3) Για το angle διαβαζω τωρα οτι επηρεαζει κυριως το sustain. Ισως το συνδυασε ετσι η musicman μαζι με το neckthrough για ατελειωτο sustain? Μπορει! Δε με τρελαινουν τα angled headstocks αλλα απο κοντα, δειχνει μικροτερη η γωνια και.. το συνηθιζω!
4) Ο ηχος για το ριφαρισμα ειναι πολυ μετριος οταν ακουγεται μονος του. Ειναι ενα patch που χω φτιαξει στο AxeFx το οποιο ειναι αποκλειστικα για mix. Στο mix μεσα ακουγεται τελειο και ξεχωριζει. Αλλα οντως μονο του.. ειναι περιεργο! Απο συνηθεια επαιξα με αυτο! Ετοιμαζω βιντεο συντομα με τον ηχο αυτο μεσα σε mix. Θα ακουσεις την διαφορα!
5) Συμφωνω! Ολες οι κιθαρες που θα μπουν στο axefx τελειες θα ακουστουν. Βλεπε Squier 128 ευρω.
6) Οσο για το μπρατσο, δε λεω τα spec της κιθαρας με σκεπτικο, ποια εταιρια "την εχει μεγαλυτερη" (σορυ για την εκφραση). Δεν ειναι οτι η musicman εχει το χαμηλοτερο αρα ειναι καλυτερη η κατι τετοιο. Ειπα οτι εχει λεπτο neck και οτι βολευει παρα πολυ. Επισης το radius για εμενα εχει αισθητη διαφορα, γιατι οταν απο 15αρι στην musicman την 6χορδη μου, παω σε 17 σε 7χορδη.. ε.. νταξει.. την νιωθεις την flat-ίλα! Το οποιο μ'αρεσει αλλα θελει λιγο καιρο να συνηθισω! Γιατι οκ, μ'αρεσει και το χαμηλο radius, εννοω 15 και πιο κατω ισως. Εχει ωραια αισθηση. Τωρα αυτο, το 17, ξαναλεω, μοντερνο στυλακι για shred κι ετσι. Δεν ειμαι shredder αλλα εχει την πλακα του.
Σε γενικες γραμμες, η κιθαρα ειναι το κατι αλλο. Συνοπτικα, σαν θετικα βαζω, εργονομια, χαμηλο βαρος, πολλες τονικες επιλογες (booster, spliter, piezo). Στα αρνητικα βαζω συνοπτικα τα εξης, Τιμη, ψιλουπερβολικα hot μαγνητες (με τα γουστα του καθενος παντα), περιεργο design (αναλογα τα γουστα παλι), ματ χρωμα οπου ευκολα στο περασμα του χρονου θα δειχνει φθαρμενο απο ιδρωτα η χαραγματα απο πενιες.