.. το καθαρό κανάλι λειτουργεί και συμπεριφέρεται ακριβώς όπως το αντίστοιχο κανάλι ενός κλασσικού λαμπάτου ενισχυτή; Ή δέχεται κι αυτό κάποια ψηφιακή επεξεργασία μέσα στο κύκλωμα;
Πολύ ενδιαφέρον το schematic που παρέθεσες!. Λοιπόν φαίνεται ότι το σήμα από την κιθάρα ψηφιοποιείται σε όλες τις περιστάσεις, και επιπλέον και όλα τα αναλογικά ρυθμιστικά (Bass, Treble, Mid, FX Level, ακόμα και το Volume) επίσης ψηφιοποιούνται τελείως, ως παράμετροι εισόδου στον επεξεργαστή. Οπότε σίγουρα δεν υπάρχει τίποτε αναλογικό με την συμβατική έννοια, μέχρι το σήμα, αφού επεξεργαστεί από το λογισμικό, επανα-αναλογικο-ποιηθεί και περάσει από κάποια Op Amps για να ταίσει τελικά τις λυχνίες, οι οποίες, ακόμα και οι προενισχύτριες χρησιμοποιούνται ως στάδιο εισαγωγής προς τις τελικές, δηλαδή ανήκουν και αυτές στο τελικό στάδιο. Στην προενίσχυση δεν υπάρχουν λυχνίες, παρά μόνο κάποια αρχικά Op Amps.
Συμπέρασμα με απλά λόγια: Όλοι οι ήχοι προέρχονται από ψηφιακή επεξεργασία και δεν υπάρχει απέυθείας αναλογικός δρόμος προς τις λυχνίες, υπό καμμία περίπτωση.
Τώρα για να τα βάζουμε όλα σε προοπτική, τα παραπάνω δεν είναι κακά, η ψηφιοποίηση του ήχου είναι ακριβώς και ότι συμβαίνει στις ψηφιακές πεταλιέρες (δηλασή σχεδόν όλες), και πρόσθετα, στα καθαρά, το σήμα μπορεί ν α εξέρχεται σχετικά ανεπηρρέαστο άρα και επαρκώς "καθαρό", απλά πάντα ψηφιακό με ότι αυτό συνεπάγεται.