Ωραια αναπτηξη αδριανε.
Κατασταλαξα στο πολυ εφε γιατι θα εχω την ευκαιρια να πειραματιστω λιγο.
Σκεφτομουν να παρω ενα reverb αλλα για 5-6 φορες το χρονο να το χρεισημοποιω,δεν με τραβαει να αλλαξω 3-4 πεταλια και να δωσω 500€.
Οποτε με το πολυ εφε,λυνω το προβλημα αυτο.
Χορια που θα μπορω να γραφω με προσομιωσεις,και να δω και τιποτα αλλα καλουδια που εχει μεσα.
Λογικα θα εχω 1-2 presets και θα παιζω με αυτα.
Κοινως,κλαιν χρηση,και χαβαλε φαση.
Κατα τα αλλα ο εξοπλησμος που εχω θεωρω πως με καλιπτει 90%.Οκ ισως θα μπορουσα να εχω καλυτερη προενισχυση,και θα ηθελα να ακουσω και μια μπουτικ καμπινα που εχω μπανισει (κυριως απο gas αλλα και μαλον με ξενερωνει λιγο το μικρο για 15αρι δοματιο)αλλα δεν διατηθομαι να πουλησω το αμαξι για την αγορα gear
αυτό που βασικά πήρα απο το δικό μου boss me-25 ήταν να πειραματίζομαι με τις προσωμοιώσεις, πράγμα που ίσως με βοηθούσε, μάλλον σίγουρα θα βοηθούσε στην εφαρμογή των ίδιων settings στον "υπαρκτό" αναλογικό κόσμο.
Να το κάνω πιο λιανά. Ενα φεγγάρι ψαχνόμουν με DJENT, ήθελα να βγάλω αυτό το BOING που βγάζουν οι DJENT-άδες, τον συγκεκριμένο ήχο, που έχω ακούσει απο πολλά συγκροτήματα, και δεν μπορούσα με τίποτα, χρησιμοοποίησα σαν amp models : Marshall modern, 5150, Rectifier και έναν ψηφιακό μέταλ ενισχυτή COSM της Roland. Ε...... ο DJENT ήχος ήρθε όταν εφήρμοσα το σεταπ που συνιστούν για αναλογικό rig. Δηλ. overdrive, compressor, και την παραμόρφωση του ενισχυτή μόλις στο 20%. Και φυσικά τεράστια σημαντικό το CAB simulator.
Γενικά πιστεύω, σήμερα ο κόσμος 99.99% ακούει ψηφιακή μουσική παραγμένη με ψηφιακό τρόπο, και την εκλαμβάνει με ακουστικά. Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις κάτι στην φάση της παραγωγής το οποίο δεν θα μπορέσει να εκφραστεί ή να γίνει αντιληπτό στην τελική του φάση.
Για αυτό και δεν έχω βρεί κάποιο λόγο να πάρω ενισχυτη, ανεξάρτητα πετάλια, ούτε καν τον απόγονο του me-25... Ισως πήγαινα σε synth ψηφιακό είτε με oscilators αν ήταν να ξοδέψω τα επόμενα 1000 ευρώ μου... Να ανοίγουμε και κανα άλλον ορίζοντα
