Για τους τρείς καλλιτέχνες που ανέφερες φίλε μου θέλεις τρία διαφορετικά σετ μαγνητών!

Σου δίνω μερικές ιδέες:
Slash -> Seymour Duncan Alnico II Pro/ Pearly Gates/ JB (b) + '59 (n)
Gilmour -> Εδώ όπως είπε κι ο Gabriel6th μάλλον θες μονούς, το οποίο μεν γίνεται (να βάλεις δηλαδή από ένα μονό σε κάθε humbucker θέση), αλλά δεν θα σου το πρότεινα σε Les Paul κιθάρα. Μπορείς να πάρεις δύο medium output μαγνήτες όμως, και να τους split-άρεις για τέτοιο ήχο - Μ'ένα push/pull ποτενσιόμετρο θα'σαι μια χαρά. Οι παραπάνω μαγνήτες θα έκαναν μια χαρά πιστεύω γι'αυτή τη δουλειά. Επίσης, έχεις την επιλογή να βάλεις ένα διπλό στη bridge θέση, κι έναν μονό στη neck, όπου θα σου πρότεινα τους εξής:
Seymour Duncan: Parallel Axis Stack, Vintage Rails, Vintage Staggered
DiMarzio: Area 58, Area 61, HS3, Virtual Vintage 54, Virtual Vintage Blues
Petrucci -> Για τέτοιο ήχο θα σου πρότεινα DiMarzio, μια και είναι δοκιμασμένοι, και είναι πολύ κοντά στον ήχο του Petrucci. Φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις ακριβώς αυτούς που φοράει πλέον: D-Sonic (b) και Air Norton (n), ή στη θέση του D-Sonic τους: ToneZone, Super Distortion κλπ.
Έχε υπόψη πως με τους τελευταίους μαγνήτες θα πλησιάζεις περισσότερο "high tech", τρόπον τινά, ήχο, ενώ με τους δύο πρώτους πιο vintage τόνους.
Τώρα εκτός από DiMarzio και Seymour Duncan, υπάρχουν κι άλλοι καλοί, λιγότερο γνωστοί μαγνήτες έξω, όπως οι rockfield, GFS, Haussel κλπ, αλλά μη έχοντας ακούσει πολλά απ'αυτούς δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, εκτός των rockfield, όπου τους άκουσα σε doublecut Gibson, και πραγματικά ήταν απίστευτοι!
Παρεμπιπτόντως, μόλις θυμήθηκα και τους original Gibson μαγνήτες, αλλά πιστεύω πως είναι υπερβολικά ακριβοί για τις δυνατότητές τους.
