κυρίες και κύριοι ζητω την προσοχη σας,
ήρθε η ώρα για το πορισμα του fuzzface.
τροποποιησεις προαιρετικες1. παρέλειψα επιτηδες τον ποδοδιακοπτη και την R1, γιατί βαριομουν να τον κολλησω
2. αντικατέστησα το VR1 (ποτενσιόμετρο fuzz) με μια σταθερη αντίσταση 1k και τον πυκνωτη στο maximum fuzz (γιατι θελω να ελεγχω το fuzz μονο με το volume της κιθαρας)
3. η R4 (470R) αν αυξηθει στο 1k, διπλασιαζζει το volume, χωρις να επεμβαινει στην παραμορφωση ή στην πολωση (τουλαχιστον με μη αντιληπτο τροπο).
τροποποιησεις κατ'ανάγκη1. ειχα προβλημα πολωσης με το πρωτο τρανζιστορ ac127. Εκανε ενα ασχημο gate effect (σαν "ψηφιακος" ηχος). Το ελυσα αλλαζοντας την R3:33k με 10k και τωρα ο ηχος σβηνει με φυσικο τροπο. Αν αυξησω την R3 πχ στα 100k, δεν βγαινει καθολου ηχος.
2.το "καθαρισμα" και η γλυκαδα (το sweet spot που λενε) ρυθμιζεται κυριως απο το ποτενσιομετρο Bias (στο 2ο τρανζιστορ). Μου δινει αψογα αποτελεσματα οταν ειναι στα 3k περιπου. Παρατηρηστε οτι ειναι αρκετα μακρια απο την εργοστασιακη ρυθμιση των 8.2k που εχουν τα fuzzface του εμποριου.
3. επειδη θελω fuzz κι οχι buzz (να κλανει απο τα μπασα ), αλλαξα τον C2 (22uf) με 4,7uf και ο ηχος σοβαρεψε
τωρα το πεταλι ειναι γλυκο και "τραγουδαει", χωρις πορδες και καθαριζει τελειως με το volume στο 5

ακομα και με τα humbuckers της ibanez (η μαλακ η PRS δεν καθαριζει τελειως

) με μετριο sustain. Δυστυχως αν εχει ατελειωτο sustain δεν θα καθαριζει. Δεν βρηκα τροπο να συνδιασω και τα δυο.