Σου βαζω και δυο μουσικες με μετατροπιες που βγαζουν ματι για καλυτερη εμπαιδωση.
http://youtu.be/qq-6ohqIQygΣτο παραπανω κομματι στο 0.57 γινεται μετατροπια αλλαζοντας ο αρχικος τονος και επανερχεται ο αρχικος τονος στο 1,30.
Με αυτον τον τροπο ο συνθετης δινει μεγαλυτερη εκταση στο κομματι καθως και καλυτερη αρμονικη ποικιλια, προκαλωντας το ακουστικο ενδιαφερον στον ακροατη.
Και παμε στο δευτερο που οι μετατροπιες βγαζουν παλι ματι και φτιαχνουν και τους μεγαλους συνθετες.
http://youtu.be/fX5USg8_1gAΑυτο το κομματι ξεκινα με εναν βασικο τονο (Ρε μινορε) και στο 1,05 αλλαξει ο τονος του κομματιου και γινεται Ντο# μινορε.
Συνεχιζει το δρομο του και στο 1,20 γυριζει παλι στον αρχικο και....παει λεγοντας.
Αλλη μετατροπια γινεται στο 4,10 και τελειωνει το κομματι με τη μετατροπια αυτη.
Προσεξετα αυτα τα δυο κομματια, ειναι χαρακτηριστικα και θα σε παρακαλουσα να μην τα προσπερασεις στο ντουκου.
Ισως ετσι μπορεσουμε να συνενοηθουμε καποια στιγμη (αν και δεν το πιστευω)
Και σε επομενο ποστ μου θα σου εξηγησω τι ειναι και το τρανσπορτο. Οχι πια ειναι η δικια μου γνωμη για το Τρανσπορτο, αλλα τι πραγματικα ειναι το τρανσπορτο.
Οσο για αυτα που γραφεις εκει στο τελευταιο ποστ σου, μαζεψετα σε παρακαλω γιατι ειναι λαθος.
ΥΓ
Εχει παψει σημερα πλεον να εχει νοημα η εννοια της μετατροπιας γιατι καποια ακουσματα που τον 19ο αιωνα τα θεωρουσαν τουλαχιστον περιεργα, σημερα ειναι συνηθισμενα, και μαλιστα εαν μιλησουμε για συγχρονο αυτοσχεδιασμο στη τζαζ μουσικη, μιλαμε για μια μονιμη μετατροπια.