Εχω μια αλλη προταση. Η αγαπημενη μου ερωτηση, εγω χρησιμοποιω 2 προενισχυσεις σε ενισχυτη (μονοφωνικο) και συνηθως ειναι η μια του ενισχυτη και ενα modeller σαν προενισχυτης στον τελικο.
Ξεκινας με την κιθαρα----------> ΑΒΥ κουτι, εγω προτεινω αυτο που ειναι Α+Β ομως
http://www.thomann.de/gr/millenium_hx_3.htmαπο αυτο--------------------2 σηματα ταυτοχρονα. Το 1 στον engl, το αλλο (2) ADA.
Απο το line out του engl ---------------------
Απο το line out του ADA--------------------- ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΕ ΑΥΤΟ=
http://www.thomann.de/gr/morley_aby.htmΤυχαια το βαζω γιατι αυτο χρησιμοποιω, οποιοδηποτε με λειτουργιες Α,Β, Α+Β θα ειναι οκ.
Τι εγινε με αυτα?
Ταιζεις με σημα και τους δυο προενισχυτες ταυτοχρονα. Το splitter που σου εδειξα (ΕΧ3) ειναι active. Αυτο σου επιτρεπει να μη ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΣΗΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ (που σε πολλες περιπτωσεις οπως καταλαβαινεις, κανει... μιση δουλεια ενα πραγμα) οταν τους ταιζεις και τους δυο ουτε ομως και να ΠΡΕΠΕΙ να πατας Α η Β για να επιλεγεις preamp. Ειναι παντα on και οι δυο και παιρνουν το ιδιο σημα. Επιπλεον, το συγκεκριμενο ΕΧ3 εχει isolation transformer για να μην εχεις Hum κτλ, να απομονωνει εντελως τα σηματα, η οσο γινεται τελος παντων, μπορει να χρησιμοποιηθει και για να ταισεις δυο τελικους κτλ. Φοβερο εργαλειο παμε παρακατω, ωστοσο αν απλα εχεις ενα multieffect με στερεο εξοδο θα μπορουσες και απο εκει να παρεις δυο ιδια σηματα και να ταισεις τους preamps, γλυτωνοντας λεφτα, κανοντας το σημα ομως ψηφιακο.
Ειμαστε στη φαση που και οι δυο παιζουν με το ιδιο σημα απο την κιθαρα. Το σημειο κλειδι ειναι, ποιος θα φτασει στον τελικο. Απαντηση, οποιος θες εσυ, με το ΑΒΥ κουτι. Το οποιο ειναι ΠΡΙΝ απο τον τελικο. Στο Α π.χ. θα ειναι το engl. Στο B το ADA. Προφανως Α+Β οταν θες και τα δυο.
Με αυτη τη μεθοδο, δεν θα εχεις πραγματικη στερεοφωνια. Αυτο εχει πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα.
Πλεονεκτημα, προφανως, οτι δε χρειαζεσαι στερεοφωνικη καμπινα. Και μια 1x12 αρκει. Τον boogie θα τον εχεις προφανως σε "link" μονοφωνικη λειτουργια (δλδ σα να ειναι μονοκαναλος).
Δευτερον θα εχεις και τους δυο preamps οταν θες στο ιδιο καναλι που λεει ο λογος. Αυτο ειναι πλεονεκτημα αν παιζεις εξω και δινεις ενα σημα στην κονσολα. Με ενα μικροφωνα απο ενα μεγαφωνο.
Τριτον αν εχεις καμπινα με πολλα μεγαφωνα, θα παιζουν ολα ταυτοχρονα. Και αυτο καλο. Στην στερεοφωνια, αν παιζει μονο ο ενας προενισχυτης θα παιζει μονο το ενα μεγαφωνο που του αντιστοιχει. Οχι παντα θεμιτο αλλα θα εχει και ολη την καμπινα στη διαθεση του ισως και να σαρεσει ποιος ξερει...
Μειονεκτηματα=πλεονεκτημα στερεοφωνιας.
Αν εισαι ο μονος κιθαριστας θα μπορουσες να κανεις true στερεο effe με περα δωθε delay chorus, κτλ, με δυο πληρως διαχωρισμενα σηματα κοκ, αφου ειναι στερεο και ο τελικος σου. Θα μπορουσες να αντιστοιχισεις διαφορετικο μεγαφωνο σε καθε preamp (οποιο του ταιριαζει π.χ.). Εγω δεν το βρισκω χρησιμο σε μπαντα αλλα αν το κανεις θελεις δυο μικροφωνα να δινουν σημα στην κονσολα (ενα για το καθε preamp-power-cab συστημα) και στερεο καμπινα η καλυτερα δυο καμπινες ξεχωριστα. Καλο κουβαλημα! Παρεμπιπτοντως τιποτα δεν σε εμποδιζει να εχεις stereo chorus delay με την μονοφωνικη μεθοδο σε στερεοφωνικη ομως καμπινα αφου ο boogie ειναι κανονικος τελικος στερεοφωνικος.
ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΟΧΗ> καποιος ηλεκτρονικος θα σε διαφωτισει ταχυτερα/σωστοτερα, αλλα:
ΧΟΝΤΡΙΚΑ μπορει να εχεις "μπελαδες" συνδυαζοντας δυο preamps (η και δυο ενισχυτες κοκ) ταυτοχρονα.
Οταν αναβεις μια λαμπα για εξτρα γκαζι σε ενα προενισχυτη, αντιστρεφεται το σημα κατα 180 μοιρες (δεν τα ξερω καλα αλλα κανε ενα google search). Αυτο θα συμβει αρκετες φορες μεχρι τον τελικο...
Τι προβληματα μπορει να ενεχει? Αν παιζεις δυο προενισχυτες ταυτοχρονα να φτασουν τα σηματα τους με διαφορετικη φαση, το αποτελεσμα: Εκει που λες, οτι τωρα θα βαλω γκαζι του engl παρεα με την 80ιλα του ADA να βρεθεις με ενα αναιμικο, λεπτο ηχο. Λογικο. Τα μεγαφωνα (ενα για τον καθενα) θα κουνιουνται σε διαφορα φασης ακυρωνοντας ηχο...Πως θα διορθωνονταν? Αν π.χ. απο το lead του ενος πηγαινες στο crunch (χοντρικα) το οποιο π.χ. εσβηνε μια λαμπα και εφερνε τη φαση στα ιδια...
Τωρα φαντασου αυτο να εχεις να το διαπιστωνεις/προβλεπεις/διορθωνεις για καθε patch που εχει και τους δυο προενισχυτες να παιζουν ταυτοχρονα... Γινεται αλλα ειναι και λιγο κολαση.
Για patch που παιζει μονο ο ενας (π.χ. καθαρα engl, ρυθμικα ADA, σολο το engl) και οχι μαζι, δε θα εχεις προβλημα. Εδω ταιριαζει και η μεθοδος που ανεπτυξα στην αρχη. Θα παιζεις δηλαδη με ενα μονοφωνικο συστημα, το οποιο θα εναλασσει τον προενισχυτη της αρεσκειας σου. Μια χαρα και αυτο. Θελει αναλυση και απο τη μερια σου αλλα γινεται και ειναι πολυ καλο!!!